عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

تقدیم به آنکه همه زندگیم از آن اوست...

بسم الله العشق

بالاخره روزی که چند ماهه منتظر رسیدنش هستم فرا رسید... تا امروز من توی بلاگم برای رامین می نوشتم اما اون اطلاع نداشت. می خواستم این بلاگ رو برای روز تولدش بهش هدیه کنم. و بالاخره امروز که یه مناسبت قشنگ و بجای دیگه، یعنی میلاد امام علی(ع) هست، تولد رامین منم هست... از همه ی دوستانی که تو این مدت با کامنت های پرمهرشون همراهم بودن ممنونم. امروز دیگه کامنت هاتون رو رامینم می خونه... 

 

                        

 

زیباترین و با شکوه ترین بهار زندگیم را "تو" به من هدیه کردی...ایمان، شادی و سبکبالیم را مدیون تو هستم رامین من.. و اینک در تابستان و مردادی هستم که خدا در آن تو را به زمین هدیه کرد، تا چند سالگذر پس از آن، در بهاری زیبا میزبان قلب من شوی...

تقدیم به او که در خزان زده ترین بهار زندگیم از مشرق آرزو ها آمد و قلب زمستانی ام را با گرمای مردادی عشقش ابدیتی زیبا بخشید. تقدیم به حضور ناپدیدی که درد ثانیه های بی او بودن را تنها به عشق وصالش تحمل می کنم... تقدیم به اویی که در اوج تنهایی هایم آمد... مرا به اوج و سپس به خدا رساند.. با او ... جنون هر ثانیه را... تلاطم لحظه ها را... عطش داشتنش را... عشق را... و ایمان را شناختم. اسیر زیباترین آزادی شدم و برآنم تا لیاقت این مقدس ترین موهبت را از خدا بخواهم تا برایش ابدیتی از زیباترین احساس بسازم...

اعتراف می کنم... آری بی هیچ هراسی اعتراف می کنم... چرا که "بنده ی عشقم و از هر دو جهان آْزادم"... اعتراف می کنم که عاشقم... و شادم...گرچه دوریش زجر ثانیه به ثانیه ی لحظه هایم است... و فریاد میزنم که دیگر از زندگی هیچ نمی خواهم جز او... مرگ من آن روز خواهد بود که بخواهم لحظه ای را بدون او سپری کنم...

 

تقدیم به رامین عزیزم... مردادی ترین عشق دنیا

ببخش رامینم... ببخش اگر نتوانستم از پس این فاصله ها آنگونه که شایسته ی تو بود و در سر داشتم این زیباترین روز زندگی تو و خودم را بزرگ دارم...

الهی که تابستان آینده شور این زیباترین روز و حرارت زیباترین عشق را در آغوش گرمت تجربه کنم...

مرداد در میان فصل های سال نماد عشق است و برای من رامین مردادی نماد پرشورترین عشق... عشقی حقیقی که از خدا هدیه گرفتیم و به سویش ره خواهیم پوئید... خواهم ماند برایت... پر شور و عاشق... تا ابد... و مرگ من آن دم است که بدانم باید لحظه ای را بی تو سر کنم... بی تو هرگز...

                       

تولدتو از صمیم قلب تبریک می گم عزیزم. امیدوارم که سال های سال برای من سالم و تندرست بمونی. مثل همین امروز جوون و پر شور. مثل همین امروز پاک و بزرگ.

این وبلاگ که میبینی تنها نشونه ای برای اینه که بهت ثابت کنم چقدر برام مهمی و از مدت ها قبل به فکر روز قشنگ تولدت بودم. می دونم که در مقابل عظمت روح تو خیلی کوچیکه اما این بلاگ و اون هدیه هایی دیگه ای که برات فرستادم تنها برای این هستن که بهت بگم...

رامین عزیزم، مقیم ترین پرنده ی قلبم... تولدت مبارک... دوستت دارم...

می خوام همینجا از همه ی دوستانی که تو مدتی که اینجا می نوشتم،  با نظراتشون بهم دلگرمی می دادن صمیمانه تشکر کنم... دوستان خوبی چون: فهیمه ی نازنین، بهترین دوستم توی نت... سینای گرامی... نیلوفر عزیز... مهران مهربون... و کلیه ی دوستانی که تو این مدت بهم سر زدن و به نوعی با نظراتشون منو دلگرم کردن و تنهام نذاشتن.

برای همه ی شما خوبان و سایر عزیزانی که به بلاگم سر زدن، از صمیم قلب بهترین آرزوها رو از درگاه خدا دارم.

و اما باز رامین عزیزم... نمی دونم چی بگم... بغض سنگینی گلومو گرفته... خیلی حسرت خوردم که چرا تو این روز کنار هم نیستیم... بخصوص که امسال تو توی روز تولدت تنهای تنها هستی و بابا و مامان و خونواده ی عزیزت سفر هستن... کاش خودم کنارت بودم... بی تو خیلی دلگیرم رامینم... دلم می خواست خودم برات تولد می گرفتم ... خودم برات کیک سفارش میدادم... کادوهام رو با دست خودم به دستای پاکت هدیه می کردم و می بوسیدمت... افسوس...

           

                                                         

راستی یه چیز دیگه بگم؟...

امروز یه مناسبت دیگه هم داره. نه؟... ولادت امام علی(ع) و روز...

چیزه...چیز... رامین؟... رامینم؟... روز مرد رو هم بهت تبریک می گم عزیزم... یادت که هست نازنینم؟ من و تو یا علی گفتیم و آغاز کردیم...

رامین من؟ دلم می خواد در ادامه ی همین آپ تو هم با رنگ سبز، رنگ مردادی ترین فصل زندگی من، یه چیزی بنویسی.

 

                         ... شیپوری های باغچه تان که دوباره شکوفه دهند ... من پیش تو خواهم بود ...

          ممنونم عزیزم ... فقط شرمندتم ... شرمنده ... صورت ماه و آسمونیت رو میبوسم ... یادت باشه که ...

                                                                    دوستت دارم

                                                                       یا علی

 

نظرات 25 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com


salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

ستاره خاموش سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ق.ظ http://http://dark-star.blogfa.com

واقعا و قلبا براتون آرزوی خوشبختی میکنم....شاد بشید و خندان....روز پدر هم بر شما مبارکباد

ماهان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ق.ظ http://www.mahanneveshteha.blogfa.com

دلم میخواست اولین نفری باشم که تولد رامین رو بهت تبریک میگم ...اما خب طاهرا دیر رسیدم ... به هر حال صمیمانه بهتون تبریک میگم....شاید زیاد احساساتی نباشم اما این مطلب خیلی روم تاثیر گذاشت .... با آرزوی سعادت و خوشبختی

ماه تابان ( فهیمه ) سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.female.blogfa.com

سلام دوست مهربونم

من که کاری نکردم . این لطف شما رو می رسونه .

چه جشن قشنگی برپاست . بالاخره اون روز رسید نه؟ تبریک میگم . تبریک .
دعا می کنم هم شما و هم همه جوان ها در کنار عشق شون خوشبخت بشن . عشقی که عاری از هوس و پاک باشه . عشقی که خدایی باشه . عشقی که زودگذر نباشه و لحظه به لحظه شیرین تر . عشقی که واقعاَ عشق باشه .
کاشکه همه عشق ها مثل عشق علی و فاطمه پاک و مقدس باشه .
یا علی خودت پشتیبان همه ما جوان ها باش و آغاز تمام عشق ها .
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد .

یا علی ، یا علی ، یا علی ...

*************************
شما از این به بعد در این بلاگ حضور ندارین یا با ...؟
اگه برین که خیلی حیف می شه . باید خودتونم باشین . با هم باشین . با هم .

*************************
آقا رامین به حسن انتخابتون تبریک می گم .دعا می کنم بتونین به عشقتون برسین و در کنارش خوشبخت بشین .

نیلوفر(باروون بهار) سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام دوست خوبم.........
من که کاری نکردم.تو همیشه به من لطف داشتی....
چه تولد باشکوهی........
خوش به حال آقا رامین...!!!
تولد آقا رامین رو از صمیم قلب به هردوتون تبریک میگم و امیدوارم به هم دیگه برسید و همیشه شاد و عاشق کنار هم بمونید............
راستی...من این پست جدید رو کمی تغییر دادم...
حتما بیاید ببینید......بهتر شده......
منتظرتونم......
بای..........

سیاوش سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://faryadeasheghane.blogsky.com/

سلام از اینکه به من سر زدی ممنون
در ضمن منم خوشحال شدم که به او چیزی که در انتظلرش بودی رسیدی

وحید سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ http://mesbah.blogfa.com

خوشحالم
مرسی دعوت کردی
و رامین خان انشالله قدر شما را باید بدانند
علی علی

سروش عشق چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ب.ظ http://rainiboy.blogsky.com

سلام شاد وموفق باشید
حضورشما باعث دلگرمیه منه
ممنون که به من سر میزنید
امیدوارم همیشه در کنار هم و با عشق بتونید به آرزوهاتون برسید.
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

در این دنیا سراب محکوم است به پوچی... پرستو محکوم به کوچ کردن... شمع محکوم به اشک ریختن... خارها محکوم به تنهایی...
روز محکوم به غروب کردن... شب محکوم به رسیدن... قلب با همه ی پاکی وصداقتش محکوم به دوست داشتن وچه محکومیتی شیرین تر و دلپذیر تر ازاین است؟
اما ای کاش همه ی این محکومیتها زیبا را می پذیرفتند. ای کاش...؟

شمیلا و فرهاد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ب.ظ http://khalvatgah-yek-ashegh.blogsky.com

سلام
به به تولد اقا رامین مبارک
امیدوارم همیشه با هم باشید

دو پرنده یک پرواز چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ http://2birds.blogsky.com

س ل ا م
امیدوارم که حالت خوب باشه
بعد از یعد غیبت دو هفته ای دوباره اومدم و نوشتم
این بار تو روز خودم
آره×××××× روز تولدم××××× و روز پدر .....
راستی اگه گفتی چه تفاهمی من و عشق تو داریم ؟؟؟
تو یه روز به دنیا اومدیم بیا تو وبم متوجه میشی.....
منتظر حضورت هستم
زیاد منتظرم نذاری
سبز و شاد باشی
ف ع ل ا
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
______ xxxxxx____________xxxxxx
______xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxxxxxxxxxxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x
_______________

مهسا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ http://eshghegomshode.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیز...مرسی که به کوچه بن بست من سر زدی..خوشحال شدم و شرمنده که دیر اومدم...

و تولد آقا رامین رو از صمیم قلب بهتون تبریک میگم...امیدوارم همیشه در کنار هم و یار و یاور همدیگه باشین...

روز پدر رو هم بهتون تبریک میگم...

راستی منم مردادیم...

در پناه خالق نیلوفرها شاد و سلامت باشید...

سینا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.weathercool.blogfa.com/

مرسی از اینکه ...
تولد مبارک...
میدونی که عادت ندارم...
روز تولدی آدم ار این حرفا نمیزنه...
این همه عشق و نمیفهمم...
اما هرچی هست قشنگه...
حتما مشکل از منه...
همیشه شاد باشید...
ببخشید که دیر اومدم. نبودم

nooghteh پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:42 ب.ظ http://nooghteh.blogfa.com/

سلام دختری از مشرق آرزوها و اونطرفا
سلام ای رامین مردادی یا مرادی
سلام ای لیلی و مجنون امیدوارم همیشه مثل این دختر و پسره که توی عکس هستند با هم باشید و هیچ گاه کشتی تایتانیک تان غرق نشود
که این مهم مستلزم دقت و هوشیاری به اطرافتان می باشد تا مبادا آنقدر در مشکلات و خوشی های زندگیتان فرو روید که کوه یخی که به سمت کشتی زندگیتان می آید را از نظر بیندازید
فکر کنم خیلی چرت و پرت گفتم آره !!!!

نیلوفر(باروون بهار) جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام به هر دو دوست گلم.........
خوبید........؟
من آپ کردم..........
حتما حتما بیاید..............
منتظرتونم...........
یا علی.......

اعظم جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://romaneshgh.blogfa.com

سلام تولدت مبارک امیدوارم خوشبخت بشید و۱۰۰سال باهم جشن بگیرید

سلطان عشق شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ http://secretlove.myblog.ir

سلام
وب زیبایی داری
اگر مالک تمام دنیا بودم تنها به یک شهر قانع می شدم
و در آن شهر تنها به یک خانه ودر آن خانه تنها به دیدن او
او که معصومیت چشمانش روشنی قلب من است
به منم سر بزن .احساس میکنم سرنوشت ما شبیه همه اما با این تفاوت که من ۱۲ سال از عشقمو تو سکوت گذروندم و حالا....
منتطرتم
یا حق

مهدی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ http://gooroobedel.blogfa.com

سلام بر بهترین دختر مشرق آرزوها

امیدوارم منو به خاطر تاخیرم ببخشی ولی باور کن این چند روزه سرم خیلی شلوغ بود و نمیتونستم به وبلاگم سربزنم و از الطاف شما به خودم هم بیخبر بودم

از اینکه منو تنها نزاشتین و به وبلاگم سرزدین بسیار ممنون و سپاسگذارم

در ضمن میلاد عشقتون رو هم تبریک میگم

امیدوارم که این تولد بر شما و عشقتون مبارک باشه

باز هم منتظر جضور سبزتون هستم

فعلا حق نگهدارتون

مسعود ـ همدرد پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ق.ظ http://daftare-khaterat.blogfa.com

سلام:
من فقط از قالب وبلاگت خوشم اومد ...
نوشته هات همچین به دلم ننشست...
اسم آقا رامین رو زیاد بوردین...
خوب به هر حال موفق باشی...
بای

... جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ http://po0ch.blogfa.com/

salam
webloge zibaye darin
khoshal misham be maanam sar bezanid
[بدرود]

سجاد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.xboy8008.blogfa.com

سلام خدمت شما دوست عزیز
من یه دونه از دوستهای رامینم
خیلی خوشحالم که همدیکه رو اینقدر دووست دارین
ایشاا... همیشه عشقتون همینجوری بمونه و در کنار هم زندگی خوبی داشته باشین
راستی من رو رامین همون هادی جون خودموون میشناسه
اگه دوست داشتی به کلبه ی من هم یه سر بزن خوشحال میشم
بازم واساون آرزوی خوشبختی دارم
بای

اکبر چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
خوبی؟
با اینکه دیر اومدم اما بازم به رامین تبریک میگم.
در ضمن بازم آپ کردم منتظرم
فعلا تا بعد

نیلوفر(باروون بهار) پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام...........
همین چند کلمه ی آقا رامین چقدر زیبا و عاشقانه بود.......
امیدوارم همیشه در کنار هم و با هم شکوفه دادن شیپوری های باغچه را به تماشا بنشینید.........
راستی دوست خوبم.......
اون بالاخره رفت.......
رفت که دیگه برنگرده........جایی که دیگه نتونم ببینمش.......
آپم و منتظرت........
بای........

مهیار ماهان پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://jingocute.blogfa.com

سلام عزیزم... به منم سر بزن

مامان کیا و کتی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.kiakati.persianblog.com

خوش به حال شما و آقا رامین... امیدوارم تا جهان هست پایدار باشید تا زمان زندگی در کنار هم و بعد از آن عشقتان در میان نسلهای آینده و نامتان در بلندای جهان...
خوش باشید و زیبا

سینا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.weathercool.blogfa.com/

منتظریم آپ کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد