عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

شمارش معکوس برای بزرگترین اتفاق این وبلاگ!

 

حرفای ناگفته زیاده، ولی چه فایده گل من؟ داد و امون از این جدایی...

روزهای پرماجرایی را می گذرانیم. جدالی بزرگ با تمام این سال های سخت. هر روز ماجرایی تازه دارد و تصمیمی تازه و عکس العملی تازه! ولی اگر ما همان دخترک و پسرک روزهای سخت دوری و دلدادگی هستیم، هیچ چیز نخواهد توانست ما را از پای درآورد. بشمارید دوستان نازنین همیشه همراه. چه شما که با حرف هایتان همیشه همدم و همراه دلدادگی هایمان بوده اید و چه شما که خاموش و بیننده بوده اید. بشمارید این روزها را. قول میدهم عدد شمارشتان به ۴۰نرسیده، اینجا از وصال خواهم گفت...

چیزی تا وقوع آبی ترین حادثه ی این وبلاگ و سال های سخت و طوفانی اش نمانده... چیزی تا زانو زدن همه ی آن مترسک ها نمانده... چیزی تا پیوند همیشگی من و بهارنارنجم نمانده... چیزی تا صفر شدن فاصله ی دست هامان نمانده...

خانه ی یاسی رنگ و زیبایی انتظار عاشقانگی های ما را می کشد... باور می کنید؟!... سقف مشترکی که نام من و بهارنارنجم بر آن است... آشنا و فامیل مشغول شادی و تهیه ی لباس برای جشن وصال ما هستند... باور می کنید؟!

آسمان به ستارگانش خبر میدهد ماه را به جشن ما بیاورند. زمین به فرشتگانش مژده ی وصال ما را می دهد. بشمارید دوستان نازنین. به زودی نوشته های دلگیر عشق آلود این وبلاگ جای خود را به خبر از وصال خواهند داد.

نظرات 8 + ارسال نظر
مارال یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

سلام گل من
بعد از مدتها اینجا رنگ تازه ای گرفته است
بعد از آنهمه دوری و دوری و دوری
بعد از آنهمه شبهای تنها ماندن و روزهای تا شب دانه تسبیح شمردن
بعد از آنهمه دلهره های گاه و بیگاه برای رسیدن به این روز
رنگ ارغوانی عشقتان همیشه پایدار
خصوصا بعد از وصال دمادم
خوشحالم برای تو و رامینت
و روزهایی آفتابی تر آرزو میکنم برایتان.
کافی ست دست دراز کنی تا ستاره باران شود لحظه های رویایی وصال. مبارک تو و عشقت عزیزکم.

نانا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.ranaei.blogfa.com

خیلی زیبا رسیدن رو وصف کرده بودی

تا 40 میشمرم!! نرسیده به 40 چشامو باز میکنم
میخام یه زوج خوشبخت تو یه خونه یاسی رنگ رو ببینم

خورشید یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.63997.blogfa.com

خب خداروشکر من اینجارو باز پیدا کردم :)
درسته قبلا خاموش بودم ولی از این به بعد در صحنه حاضر می باشم!!

ye dokhtar یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ

خیلییییییییییی خوشحالمممممممممم
اینو از ته دلم میگمممممممممم
خدا پاداش بنده های صبورشو میدههههه
هورااااااااااااااااا

ملیکا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه ه ه ه ه ه
خیلییییییییییییییییییی خوشحالم نازنینم
میشمارم تا لحظه ی صفر شدن ثانیه ها
تا لحظه ای که آشیانه تون بوی یاس رازقی و بهارنارنج رو بگیره
خوشحااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالم

ممنونم عزیزم

فیروزه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام عزیزم
خدایااااااااااااااااا شکرت...
خیلی شادم کردی با این خبر...
میدونم چه حسی داری ...الهی همیشه شاد و عاشق باشی
با ارزوی بهترین ها واسه تو دوست گلم ...

ممنونم مهربونم. منم برات بهترین ها رو آرزو میکنم.
روحیه ات بهتر شد؟

لیلا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ http://haminjahaminhavali.blogfa.com

سلام عزیزم ، خوشحالم که بلاخره یکی از نوشته هات توی این وبلاگ رنگ و بوی شادی تو رو داشت . خوشحالم که بلاخره خدا میخواد امتحان سختشو تموم کنه و خوشحالم از اینکه تو امتحان قشنگ عشق سربلند بیرون میای و نمره ای به زیبایی 20 معلم اول ابتدایی که با خط قشنگ توی دفترمون ثبت میکرد، تو دفتر قشنگ زندگیت ثبت کردی . آرزوی وصالی شیرین بعد از این همه سختی کشیدن ، شاید کمترین کاری باشه که بتونم برات بکنم . حالا مطمئن باش که خدا می خواد وعدشو عملی کنه : ان مع العسری یسری .
خوشحالم .. خوشحال .....از خوشحالی تو.. عاشقی حقیقی که تداعی کننده لیلی و مجنون قرن بیست و یکم برای من بودی.. روزهایت بکام .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

khodaya ruzshomar omad ru 3.
khoda junam asheghetam havashuno dashte bash az alan ta akhare omr mesle ruzaye ghabl (amiiin) khoda junam duset daram.
azizam kheyli khoshhalam ke dari arus mishi kheyli...
mici ajijam.

فدات بشم. ان شاالله روزای زیباتر برای تو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد