عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

سالگرد ازدواج

و امروز سالگرد آن شب زیباست... همان شبی که با ستاره ها شکوه عشق را به نظاره نشستیم... شبی که خدا به پیوندمان لبخند زد... شبی که عروس قصه ی رامین شدم و رامین مرا بر اسب خود نشاند... 

چقدر دلم میخواهد چشم هایم را ببندم و فقط... فقط... زمزمه کنم: "خدایا شکر"... 

خوشبختم... خوشبختم و طعم این احساس شیرین را با تمام وجود در آستان ثانیه های بیقرار در کام می کشم... از پشت واژه های خیس به چشمان مهربانت مینگرم... پلک میزنی و دنیایم در حرکت مژگانت تازه می شود... لبخندت مرا به عمق جان می کشاند... آرامی... آرام... و اما... "در دل تنگت گله هاست"!... 

... آرام باش محبوب من... آرام باش... خدا هست... همین نزدیکی... لای معصومیت جانماز من... لای تواضع تشهد تو... آرام باش... من هستم ، تو هستی ، این عشق پابرجاست... و ما ایستاده ایم... 

تا در شبی دیگر وصال دمادم دست هایمان را به هلهله ننشینیم، ایستاده ایم... 

 

دست هایت را آرام می فشارم و بر پاکی لب هایت بوسه می زنم:

سالگرد عقدمون مبارک رامینم....

نظرات 12 + ارسال نظر
پرنده خانوم یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

تبریک میگم خانومی :*
ایشالا که همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشید:)

رعنا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://rahe-eshg.blogfa.com

رازقی جونم سلام
تولد و سالگرد عقدتونو تبریک می گم
ایشالله تا همیشه کنار هم خوشبخت و شاد باشین
کاشکی یه روز برسه که مشکلات ما هم تموم بشه و تو هم بیای سالگرد عقدمونو بهمون تبریک بگی.
دوست دارم

مینا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://omidemani.blogfa.com/

قربون دل دریاییت برم رازقی عزیزم
امیدوارم به زودی زود این همه دوری و بیقراری نتیجه بده
براتون ارزوی بهترینها رو دارم

sara چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://heseman.persianblog.ir

سلااااااااام تبریک
عشقتون پایدااااااار

سی پریسک پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://seaprisk.blogfa.com

سلام رازقی خانم بهتون تبریک میگم و از خدا شادی دل دریایتونو ارزو دارم.
از دستتون دلخورم یه بار دیگه باذوق اومدم تو کلبه تون و با شوق براتون کامنت گذاشتم و چشم انتظارتون بودم ولی ....

هلیا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

خیلی حظ کردم عزیز دلم ....عشقتون روز به روز ژر رنگ تر شه ایشالا

معصومه جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام رازقی ماهم ..........عیدو هم به تو هم رامین عزیزت تبریک میگم.....کجایی بابادلمون واست تنگ شده ههههههها

سلام عزیزم. منم عید رو به تو تبریک میگم.
رامینم پیشمه. و وقتی هست تماموقتم رو به اون اختصاص میدم

محمدرضا شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ق.ظ http://mra1368.blogsky.com

منم تبریک میگم!!
اون موقع ها که میومدی به وبلاگ من سر میزدی هنوز مجرد بودی!!
نتیجه میگیریم از وقتی ازدواج کردی بی معرفت شدی!!
ضمنا خوشحال میشم باز هم بهم سر بزنی و در صورت امکان لینکم کنی.
منتظرم

دیوانگی های یک دیوانه ی مونث ! یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام عزیز دلم ...
هم تولدت مبارک و هم هزاربار سالگرد عقدتون رو تبریک می گم ..!
ببخش به خاطر تاخیر ..
مریض بودم .
دلتنگتم عجیب ...
کمی حرف بزن برایم بانو !

امید یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.facebook.com/biia2

رازقی از اوج کلامت به زیبایی عشقت میرسم قدر این عشق پاکتان را بدانید. چون کمتر کسی در این دنیا به عشق خود میرسد حال که رسیدی قدرش بدان. من از طرف خودم بهت تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید و با آبرنگ عشق لحظه های شادی را برای همدیگه نقاشی کنید

نظراتتون در سایر پست ها رو هم خوندم. از اینهمه ابراز لطفتون ممنونم. رقت احسساتتون از درک بالا و حرف هاتون مشخصه. براتون بهترین ها رو آرزو میکنم. عذر میخوام که به ف.ی.س. ب. و. ک دسترسی ندارم تا اونجا ازتون تشکر کنم

معصومه دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییی جان الهی فدای تو....
چه حس خوبیه ...........خوب حواست بهش باشه ماروبی خیال فعلا چون منم اینجوری دوست دارم

تشکر بابت اینهمه درک و فهمیدگی...

رها چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://raha27.blogsky.com

سالگرد عقدتون مبارک... آفرین به شما که این همه قوی هستین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد