عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

مرور زیبائی ها...

                         

 

غروب 18 آبان ماه 1384

یک غروب دلگیر پائیزی و دو دل غریب... یک غربت و دو دل... یک لحظه و دو سرنوشت...

 

غروب 18 آبان ماه 1385

دو مسافر و یک سفر... دو دل و یک عشق... دو جفت چشم و یک نگاه... دو پرنده و یک پرواز...

 

 

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه ی عشق تر است...

 

صدای شکستن فاصله ها

ناباوری... بی قراری... نگاه... اشک... عطر رازقی... هوای آزادی... بوی عشق... تنفس صبح...

 

دیوانگی فاصله ها

دیداری که در حرارت، طپش، بیقراری و پاکی برگ دیگری بر دفتر عشق نهاد...

 

باز هم فاصله ها

اشک... نگاه... درماندگی... هق هق... عشق... بیقراری... درد...درد... درد

 

 

"رامین" من دوستت دارم

 

 

  

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
آخرش درد...درد...درد..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام
از عشق چه میفهمی؟
مطمئنی یه هوس نیست؟
ده سال دیگه هم همین اعتقاد رو داری؟
تملک جسم یا روح؟ کدامیک؟ کدام مهمتر است؟
و مطمئنی که او درست همان می اندیشد که تو؟

فرشید پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام.
خوبین.
آفرین وبلاگ قشنگی دارین بهتون تبریک میگم.
من کاملا درکتون میکنم.
خدا کنه دیگران هم شما رو درک کنن.
درد عاشق شدن دردیست که هیچ کس به جز معشوق نمیتونه علاجش کنه.
همیشه عاشق باش.
موفق باشی.
بای...............................

نیلوفر(بارون بهار) جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام...
امیدوارم یه روز دیگه هیچ فاصله ای بینتون وجود نداشته باشه...
آپم و منتظرتون...
حتما بیاین و کامل بخونین...
منتظرتونم...
بای...

سولماز یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام خوبی خیلی قشنگ بود من بخوبی درکت می کنم امیدوارم به ارزوت برسی .

خوشه اشک پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ http://rainiboy2.blogfa.com

یاران، غمم خورید، که غمخوار مانده‌ام
در دست هجر یار گرفتار مانده‌ام

یاری دهید، کز در او دور گشته‌ام
رحمی کنید، کز غم او زار مانده‌ام

یاران من ز بادیه آسان گذشته‌اند
من بی‌رفیق در ره دشوار مانده‌ام

در راه باز مانده‌ام، ار یار دیدمی
با او بگفتمی که: من از یار مانده‌ام

دستم بگیر، کز غمت افتاده‌ام ز پای
کارم کنون بساز، که از کار مانده‌ام

وقت است اگر به لطف دمی دست گیریم
کاندر چه فراق نگونسار مانده‌ام

ور در خور وصال نیم مرهمی فرست
از درد خویشتن، که دل‌افگار مانده‌ام

دردت چو می‌دهد دل بیمار را شفا
من بر امید درد تو بیمار مانده‌ام

بیمار پرسش از تو نیاید، به درد گو:
تا باز پرسدم، که جگرخوار مانده‌ام

مانا که بر در تو عراقی عزیز نیست
کز صحبتش همیشه چنین خوار مانده‌ام

خیال شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ب.ظ

فقط همینو میگم عشق یک دروغ برای با هم بودن است

محمد(فریاد) دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.faryad2001.blogfa.com

به نام خدای مهربانیها
چیزی رو که دوست داری به دست بیار وگرنه مجبوری چیزی رو که به دست میاری دوست داشته باشی.
(تولد همه آبانیها مبارک)

سلام دوست عزیز
این آپتون هم حرف نداره مثل همیشه
تبریک میگم بهتون با این قلم روانتون
منم یه جشن تولد کوچولو گرفتم .
امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید.
به امید فتح قله های ترقیتان.

yadetoon bashe donbale kasi nabashid ke betoonid bahash

zendegi konid donbale kasi bashid ke natoonid bedoone oon

zendegi koni

ok

مشخصات ومنسوبات آبان ماهی ها


۱.خصوصیات:حاضر جواب،با وجدان،زنده دل،دارای اعتماد به نفس وجدی

۲.نشان:عقرب.

۳.سیاره:پلوتون.

۴.عنصر:آب.

۵.ماهیت:ثابت.

۶.عدد:صفروده.

........
سبز باشید وسر بلند
منتظر آپ قشنگت هستم
خبرم کن
یا حق
[گل][گل][گل][گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد