عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

دوریت منو میکُشه...

اصلا بیاین بهم بگین "دختره ی لوس". اصلا بیاین بگین "کم صبر"، "کم طاقت"، "بچه"!! آقا من ظرفیت ندارم. آقا من بچه ام. آقا من نمی تونم... نمی تونم... من در مقابل دوری رامین کم میارم... من دور از رامینم می میرم...

نیم ساعت پیش برای یه ماموریت کاری عازم شمال کشور شد و حالا من اینجا روی مبل نشستم و عین بچه ها گریه میکنم! آره من اینقدر بی ظرفیتم! هر چی میخواین در موردم فکر کنید. اما تحمل نداشتم برای کسی حرف نزنم. طبق معمول اومدم سراغ سنگ صبورم، این وبلاگ.

به قدری برای دوریش اذیت میشم که هر وقت نیست گاهی ممکنه تو اون چند روز اصلا غذا نخورم!(البته ریزه خواری های مثل کلوچه و چای و اینا دارم).

گاهی فکر میکنم چطور تونستم 7 سال دوریش رو تحمل کنم؟؟؟؟!!!!


تو این چند دقیقه اخیر هم کلی اس ام اس زدیم!

- تو اتوبوس هستم گلم. هنوز حرکت نکرده.

- دارم دیوونه میشم. اشک.

- دقیقا حس کردم داری اشک میریزی... بغض سنگینی دارم. می بوسمت. منتظرم باش...

- اشک

- دارم آروم نوازشت میکنم... غصه نخوری. زود بر میگردم ناز "من"

- باید جای من باشی تا بفهمی تحمل در و دیوار خونه ای که از همه جاش بوی تو میاد چقدر سخته...

- تو دل من نیستی که بفهمی بدون تو، هیچ جا برا من صفا نداره...



+ ببخشید میدونم خیلی آشفته حرف زدم. اما شدیدا عصبی ودل گرفته بودم ودلم میخواست یه جا ذهنم رو پیاده کنم!

نظرات 10 + ارسال نظر
یکتای میلاد یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.sun-of-serendipity.blogfa.com

ای وای حالا بیا درستش کن.
عزیزم این روزا یه خوبی هایی داره.
به لحظه ای فکر کن که بعد یکی دو روز عشقت بیاد.........
اون لحظه یه تولد دوبارست.
من این شکفتن ها بعد از پژمردن ها رو دوست دارم. نفس میکشم و رشد میکنم.
این پیوند آسمونیه.........

ستاره یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ http://khabesetare.blogfa.com

ای جااااااااان
ایشالا که به سلامتی و خیلی زود بر میگرده:)
لایک برای اهنگ وبت

یکتای میلاد یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

عزیزم رمزمو خصوصی برات میذارم.

دختری در انتظار دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

عزیز دلم چقدر خونتون زیبا شده...البته زیبا بود زیباتر شده...یکی از ارزوهام اینه که از نزدیک ببینمت باهات کلی حرف دارم...

ملیکا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ http://inthename.blogfa.com

طلم غصه نخووووور زود میاد

سپیدۀ علی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ

عزززززیییییییییییییرررررررررررررممممممممم

راستی قالب جدید وبلاگت مبارک، اینم مثل قبلی زیباست و البته به نظر من عاشقانه تر

امیدوارم زود زود همسرت برگرده

مواظب خودتون و زندگیتون باشید
در پناه خدا

ممنون سپیده جان. تو هم مواظب خودت و احساس قشنگی که در "سپیتده ی علی" هست باش

مادر منتظر سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://dokhmalebala.niniweblog.com

سلام
وقتی داشتم میخوندم کاملا درکت میکردم
منم خیلی به همسرم وابسته هستم
حتی چند ساعت هم نباشه از دوریش میخوام دق کنم
ماموریت که نگو باورت نمیشه تا جایی که بتونم نمیزارم بره اگرم بره شب و روزم میشه اشک و آه و شبا که دیگه نگو مگه صبح میشه خوابمم نمیبره لامصب
یه وقتایی فکر میکنم فقط من اینجوریم , به قول شما لوسس و بچه ننه یا اینکه همه مثل منن؟
ولی غصه نخور دعا کن صحیح و سالم برگرده ولی واقعا لحظه ای که دوباره میبینیش چقدر لذت بخشه ها .نه؟
راستی توی وبلاگ بنیتا یه نظر گذاشته بودی توی پست نینی خاله مریم , در مقابل نظرت منم یه نظر نوشتم , با نام مادر منتظر آخه من به تازگی منتظر یه فرشته کوچولو هستم. وقت کردی برو بخون
به وبلاگم سری بزن
پر حرفی کردم ببخشید

لیلی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ http://khodamodeltangiham.blogfa.com/

سلام عزیزم .. خدا خودش هوای عاشقا رو داره .. فرشته هاش به کنار .. باید یاد گرفته باشی بعد این همه ناملایمات ، که می گذره و آخرش شیرینیه صبره که نصیب تو می شه .. به قول دیالوگ یک کتابی : گاهی خدا هدیه هاشو تو زرورقی از مشکلات کادو می کنه .. برای رسیدن به اون هدیه ها .. اول باید اون زرورقو باز کرد ..
برای عشق پاک تو و همسفر زندگیت .. یه دنیا شادی و ابدیتی جاودان آرزومندم ......

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند
وان که این کار ندانست در انکار بماند

اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن
شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

جز دل من کز ازل تا به ابد عاشق رفت
جاودان کس نشنیدیم که در کار بماند

گشت بیمار که چون چشم تو گردد نرگس
شیوه تو نشدش حاصل و بیمار بماند

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند

بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد
که حدیثش همه جا در در و دیوار بماند

به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی
شد که بازآید و جاوید گرفتار بماند

جوجو یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

:(

ملیکا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ http://inthename.blogfa.com

سلام گلم
خوبی سمانه جون
امروز از مسافرت برگشتم
زادگاهت بودم،مشهد مقدس
کلی دعات کردمو از آقا خواستم کمکت کنه
خوش باشو خوشبخت عزیزم
به آقا رامین سلام برسون
در پناه حق
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد