عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

ویژه ترین سالگرد تقدیر ما

19 آبان به یاد ماندنی ترین روز در تقدیر دخترک تنهاییست که دست در دست فرشتگان و با همراهی نور، با ترس و تردید پای در دریای مواج عشق نهاد...

آن روز جسارت یک احساس مرا پای مجمعی نشاند که 9 سال است سرمست از باده های نابش تصویر دلدادگی را روی پنجره های دنیایم نقش میزنم...

از آن روز بود که هر وقت پشت پنجره چشمانم باران می آمد، دسته دسته پروانه ها به خلوت اتاق آبی ام هجوم آوردند...

با بزرگترین سرمایه ی زندگی ام ریسک کردم و خوش شانس تر از هر برنده ای، قرعه ی بُرد دنیا از آن من شد. قرعه ای که هنوز بزرگترین برگ برنده ی من در بازی های ناجوانمردانه ی دنیاست. من پیروزم... تا وقتی نام مقدس تو روی برگ برنده ی من می درخشد...

و من دوباره باید اعتراف کنم نالایق تر از این بودم که خدا چنین تقدیری برایم رقم زد. خدایا شرمنده ام و شکر...



ای از عشق پاک من همیشه مست

من تو را آسان نیاوردم به دست

بارها این کودک احساس من             زیر باران های اشک من نشست

من تو را آسان نیاوردم به دست

در دل آتش نشستن کار آسانی نبود     راه را بر اشک بستن کار آسانی نبود

با غروری هم قد و بالای بام آسمان     بارها در خود شکستن کار آسانی نبود

بارها این دل به جرم عاشقی    زیر سنگینی بار غم شکست  

من تو را آسان نیاوردم به دست



یادآوری: 19 آبان 84  بیرجند = سالگرد آشناییمون.


نظرات 6 + ارسال نظر
رامین سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ق.ظ

چ جالب اسم منم رامین هست.کلا رامینا ادمای احساسی و وجودشون پر از عشق و مهربونی هست.خوش به حالتون ک خوشبخت هستین.

جالبه.
امیدوارم شما هم خوشبخت تر باشید

مرضیه سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ق.ظ

تبریک بابت آغاز دلهره و عشق ...

ممنون عزیزم

نفس یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ

سمانه عزیزم.... باز هم سرمست از عشق نابت هستم.... عشقی که خوب می فهمی اش و من حسرت این فهم تو را می خورم...

عزیزم...

... پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام من امروز به وبلاگتون سر زدم و یک در میون مطالبتونو خوندم از ته قلبم واسه خوشبختیتون دعا میکنم. وجه تشابه من با شما زیاده اول اینکه من و عشقم شرایطمون مثل شماست و البته هنوز بهم نرسیدیم و حالا حالا ها باید از هم دور باشیم و دوم اینکه این روز قشنگ 19 آبان تولد عشق منم هست.برامون دعا کنید

چه جالب
از صمیم قلب آرزو میکنم شما هم یه روز زیر یه سقف 19 آبانتون رو جشن بگیرید

melika یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ http://inthename.blogfa.com

aziizakam salam
hich vazheii baraye ebraze ehsasam nesbat b in hese paketoon peida nemikonam.
dar vaghe hich kalameii layeghe in hese doost dashtani nist
khoda yare hamishegit negahdaret golam
khosh bashed
ya ali

ممنون مهربون همیشه همراه

ش پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:31 ب.ظ

ماشا الله به خوشبختیتون. چقدر روزا واسه آدمای مختلف متفاوتن.
19 آبان 93 آخرین باری بود که دیدمش... هنوزم ...
آرزوی خوشبختی برای شما دارم و آرزوی سلامتی و خوشبختی برای گل خودم که لایق بهترینهاست.

آخی عزیزم. ایشاالله روزهای شاد زندگی شما هم هر چه زودتر برسن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد