عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

دوباره شهر خاطره ها

یاس رازقی: امروز زمین شهر خاطره های غریبمان زیر پای ماست... پر غرورتر از همیشه، دست در دستان یکدیگر قدم میزنیم و به خاطره ها می اندیشیم... به روزهای سخت دوری... به لحظه های پراسترس دیدار... به طپش های ناگزیر دو قلب عاشق...

امروز برای سفری یک روزه به شهری که دوران دانشجویی ام را در آن گذراندم و بیشتر خاطرات دوران عاشقی ام در آن رقم خورده است آمده ایم... 

در این هوا که نفس میکشم هزاران جوانه در من می رویند... هزاران درخت برگ میدهند... هزاران شکوفه به بار مینشینند... من... در این شهر خاطره ها دارم...

ماشین را در اولین پارکینگ، پارک کردیم تا خیابان های این شهر را به یاد همان ایام پیاده قدم بزنیم. دوباره مثل همان روزها صبحانه را کنار یکدیگر و در پارک خوردیم. دوباره مثل همان روزها الان در کافی نت کنار یکدیگر نشسته ایم و...

خدایا به ما سعادت بده این عشق تا آخرین نفس و آخرین طپش قلب هامان اینچنین زنده و بیدار بماند...

خدایا به ما سلامت و برکت بده... عشق بده و تا ابد عاشقی کردن را...



بهارنارنج: در این دیار که قدم میگذارم هر لحظه هزار بار قلب عاشقم می طپد...به یاد دارم لحظه لحظه ی عشقِ بیدارم در این شهر را...شهری که از خاطره لبریز است،شهری که در آن خاطرِ عشق رویایی ام را خواستم،شهری پر از مخاطره..شهر سبزِ من...شهر عشق...

من لذت با تو بودن را بیش از آن روزها حس میکنم...توئی که پر از غرور دخترانه بودی و من پر از شور و دلدادگی...لبریزِ عاشقانه...من انگار دلم را اینجا جا گذاشته ام...

یاد خداحافظی هامان می افتم...چه سخت بود،چه تلخ...یاد کودکانگی هامان...اندیشه های پاکمان...گرمای دستان کوچکمان...ما با همین دست های کوچک معجزه ای بزرگ آفریدیم...با همین دست ها امروز را ساختیم و فردای روشن مان را نیز...جلوی چشمان پلید همین آدمک ها،همین هایی که هنوز هستند،فقط اندکی پیرتر شده اند و هنوز در حیرت عشق بیدار ما و ما جوان تر،پرشور تر،عاشق تر...

خدا را سپاس برای همه ی آنچه که امروز داریم...سپاس بخاطر همه ی هستی ام که توئی و فقط تو...شادی و سلامتی و عشق بی نهایت را برای هردومان و برای تمام شما همراهان گرانقدر و همیشگی مان آرزومندم...

نظرات 8 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://shopfarsi.ir

سلام خوبین ؟ وبلاگ خوشتلی داری میای به منم سر بزنی؟منتظرت هستم من هم نظر گذاشتم و بهت سر زدم یادت نره گلم بهم سر بزنی

مهران دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

آمـیــــن! :)

سپیده شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

سمانه عزیز
امیدوارم مادر محترمتون هرچه سریعتر بهبودی کامل به دست بیارن
امید و امید و امید به لطف خدا به بهبودی حال مادرتون و شما کمک می کنه
نگران نباشید که پروردگاری مهربان، شنوای دعای دلهای مهربانی چون شما خوبان است

ممنون سپیده جان. آره درسته خدا خیلی بزرگه...

دختری در انتظار یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سلام...واقعا این خونه خونه ی ارامش منه...کلی ازش خاطره دارم هر وقت دلم برای عمادم تنگ میشد یا دلگیر بودم ازش یا حس دوست داشتنم بیشتر میشد...در هر حالتی میومدم خونه شما...این حس نابتون منو اروم میکنه...عشقتون همیشه ابدی

ملیکا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://inthename.blogfa.com

سلام عزیزدلم
برای منم همین اتفاق واسه عموم که 45 سالشه افتاد واقعا خدا رحم کرد
ایشالا مادت خووووووووووووووب میشه.توکل کن به خدا
سال نوت هم مبارک گلم
به بهار نارج هم تبریک بگو
ایشالا سالی پر از عشق و محبت و سلامت و موفقیت داشته باشی گلم
التماس دعا
به امید دیدار

دختری در انتظار سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سلام عزیزم...تو وبلاگم ترتیب یه دعای دسته جمعی 40 روزه رو دادم...اگه دوست داشتی خوشحال میشم به جمع ما ببیوندی...فقط لطفا سریع تر با خبرم کن...ممنون[بوسه]

شادی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ http://http://shadmanblog.blogfa.com/

امیدوارم صدمین سالگرد باهم بودنتون رو هم جشن بگیرین..

شیوا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام عزیزم سال نو تون مبارک. جالبه ما هم رفتیم به اون شهری که من اونجا دانشجو بودم اون موقع تازه اوایل نامزدیم بود. یادش بخیر. برامون دعا کن عزیزم خیلی ها چشم دیدنمون روندارن. خیلی دارن اذیتم میکنن. میخوام که خودم رو بیخیال جلوه بدم ولی نمیشه.تو رو خدا برام دعا کنین.

شیوا جان یه روز همشون جلوی عشقتون به زانو در میان. اینو همیشه یادت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد