عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

دلتنگم...

آنقدر میخواهمت که راز تا این حد شوریدگی و دلبستگی را خود نیز نمی دانم... آنقدر میخواهمت که دنیا با تمام آدم هایش بدون تو برایم هیچ مفهوم و زیبایی ای ندارد. کنار تو آنقدر آرامم که انگار هرگز دنیا ناآرامی ای نداشته و نخواهد داشت. تو که باشی انگار همه ی دنیا از آن من است... حتی اگر من برای دنیا هیچ باشم...

امیدهای من... آرزوهای من... انگیزه های من... تنها با تو رنگ دارند. تنها با تو است که من شور زندگی دارم...

در سرم هوای فریاد است. بر سر بلندترین قله ی این شهر. در بین این آدم ها و این چشم ها، حرف هایی گلویم را میفشارد که آخر باید یک روز دیوانه تر از هر مجنونی آبرو را به باد بسپرم و جایی بالاتر از همه آدم ها آن ها را فریاد کنم... تا شاید نگاه متعجبشان را از من و عاشقانگی هایم بردارند... تا شاید باور کنند مرا... و تو را... که بیش از هر افسانه ای عاشق یکدیگریم...

امشب از آن شب هاست که نیستی و دلم می خواهد زمین و آسمان را بشکافم تا شاید محالی ممکن شود و شب را میان آغوش همیشه تبدار و مطمئن تو به صبح رسانم. اما دریغ که مجنونانه! و کودکانه! و احمقانه! همه ی تلاشم را به کار میگیرم و گویی اصلا نمی فهمم امشب تو در هوای آسمان شهر دیگری نفس میکشی...

امشب از آن شب هاییست که میخواهم قلم احساس را عریان کرده و بر تخت دفتر شعرهایم بنشانم که تا صبح رسوایی هم آغوشی اش با سطرهای خیس قلبم را مشق کند... تا بنویسد از تو... که چقدر دوستت دارم...


به زودی سایت رسمی ام افتتاح می شود. شاید دیگر اینجا ننویسم. هر چند اینجا را خیلی دوست دارم...

نظرات 10 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ق.ظ http://khabesetare.blogfa.com

عزیزم کاش به اینجا نوشتنت ادامه بدی.درسته که چشمک زنم ولی همیشه میخونمت.

مرضیه سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ

:)...

:*

maryam mehrabun جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ق.ظ http://dreamytuberose.blogfa.com

salam azizam. man ye nazare tulani barat neveshtam ama javab nadadi. age tuye poste khodet javabe mano dadi ke man yadam nist koja barat payam gozashtam age mishe tuye webe khodam javab bede. albate age mano yadet biad. rajebe eshgh barat goftam. va sakhtie wesal be yaram

مریم جان من امکان نداره نظری رو زیرش جواب ندم عزیزم. فکر کنم نرسیده ها. اگه وقتش رو داری دوباره برام بفرست

سحر جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام عزیزم
حیف که خیلی دیر باهات آشنا شدم ولی تقریبا همه روزهای شاد و غمگینتو خوندم و با ذره ذره وجودم حس کردم
ایشالله همیشه در کنار بهارنارنجت پایدار و خوش باشی و شعله این عشق پاک هیچوقت کم نشه
خوش باشید
وب رسمیت چبه؟ میشه ما هم بدونیم؟

مرسی عزیزم. منم خوشحالم از اشنایی با یه دوست پر احساس دیگه
والا هنوز که افتتاح نشده

مهران شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام...
احوال شما سمانه خانم؟ رامین جان خوب هستند؟
مشتاق دیدار هستم...
بنده که همیشه و هنوز دوست دارم به نوشتن در همین جا ادامه دهید، اما خوشحال می شم دوست داران دیرین تون رو محرم سایت جدید بدونید.
آرزومند شادی تان هستم!

هر چند من احساس میکنم شما کامل منو میشناسید و پیدا کردن آدرس سایتم هم براتون نباید کار سختی باشه. اما با کمال افتخار آدرس رو براتون ایمیل کردم.
راستی من همچنان هر ازگاهی یاد اون قولی که یه سری دادم که قرار بذاریم حضوری افتخار آشنایی داشته باشیم یادم میاد و شرمنده میشم! اما یادم نرفته.

masi دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

دوستم من برگشتم

melika شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:24 ب.ظ http://inthename.blogfa.com

salam samaneye aziizam
mn hamisheee mikhooname shayad cm nazaram ama hamisheeee dide va lams kardam ehsasate ghashangetoo
khanoomi adrese sitet ro be mn ham bede
mamnooonam aziizam

ممنون که همراهمی دوست همیشگیم. فعلا که هستم عزیزم.

نفس شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام سمانه عزیزم...
یه مدت نبودم گویا شمام نیستین!
کاش آدرس جدیدتون رو به منم بدین... مشتاق دوباره خوندنتون هستم... و همیشه هم اردتمند شما...

عزیزم ممنون که به یادم بودی. هستم هنوز..

سپیدۀ علی چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ق.ظ

سمانه جونم سلام، خوبی؟
عزیزم اگه اینجا ننویسی ما که دلمون خخخخخخخخیییییلللللللییییییی برای نوشته هات تنگ میشه، چکار کنیم؟؟؟؟؟؟
امان از مترسکها
مواظب خودت باش

ممنون مهربونم. مینویسم...

yasamin پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://iranian-mobl.blogfa.com

webe khubi dari duste aziz

هیچ وقت نخواستم وب خوبی داشته باشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد