عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

روز مهم...

اذان می گویند... به چشمان غریب جانمازم نگاه میکنم و از شرم سر به زیر می آورم... گم شده ام... میان حجم انبوه این روزهای سخت...  

گاه حزن اندیشه ی خسته ام را به معشوق صبورم نیز انتقال میدهم... گناهی ندارد معصوم من... پاک است و مهربان... و بسیار مرا میخواهد!... این روزها لقب جدید گرفته است: "آقا معلم من". سخت در حال کار و تلاش برای زندگی زیبایمان است و از آنجائیکه خدا همیشه میان دست هایش مینشیند بسیار موفق است... 

گرچه این روزها دلگیر و خسته ایم اما هنوز عاشقیم... هنوز دلتنگ... هنوز بیقرار... هنوز در حال لحظه شماری برای تمام شدن این فاصله ها... هنوز شهریور را رها نکرده ایم! 

روز میلاد بانوی آب و آینه نزدیک است... برایم از او اتمام همیشگی این سال های سخت را بخواهید...  

+ سه شنبه برای اولین بار دارم میرم دکتر ک رو حضوری ببینم. روز ملاقات های عمومیشه. اما خیلی نگرانم کامل حرفمو گوش نده. میدونید که!... دعا کنید با انتقالیم موافت کنه... نذر کردم اگه موافقت کنه از اونجا یه راست برم قم، جمکران... نمیدونم چه حکمت جالبیه که اون روز دقیقا مقارن با میلاد فاطمه ی زهراست. رامینمم که طبق معمول بزرگواری میکنه و تنهام نمیذاره. و مصره که حتما اونم بیاد تهران. خلاصه که هر دو روز دوشنبه مسافر سفر بی نهایت مهمی هستیم و اونجا همدیگه رو میبینیم. دعا کنید پنج شنبه اینجا از خبرای خوب بنویسم... دعا کنید پنج شنبه بیام و بگم همه چی تموم شد...

نظرات 11 + ارسال نظر
دختری در انتظار شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سلام عزیز دلم نگران نباش مطمئنم با ایمان و عشقی که شما دو تا دارید حتما پنج شنبه با خبر خوش میای....
مگه میشه چیزی رو از مادرمون حضرت زهرا بخوایم و بهمون نده.....
هم خودم برات دعا میکنم هم به عماد میگم دعا کنه....
وقتی میخوای بری تو اتاق سه تا توحید بخون و یه نفس عمیق بکش و همه چیزو بسپر به خدا.....
ایشالله هر چی صلاحته پیش بیاد

جوجو یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام عزیزم
خوشحالم که اومدی
امیدوارم که به حقه همون فاطمه زهرا....
کارت جور بشه عزیزم

مارال یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

همه چیز تمام می شود گلکم
این پنجشنبه یا پنجشنبه های دیگر
فرقی نمی کند
دعا میکنم و آرزو
که خوب تمام شود.

نفیسه یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://z-shirin.blogfa.com

امروز راهی مشهدم
دعا میکنم ضامن آهو ضمانتت کنه...

مریم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ http://dreamytuberose.blogfa.com/

سلام عزیزم. خوبی؟
ایشالا که درست میشه :-)

مریم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ http://dreamytuberose.blogfa.com/

´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´آپم´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´آپم´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´آپم´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´آپم´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´آپم´´´´´´¶¶´´آپم´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´آپم´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´آپم´´´´´¶´´´¶´´´´´آپم´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپــم¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........بیا

نرگس دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://1sabadtanhayi.blogfa.com

سلام
می تونم بپرسم کجا درس می خونید و می خواید ازکجا به کجا منتقل بشید و چه رشته ای؟

دختری در انتظار سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سلام عزیز دلم دل تو دلم نیست زود باش بیا بگو چی شد دیشب با عماد هر دو برات دعا کردیم و خواستیم تمام مشکلاتت حل بشه و زودتر کنار آقا رامین به آرامش برسید....امیدوارم عیدیتو از حضرت زهرا گرفته باشی

sajen چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ق.ظ http://sajen.blogfa.com

بنام او
بیاد تو
خبرای خوب رو زود بده یادت نره ها
روز زن هم مبارک

*مریم* چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام

الهی، منم از ته دلم برات دعا میکنم هر چی خدا بخواد و خیر باشه همون بشه...

راستی من بعداز 2 سال برگشتم

بیای پیشم خوشحالم میکنی

یوسف دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.213141.blogfa.com

در رفاقت رسم ما جان دادن است*
هر قدم را، صد قدم پس دادن است*
هر که بر ما تب کند، جان میدهیم*
ناز او را هر چه باشد میخریم*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد