عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

یک معجزه ی دیگر

وقتی میخواستم عنوان این پست را تایپ کنم با خودم گفتم حالا مخاطبانم می گویند این دختر چقدر خوش بین است که همه چیز را معجزه می داند و گمان میکند خدا فقط برای او معجزه میکند! اما این واقعیت نیست. من از آن رو به برخی از اتفاقات معجزه میگویم که خود بهتر از هر کس میدانم چقدر برایش انتظار کشیده ام وچقدر ناامید بوده ام. من از آن رو معجزه می گویم که از بدترین و شرمسارترین و سرکش ترین بندگان خدا هستم و باز هم او همیشه دست هایم را میگیرد... و این یعنی اینکه بدانیم خدا بدترین بندگانش را هم دوست دارد. این یعنی اینکه خداوند واقعا ارحم الراحمین است...


و اما این بار دیگر چه خبر است؟!

درست در آستانه ی سال جدید و شرایطی که بخاطر پیش آمدن گزینه های مالی بسیار، نگران آغاز سال آینده بودیم، تبدیل وضعیت کاری من که 4 سال بود منتظر آن بودیم و به قول بهارنارنجم این روزها شده بود یکی از دغدغه های بزرگ من، انجام شد! درست مثل هرم گرمی که بر دستان یخ زده ی یک کودک بدمند!!! با این تبدیل وضعیت هم شرایط حقوقی ام تا نزدیک دو برابر بالا می رود و هم موقعیت اجتماعی و شغلی ام بهتر می شود.

حالا با این وجود به نظر شما باز هم نباید بگم معجزه بود؟!


+ لطفا بعدا نوشت پست قبل را بخوانید!

نظرات 7 + ارسال نظر
آرشید دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

معجزه ، واقعه ای نیست که فقط یکبار اتفاق می افتد .
معجزه گاهی تکرار توانایی هاست ... که به چشممان نمی آید .

و گاهی معجزه ... در حوادثی است
که اتفاق نمی افتد
و ما هیچگاه از آن آگاه نمی شویم .

سلام
و سپاس
سال خوبی پیش رو داشته باشید.

مهران دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام...
باز هم یک مژده دیگر... :)
من فکر می کنم این از نگاه مثبت و خوش بینی ست که شما به دنیا دارید و تنها در جستجوی یافتن جاهای خالی در زندگی نیستید!
برای من که مدت هاست اینجا هستم تا به امروز حتی یک جمله هم نخوانده ام که از جبر دنیا و طبیعت ( و نه از انسان ها ) گله و شکایتی داشته باشد یا دست کم حس خوبی را منتقل نکند!
و این به هیچ عنوان چیز کمی نیست!
موهبتی بزرگ است که فقط نصیب انسان هایی می شود که لیاقتش را دارند، این نشانی از قلب پاک و روح بزرگوار شماست و صد البته خداوند هم بنده های قدر شناسش را بیشتر غرق در نعمت هایش می کند...
خبر خیلی خوب و خوشی ست!
خوشحالم از اینکه آن «پسرک» و «دخترک» اول قصه، امروز در بهترین و بالاترین مدارج شغلی، اقتصادی و اجتماعی به سر می برند! :)
آن ها عشق را رعایت کردند، انسان را رعایت کردند و جلوه ی شاهکار خداوند را بیشتر نمایان کردند!
صمیمانه این ترفیع را به شما تبریک می گویم امیدوارم این بهاری باشد برای سال پیش رو، تا بارها فصل پنجم زندگی، -عشق- با سر انگشت معجزه گرش بر بوم زندگی تان زیباترین نقاشی ها را بیآفریند! :)
از شما که از اهالی دل، عشق و امید و ایمان هستید عاجزانه التماس دعا دارم تا در سال نو مثل هربار و همیشه من را زیر باران رحمتش بگیرد و آن آرزوی بزرگ در زندگی ام به حقیقت پیوند بخورد...
از محبتی که در «بعدا نوشت» نسبت به من داشتید و یک بار دیگر بنده را شرمنده کردید دنیا دنیا سپاسگذارم!
کاش می شد زبان تازه ای آفرید برای انتقال بعضی از احساس ها، خیلی خوشحالم کردید! :)

ممنون از اینهمه اظهار لطف و بزرگواری
من انسان لایقی نیستم. گاهی فکر میکنم خدا به واسطه ی دعای خیر آدمای دیگه منو هم دوست داره. در هر صورت اگر لایق باشم برای شما هم از خدا رسیدن به آرزوهاتون رو دارم. سالی خوب رو براتون آرزو میکنم...
بزرگوارید. شرمنده نکنید دیگه. خواستم برای خودمون یادگاری بمونه

لیلی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://khodamodeltangiham.blogfa.com

سلام سمانه عزیزم .. تبریک صمیمانه منو پذیرا باش ... خیلی از شنیدن خبرای قشنگ زندگیت خوشحال میشم .. امیدوارم همیشه این اتفاقات مکرر باشه و علاوه بر ترفیعات اجتماعی .. تو زندگی هم ترفیع بگیری ...
معجزه که همیشه خارق العاده ترین ها نیست ... گاهی اتفاقاتی تو زندگی می فته که از نگاه خودمون بهش میگیم معجزه .. خدا خیلی دوست داره که الطافشو به شکل معجزه شامل حال زندگیت می کنه .. راستی عزیزم .. تا حالا جدی به موضوع چاپ کتاب زندگی تون فکر کردی ؟؟
پیشاپیش فرارسیدن سال نو رو هم بهتون تبریک می گم .. با آرزوی بهترین ها برای تو و رامینت .. امیدوارم سالی سرشار از آرامش داشته باشید .. منو هم توی دل پاکت دعا کن عزیزم ... منم به سهم خودم دعا گوی شما خواهم بود ..

y سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ http://amore2.blogfa.com

salaam duste khubam
khub hastin?
vagheaaan poste kheili khoshal konandei bud
va baz ye khabare dige
kheilii kheilii khubee, mobaraketun bashee
iishala sale kheili khubio pishe eshghetun dashte bashin
vabishtar az hamishe movafagh bashin

ستاره دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://khabesetare.blogfa.com

عیدت مبارک سمانه جان

مهران سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام...
آرزو می کنم سال پیش رو سالی سرشار از محبت و دوستی و سال آغاز آرزوهای تازه و تحقق رؤیاهای کهنه برای شما زوج خوشبخت باشه.
سال نو شما مبارک... :)
همچنین صمیمانه و با همه قلبم جشن میلادتون رو به شما و بیشتر از اون به آقا رامین تبریک و شادباش می گم!
توی عصری که حتی با عکس خودت هم توی آینه درگیری یافتن همسری هم بغض و هم نفس و هم پیمان خوشبختی خیلی خیلی بزرگی محسوب می شه که آقا رامین به شایستگی لیاقتش رو داشتن.
تولد شما مبارک... :)
پیشاپیش سالگرد پیوند آسمانی و عقد شما رو هم تبریک عرض می کنم پیوندی که همه ی نامعادلات دنیا رو به هم ریخت و به روشنی (حداقل به من) نشون داد که عشق پیمان «عجیبی» ست!
سالگرد ازدواج شما مبارک... :)
امیدوارم سال نو و چهارمین بهار زندگی مشترکتون آغاز سالی باشه که در دفترچه خاطرات شما بهترین و شیرین ترین سال لقب بگیره چون به شخصه معتقدم هنوز بهترین لحظات زندگی شما در پیشه و به زودی شاهد وقوع آن خواهیم بود. :)

ممنون از یادآوری اینهمه مناسبت خاص. شرمنده میشم از این بابت. اتفاقا امروز از لطف شما در خصوص تبریک سالگرد ازدواجمون برا بابام میگفتم

سپیده شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم که هر سال بهتر از پارسال باشه براتون
بعد از خوندن این متن فقط می تونم بگم
و خدایی که در این نزدیکی است..........
پیروز باشید و سربلند

ممنون سپیده جان. لطف کردی خوندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد