عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

چند دقیقه پیش از همین فاصله ها مشترکا!! کارت عقدمونو انتخاب کردیم. این روزها شور و حال دیگه ای داریم. درست ۱۰ روز دیگه به هم می رسیم. درست ۱۰ روز دیگه این همه سختی و این همه غصه تموم میشه.  

این روزها خیلی درگیریم. در گیری هایی که هیچ وقت فکرش رو هم نمی کردیم بالاخره اتفاق بیفته. لباس عروس ، تاج ، کارت ، سفره عقد و... 

آرزو می کنم همه ی اون هایی که دلشون زنده به عشق حقیقیه این روزهای ما رو تجربه کنند.

سعادت زیارت امام رضا در تمام مراحل عشقمان...

 تمام سفرهای زیر کاملا اتفاقی پیش می اومد و هیچ وقت برنامه ریزی شده نبودن:

- چند روز بعد از آشناییمون یه سفر مشهد برام پیش اومد و از روی صحن با بهارنارنجم تلفنی حرف زدیم و پیمان بستیم... 

- چند روز قبل از برگزاری جلسه ی خواستگاری رسمیمون و متعاقبا نامزدی ، یه سفر مشهد برام پیش اومد و روبروی ضریح مقدس آقا دعای وصال کردم ... 

- روز بعد از نامزدیمون برای بهارنارنجم یه سفر مشهد پیش اومد و روبروی ضریح شکر وصال کرد... 

- خرید عقدمون در مشهد انجام شد!... 

- و حالا در حالیکه حدود دو هفته دیگه  تا عقدمون مونده دوباره یه سفر اتفاقی برام پیش اومده و دارم میرم مشهد...  

... و نذر کردیم که بعد عقدمون در اولین فرصت با هم بریم مشهد پابوس امام رضا...

راستی من اونقدرها هم به مشهد نزدیک نیستم. حدود 6 ساعت بعد فاصله دارم. 

 

پینوشت: 

 دیشب و در آستانه ی عقدمون دوباره بهم ثابت شد که تو انسانی برگزیده و خاص هستی... خدایا سپاس. 

 

- بهار عزیز برات میل زدم. در ضمن دوستان این آی دی وبلاگه: eshghebidar.1388@yahoo.com

پیش ماهگرد ازدواجمان!

درست یک ماه دیگر انتظار سه ساله ی ما که شرح ماوقعش را در این وبگاه بسیار خوانده اید به پایان خواهد رسید. و در هفتم فروردین 8۸ عقد خواهیم کرد. دیشب حس و حال عجیبی داشتم. و امروز تصمیم گرفتم آنچه دیشب برای عشقم با اس ام اس زمزمه کردم را اینجا ثبت کنم تا باز هم چون پیشین نوشته هایمان برای همیشه ماندگار گردد. 

" رامین؟ فکر کن. دقیقا یک ماه دیگه همچین شبی ما دوتا خوابمون خواهد برد؟!!! امشب شب مهمی تو زندگی من و توئه. اشکام ریخت. بیا با خدا حرف بزنیم...از خدا بخوایم هر نگاه عاشقانه ای به هم می کنیم از عشق اون نشات بگیره. ازش بخوایم حتی یک لحظه تنهامون نذاره. این حقیقته که فقط عشق خدایی زیباست. از خدا بخوایم بهمون سعادت عشق ورزیدن بده. ما رو انسان هایی متمدن و شاخص قرار بده...  "