عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

دیدار بعد از ماه ها انتظار

بسم الله العشق

پس از ۵ ماه دوری... بیقراری... انتظار... درماندگی...درد...رنج... هزاران بغض شکسته در گلو...

امروز...

یاس رازقی:

اینجا... تو با من... دستانم دست های پاکت را در آغوش میگیرد... و قلبی که دیوانه وار از حرم نفس های تو میزند... ماه هاست که آروزی فشردن این دست ها فریاد تنهائی های من است... دیرزمانیست که "خیال" حضورت همدم لحظه های من است... و اینک خودت... خود تو... "رامین"... پیش من هستی... برای خودم... امروز ماهگرد تولدت هم هست... مبارکِ چشمان پاکت...

بهارنارنج:

وتو ای آبیِ آرام بلندم ... پیش من که هستی انگار همه زیبایی عالم با من است ... انگار خدا ... به من نزدیکتر است ... کاش میتوانستم چشم در چشمان پاک تو عاشقانه برای تو اشک بریزم ... دستانت را آرام میگیرم ... نگاهم میکنی ...

                                                                  "دوستت دارم"

پینوشت: امروز بعد از ماه ها دوری و دلدادگی بالاخره با هم و کنار هم هستیم... اما... افسوس که ساعاتی دیگر... دوباره دوری آغاز خواهد شد و دلتنگی غوغا خواهد کرد...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر(آهسته وحشی می شوم...) شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام دوستای خوبم...
نمی دونین چقدر براتون خوشحالم...!
خیلییییییییییی....
با اینکه دوباره از هم دور میشین ولی مهم اینه که بازم همدیگه رو می بینین...
من که سهیلم داره خیلی ازم دور میشه...۵ ماه که خوبه...شاید بیشتر از ۱ سال دیگه همدیگه رو نبینیم...
براتون بهترین آرزوها رو دارم...
فعلا بای...

عشق خاموش یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://smsir.blogsky.com

سلام متشکرم که نظر دادی راستش دنبال یه اسپانسر میگردم و میخوام به وبسایت تبدیل کنم وبلاگ قشنگی داری اماده تبادل لینک هستم شما در وبلاگ من میتوانید عاشقانه های خود را برای دوستانتان بفرستید.

[ بدون نام ] یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
بابا خدا را شکر کن...که با هم هستید...نهایتش دوری نیست..آخرش رسیدنه...شاید دوری باعث بیشتر شدنه علاقه تان شود..

سعید از طرف لیلا پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ق.ظ http://leila-saeid.blogfa.com

سلام حالتون خوبه .وبلاگ خیلی زیبایی دارید خوشحال میشم که به وبلاگ عشقم هم یه سر بزنید

منتظرتون هستم

در پناه الله

امیدوارم که یکی از بازید کننده های ثابت وبلاگمون باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد