عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

خودت میدونی عادت نیست. فقط دوست داشتن محضه


زندگی در کنار تو... با تمام پستی و بلندی هایش... با تمام روزهای سخت و آسانش... زیباتر و ساده تر از آنیست که می اندیشیدم...

رویاپردازی هایم منحصر به قصه های درون کتاب ها نبود. امروز رویاهایم به همان زلالی... به همان سادگی... جریان دارند. واقعا همه چیز خیلی ساده است. زندگی اصلا پیچیده نیست!

آنقدر خوشبختم که گاهی حس میکنم باید لحظه های آرامم روی قایق زیبای زندگی در برکه ی دنیا را باور کنم. این صحنه تنها منحصر به قاب ها و تابلوها نیست. زندگی و عشق من عینا همین تصویر است.

آنقدر خوشبختم که گاهی باورم نمیشود خوشبختی و آرامش به همین راحتیست. شاید هم فراموش میکنم برای رسیدن به این روزهای آرام چه سال های سخت و متلاطمی را گذرانده ایم!

گاهی باورم نمیشود در هر سنی... در هر مقطعی از زندگی... با هر میزان سختی و آسانی... میتوان عاشق بود و احساس همان روزهای آغاز عشق را داشت.

پاییز دوباره از راه رسید. فصل آشنایی من و تو در غروب پاییزی ترین روز این فصل.

چند روز پیش دوباره به شهر خاطره ها سفری داشتیم. شهری که هر کوچه و خیابان و کافی شاپ و پارکش آبستن خاطراتیست که همچنان جوشنده و بیدارند. وقتی دست در دست تو در خیابان های این شهر قدم میزنم، بیش از هر زمان دیگری احساس عشق و آرامش میکنم...

من هنوز به همان اندازه و شاید بیشتر عاشقم. تو هنوز به همان اندازه و بیشتر عاشقی. جز معجزه ی عشق چه نامی را میتوان بر این دلدادگی دمادم نهاد؟ من هنوز حتی وقتی سر کار هستیم برای برگشت به خانه و دوباره دیدنت بیقرار و دلتنگم.

+ خدا جون من که هیچوقت بنده خوبی نبودم. به پاکی و نیایش های عشقم قسمت میدم آرامش رو مهمون همیشگی زندگیمون نگه دار و در سختی ها تنهامون نذار.

نظرات 8 + ارسال نظر
افسانه چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ق.ظ http://formyehsan20.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضورت خیلی خوشحال شدم

جوجو شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:51 ق.ظ

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلام بهار نارنج جونم.خوبی؟خئشحالم که تو هم هنوز وبت سر پاس و از عشقه بیکرانت مینویسی.ایشالا که سالیان سال کنار هم با خوبی و خوشی بیشتر و بیشتر سر کنید.اومدم دیگه.و دوباره مینویسم با تایپ کردن و درد دل کردن با شما خیلی خالی میشم و اینجا و همه شماها رو خیلی خیلی دوس دارم

عزیزم تو کدوم جوجو هستی؟ آدرست رو بذار گلم

masi سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ب.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

:*

MELIKA پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:40 ب.ظ http://inthename.blogfa.com

azziizze janam salam
omidvaram khoshihayat bish az ghamhayat bashad
va midanam b khaste khodavand hamchenan b door az chashme bad khoshbakhti
az tanha khaleghe khod mikhaham k hamvare khoshbakht va movafagh va por az khande bashi
samaneh janam in rozhayam kami gham darad aziizii az dast rafte va bar delhayeman daghi neshaste
labaneman gahi b labkhandi mineshinad ama khoda danad dar del che migozarad
aramesham andaki na'aram ast
in roozhayam ashofte migozarad va khodaro shakeram k migozarad vali az khoda k penhan nist gozashtanash bar del nemineshinad va sakht migozarad
samaneye aziiz baraye arameshe rooh va jesmeman 2a kon
ghorbanat
ya alii
dar panahe hagh khoshbakht bashii

وای ملیکا جان نمیدونی چقدر ناراحت شدم که دیر کامنت هامو چک کردم و الان تازه فهمیدم روزهای سختی داشتی. منو ببخش. نمیدونم چطور باید عذرخواهی کنم...
اومدم وبلاگت ولی ظاهرا حذفش کردی. نه؟
امیدوارم غم عزیزی که از دست دادین بعد از این چند ماه قدری براتون سبک تر شده باشه. از صمیم قلب برای اون عزیز آرزوی آرامش و برای شما آرزوی صبر و روزهایی توام با سلامتی میکنم

زهرا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ق.ظ http://ashionehman.blogfa.com

سلام بهارنارج و یاس عزیزم. خوشحالم که بعد از مدتهای طولانی که از وبگردی و نوشتنم دست کشیده بودم برگشتم شماها رو هنوز شاد و پر از عشق می بینم.
دلم دوباره نوشتن خواست و شروع کردم دوباره بنویسم. بهم سر بزنید مثل قدیما......
راستی یادم رفت خودم رو معرفی کنم. یک زوج خوشبخت هستم ولی تغییر مکان دادم و الان با عنوان دلنوشته های من، می نویسم. بهم سر بزنید
از خدا می خوام همیشه همینطور شاد و خوشبخت باشید تا وقتی که زنده هستید......

هدی(جوجوبانو) چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:10 ب.ظ http://joojoo85.niniweblog.com

سلام دوست خوبم.
بعد از حدود دو سال وبت رو خوندم. البته یکسال و نیم.
منو یادت هست.
جوجوبانو. الان مامان یه دختر ناز و آسمونی هستم. خوشحالم که باز خواننده عاشقانه های شما شدم.
آتش عشقتون همیشگی باشه عزیزم.
جای دیگه هم می نویسی؟

ملیکا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:58 ب.ظ

سمانه ی گل سلام
بله وبلاگم رو پاک کردم یکی دیگه باز کردم
اما به دلیل اوضاع روحی نامناسبی که داشتم و خدارو شکر رو به راهم و همچنین مشغله های درسی فرصت آپدیت کردنش رو نداشتم
انشاالله تابستان سروسامانی خواهم داد
زود به زود باش عزیزم
خوشبخت و موفق باش

شیوا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام عزیزم امیدوارم هرجا هستی سلامت باشی، یادم نمیاد چند وقته نیومدم اینجا،ولی الان که اومدم خیلی ناراحت شدم که دیدم چند وقته هیچ خبری اذتون نیست. امیدوارم بتونم دوباره پیداتون کنم.

سلام خانوم گل مهربون.
میبوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد