عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

چند دقیقه پیش از همین فاصله ها مشترکا!! کارت عقدمونو انتخاب کردیم. این روزها شور و حال دیگه ای داریم. درست ۱۰ روز دیگه به هم می رسیم. درست ۱۰ روز دیگه این همه سختی و این همه غصه تموم میشه.  

این روزها خیلی درگیریم. در گیری هایی که هیچ وقت فکرش رو هم نمی کردیم بالاخره اتفاق بیفته. لباس عروس ، تاج ، کارت ، سفره عقد و... 

آرزو می کنم همه ی اون هایی که دلشون زنده به عشق حقیقیه این روزهای ما رو تجربه کنند.

نظرات 6 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ http://nameyebeheshti.blogsky.com/ http://gomrietalaye.persi

سلام صمیمی ترین نام خدا
خانوم تبریک
مبارکه
خوشبخت بشین ای شاالله
خوش باشین نازنین

**مسافر تو** سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://...

و خدا کند که سبز شویم به پای عشق خویش...خنده زنیم به روی هم...و فریاد عشق...برای هم...

رامین

*** مسافر تو *** پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ

.
.
.
تولدت مبارک...
.
.
.
رامین

بهار جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

براتون آرزوی خوش بختی دارم امیدوارم توی این روز که واستون خیلی عزیزه هیچ غم و غصه ای توی دل دریایتون نباشه.تورو خدا واسه همه ی ما هم دعا کنین. خدا جونم خوشبختشون کن

فیروزه جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام عزیزم...هم تولدت رو بهت تبریک میگم هم عقدتون رو...برای همه دعا کن با عشق ازدواج کنن...خدا خیلی دوستت داره...التماس دعا...فدات...بووووووووووووس

بهار سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

میدونم وقت ندارین بیاین تو نت ولی به خدا نگرانتونم . عزیزم دیگه نمی خوام در مورد مشکلم باهات صحبت کنم فقط نمی دونم چرا نگرانتونم. تورو خدا مواظب خودتون باشین و هر چه زودتر بیاین. دوستون دارم چون عاشقین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد