عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

برای تو

yas razeghie man

دیشب چون همه شب صدایش را گوش میدادم . باری دیگرفهمیدم که چقدر او را دوست میدارم . بغضی سنگین گلویم را می فشرد . دستانم را  بر چشمانم نهادم ... چشم هایم تر شده بود ...

و من تو را امشب صدا میزنم ... کجایی رازقی من ؟ کجا ؟هر شب صدایی است که آرام مرا می خواند ... رامین من ؟

الهی درد تو به جانم ... رامین تو عجیب دلتنگ توست ... کجایی ... الهی سخت است ... سخت

عزیز دلم ... من به ابد عاشقانه هایم را به توتقدیم خواهم کرد

بهار نارنج تو (رامین) 

26/1/85                                                     

                                                                   بسم الله العشق

سلام ...

گرم و صمیمی عرض ارادت بنده رو بپذیرید . رامین هستم . مدت ها بود که تو جمع شما دوستان گرامی نبودیم اما دلمون پیش شما بچه های مهربون بود . من و عزیزم رو واقعا شرمنده محبت های خودتون میکنید . از همتون تشکر میکنم ... راستش همانطور که رازقی من به شما دوستان خبر داده مدت زیادی درگیریه سری مشکلاتی بودیم . تو این مدت یاس رازقی من ، واقعا همدم و مونس من بود ( قربون اسم قشنگش) و مثل همیشه شرمنده بزرگواریهاش شدم که حالا بعدا واستون تعریف میکنم ...

خب ... بسم الله گفتم که یه شروع آتشین دیگه رو با هم داشته باشیم ...

رازقی من ؟ گوش میکنی  ... با تمام احساسم ... تقدیم به تو

یادته شب ها تا نیمه شب که واست درد ودل میکردم جقدر زمزمه کردم برات ... به چشمام نگاه کن

آره عزیزم ... آره بازم خیسه ...

 

       ای کوه پرغرور من      سنگ صبور تو منم        ای لحظه سازعاشقی

 

                                     عاشق با تو بودنم

 

     روشنترین ستاره ام    میخواهمت می خواهمت      تو ماندگاری در دلم

             

              میدانمت میدانمت       ای همه وجود من      نبود تو نبود من