عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

کنارت شعله ور میشم...

هوا خوبه، تو هم خوبی، منم بهتر شدم انگار                   یه صبح دیگه عاشق شد به یاد اولین دیدار

به روت وا میشه چشمایی که با یاد تو میبستم...            چه احساسی از این بهتر، تو خواب هم عاشقت هستم

تو می چرخی به دور من، کنارت شعله ور میشم              تو تکراری نمیشی، من بهت وابسته تر میشم

تبت هر صبح با من بود، تب گل های داوودی                     تبی که تازه میفهمم تو تنها باعثش بودی

تو خورشید رو قسم دادی فقط با عشق روشن شه           یه کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه



پیچک های عشق و احساس، روز به روز فضای خانه ی زیبای من و تو را پُرتر می کنند. هر روز گوشه ای از عشق و زیبایی در این خانه کشف می شود. هر روز که میگذرد عاشق تر می شوم...

اما کمی آن طرف تر... و حتی کمی این طرف تر.. درست به فاصله ی چند متر...! بگذریم! خانه ی من و تو به کلبه ی رویایی ای می ماند که میان شعله ها، امن و ایمن مانده است...

در آستانه ی هشتمین سال از عاشق شدنم، خاطرات را مرور می کنم. شب هایی که با چشم های خیس به صبح رساندیم. سحرهایی که دور از چشم آدم ها چقدر پاک و ساده عشق را تمرین کردیم... حالا از آن خاطره ها سال ها گذشته اما آنچه برایم اهمیت دارد این است که تو را برای همیشه در کنار خود دارم و هیچ جیز نمی تواند تو را از من بگیرد. هرچند  تو با من باشی یا نباشی، من میدانم عاشقم... آنقدر عاشق که اگر لازم باشد دوباره با دنیا میجنگم و همه ی آنچه در این سال ها از من گرفتند و حالا دوباره با تو به دست آورده ام را دوباره از دست میدهم اما عشقت را هرگز!

چشم های تو پاک ترین آیه های زندگی من هستند و دست هایت مهربان ترین موج های هستی که وقتی بر دریای دردهایم می خروشی، آنقدر اوج میگیرم که یادم می رود زمین چه بازی هایی با چشم های من کرد...




تو می چرخی به دور من، کنارت شعله ور میشم        تو تکراری نمیشی، من بهت وابسته تر میشم


                                              

                                        

+ پیشنهاد میکنم اگر آهنگی که الان روی وبلاگ هست رو نمی شنوید و تا حالا گوش ندادید دانلود کنید. آهنگ صبحی دیگر از محمد علیزاده

+ جمله ی زیر اسم وبلاگ رو خیلی دوست دارم: "از احساس همدیگه حظ میکنیم. زمین و زمان رو عوض میکنیم". خیلی وقتا ذوق میکنم قالب وبلاگ رو عوض کنم اما دلم نمیاد. شاید بد نباشه بدونید یکی از تخصص های من طراحی سایته که خب طراحی قالب وبلاگ مرحله ی خیلی ابتدایی اونه. اما حس این قالب اونقدر برام خاطره انگیزه که نمیتونم عوضش کنم.


نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://zaneashegh11.blogfa.com

سلام بهارنارنج و یاس رازقی عزیز
بعد از سه سال به اولین وبلاگم سر زدم به یاد دوستان قدیمی. و از اونجا به اینجا رسیدم. به دوستان قدیمی. که دلم براشون تنگ شده بود. خوشحالم که اومدم اینجا و می بینم هنوز عشقتون پایدار و پابرجاست. امیدوارم شعله این عشق همیشه جاویدان باشه. و در کنار هم خوشبخت باشید. نمی دونم شناختی یا نه؟ یک زوج خوشبخت هستم. خوشحال می شم به من هم سر بزنید

melika پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://inthwename.blogfa.com

vaghti kasi ro doost dari hazeri joon fadash koni
hazeri donia ro bedi faghat ye bar negash koni
be khateresh dad bezani be khateresh dooroogh begi
roo hame chi khat bekeshi hata roo barge zendegi


dar panah hagh khosh bashi
dige oon ruzaye tarsnako delhore avare zendegi tamoom shode az khoshihaye emroozo bi payanet estefade kon

مریم جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

صمیمانه ترین و زیباترین سلام ها رو تقدیم ب شما میکنم.من بار اوله که ب وب زیباتون اومدم.واقعاعالیه .کل ارشیو وب رو خوندم.دقیقا قصه زندگی من وعشقم شبیه زندگی شماست.اما ما الان سال چهارم عشقمون هستیم.وشبیه سال چهارم عشق شما از هم دوریم.ماهم ۱۴۰۰ ک م ازهم دوریم اما بقول شما انچه مسلم است در عشق فاصله ها ناچیز و عشق حدی فراتر از هم جواری جسم هاست...حس میکردم شما هم مشهدی هستید اما خب یکی از پستها خوندم نزدیک مشهدهستید.میخواستم استدعا کنم لطف کنید برای ما دعا کنید ما هم بالاخره به هم برسیم.و ی چیز دیگه چون داستان ما خیلی شبیه شماست چندتا مطلب از وب شما رو برای عشقم نوشتم توی وبم البته ی وبلاگیه که اصلا جز عشقم بازدید کننده نداره.میخواستم ازتون اجازه بگیرم واینکه اگه شما راضی نیستید حذفش کنم.شادی هاتون بی بهونه.سبزباشید.

سلام مریم جان. چقدر جالبه این شباهتی که میگی. پس منم از صمیم قلب آرزو میکنم هر چه زودتر به هم برسین و زندگی ای سرشار از سلامتی و شادی داشته باشین.
در مورد اون مطلب هم اگر همینطوره که خودتون می فرمایید یعنی خودتون دوتا خواننده اش هستین هیچ مشکلی نداره عزیزم.

سپیده سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

عاشقانگیتان جاودانه

ممنون عزیزم

دختری در انتظار پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سمانه جونم...یعنی من بی نهایت عاشقتم...یکی از ارزوهام اینه که از نزدیک ببینمت...تبریک میگم سالگرد عاشق شدنتو...همیشه کنار هم شاد و عاشق باشید برای ما هم دعا کن...میبوسمت از راه دور

خانوم کوچولو و پسر شجاع پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ http://ye2niyaaramesh.blogfa.com/

عزیزمی چقد شعر اولت قشنگه مرسی ما که شدیم 5 ساله تو دوری رکرد نزنیم خوبه دعامون کن دختر قلب پاک خراسانی دعا کن طعم وصال را بچشیم و مکلامون حل شن خوشبخت باشید و عاشق تا ابد

شیوا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ http://masireeshgh89.blogfa.com

دوباره و دوباره تو هوای عشقتون نفس کشیدم ... پر از حسای ناب شدم .. عاشق ترانه های علیاده ام .... همین امروز به دوستم گفتم حتما اهنگ صبحی دیگرشو دانلود کن :)
برای پست پاایینت و مادر عزیزت اشکام ریختن ... خیلی سخته خدا رو شکر که بهترن..
بهترین ها رو بارت میخوام عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد