عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

باور...

باورم نیست هنوز...

چه عاشقانه از پس کوچه های خلوت دلتنگیمان آمدیم و... و چه غریبانه از پس آن کوچه ی دلگیر هر یک به سوئی رفتیم... یادم نمیرود چگونه هر دو، درد را در دل محبوس و اشک را از چشمانمان گرفتیم تا آن یکیمان غصه دار نشود...

لااقل خودم را خوب یادم هست که لحظه های آخر بین بغض هایم نفس عمیق میکشیدم و پلک بر هم نمیزدم تا مبادا اشکهایم جاری شود و قلبت را به درد آورم... حتی وقتی میدیم اشک در حال حلقه زدن در چشمان زیبای تو است، با خنده سعی در شاد کردنت داشتم....

اما... وقتی مطمئن شدم از پیچ آن کوچه ی دلگیر پیچیدی در را بستم و... و براستیکه چه غریبانه بر دیوار تکیه داده و گریستم...

و اینک...

باورم نیست هنوز سهمم از آن همه انتظار دیداری کوچک شد و دیگر بار فاصله ها...

لعنت بر این فاصله ها که زندگی را از من میگیرند...

نفرین بر این فاصله ها که همیشه برایم حسرت آورده اند و...

و تو خود بهتر میدانی درد مرا...

بین آدم ها که هستم... هر کلام عاشقانه شان به یکدیگر و هر نگاه پر محبتشان به سادگی دلم را میشکند... چراکه یادم از دوری عشق خودم می آورد...

درس... دانشگاه... کار... هیچ کس... هیچ چیز نمیتواند مرهم این قلب خسته باشد... دلخوشی ام تنها زنگ تلفن و sms و امید برای دیدار بعدی است... و" این تمام سهم من از حضور توست"...

اما...

این را باور دارم... که جز تو آرامم نیست و جز تو نمیتوانم حرفی برای عشق داشته باشم.

این را باور دارم که جز تو سعادتم نیست...

عقل و عشق... همه و همه... تنها تو را برایم فریاد میکنند... همین!

 

حقیقت عمیق قلبم را دریاب و در اعماق قلب خویش درک کن

اینکه:

"رامین من"...؟

برای توام تا زنده ام... حتی اگر از آن من نباشی...!!

 چرا که "باور دارم" حتی اگر برای من نباشی هم عاشقم...

پس اینک که با منی خدا را بر این موهبت شکر میگویم...

پاسدار لطفش هستم...

و عاشقانه میکوشم لیاقت قلب پاک و اندیشه ی خدائی ات را بدست آورم...

و...

 از خدا میخواهم زیستن تا ابدهای زندگیم در کنار تو را به من هدیه کند

یا علی

 

پینوشت: برای دوستان عزیزی که خواسته بودن بدونن ارتباطمون به چه شکلی هست و تو کدوم مرحله از ارتباطمون هستیم عرض میکنم که خواستگاری خونواده ها انجام شده. اما هنوز جواب نهائی مشخص نیست. اما خانواده ها از ارتباطمون مطلعند.

 

نظرات 14 + ارسال نظر
سارا شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام
وبلاگتون فوقالعاده زیباست هم قالبش وهم حرفهای عاشقانهاش امید که به هم برسین ودرکنارهم خوشبخت بشین ...
تو را برای تو دوست دارم و زندگی را برای نفس های تو
ای کاش می توانستم باران باشم تا تمام غمهای دلت را بشویم
ای کاش می توانستم ابر باشم تا سایه بانی از محبت برویت می گسترانیدم
ای کاش می توانستم اشک باشم تا هر گاه که آسمان چشمش ابری می شد باریدن می گرفت
ای کاش می توانستم خنده باشم تا روی لبانت بنشینم و غنچه بسته لبانت را بگشایم
ای کاش می توانستم یک پرنده باشم و پر می گشودم و تا دور دست ها در کنار تو پرواز می کردم
و ای کاش سایه بودم تا نزدیک ترین کس به تو می شدم...
آری ای کاش سایه بودم تا همیشه و همه جا همراه و همقدم با تو بودم



راستی میشه آدرس قالب وبلاگو بهم بدین خیلی زیباست

آدمک باران یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ب.ظ http://adamakebaran.blogsky.com

وبلاگ زیبایی دارید. امیدوارم هرچه سریعتر این فاصله ها از بین بره و در آغوش هم آرام گیرید و تا ابد عاشق باشید.

فرهاد دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.tolooe-binazm.blogfa.com

سلام عزیزم بلاگ قشنگی داری من شمت رو لینک کردم شما هم دوست داشتین لینک کنید

مرجان دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست جون

به به ! بوی عروسی به مشامم میرسه
یادت نره منو دعوت کنی ها ؟!!!!!!!!!!!!!!!!

جدایی حق من نبود سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:01 ب.ظ http://jodayehaghemannab.blogfa.com

سلام عزیزم مرسی از اینکه به اون خراب شده من سرزدی
خیلی خوشحال شدم مرسی
وبت خیلی قشنکه مطالبات خیلی به دلم نشست
ان شالله هیچ وقت به وچی نرسی
ان شالله هیچ وقت چشم انتظار نباشی
ان شالله هیچ وقت ...
موفق باشی عزیزم
فعلا
بای

یاسمنگولا و ژولی پولی گولا سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

درووووووووووووووووووووود
بر دو کبوتر بلند پرواز آسمان زیبای عشق
دست بزنید برام ... جمله به این خشکلی گفتم
آخه این اولین باری بود احساساتی شدم ...
مبارک مبارک خواستگاریتون مبارک
حالا عروسیتون که شد سنگ تموم می زاریم
دست راستتون رو سر من و ژولی پولی : D
خوش به حال عشق پاک بین شما
ان شا الله همه چیز درست می شه
براتون دعا می کنیم
بدروووووووووووووووووود

سکوت موج با من می کند نجوا :
که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت
که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت

نیلوفر(آهسته وحشی می شوم...) چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام عزیزم....
شرمنده مثل همیشه...بازم دیر اومدم...
مثل همیشه زیبا ...
به امید روزی که فاصله ها کم بشن...
و همیشه باهم و کنار هم باشین...
فعلا بای...

ساحل جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
دعا می کنم به هم برسین و خوشبخت بشین.
منم به روزم:
تو امید دل بی بال و پرم میدانی
زده امروز هوایت به سرم میدانی؟

رامین ت جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

salam
omidvaram khoshbakht beshid
laghal shomaha be ham beresid
khosh bashid
ya hagh

فرهاد شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ http://nima2007z.persianblog.com/

سلام
امیدوارم که شما به هم برسید و خوشبخت باشید . خوشحالم که وبلاگ شما رو دیدم .

عاشقترین پروانه شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ http://elaheyenaz-s.blogfa.com

سلامممممممممممم...خوفین؟؟؟پس لینک من کو؟؟؟؟؟

من آپم...منتظرتونم

شمیلا و فرهاد شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://khalvatgah-yek-ashegh.blogsky.com

Salam
Khobi?
In modat ke nabodim mashghole asbabkeshi be khone jaded bodim
Delemon baratoon tang shode bod
Mersi ke in modat be yade ma bodi
Up kardim

حسین یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.eskan.blogsky.com

سلام.از خدا میخوام که انشالله به هم برسید.
در ضمن اگه با تبادل لینک موافقی بهم اعلام کن.درضمن از وبلاگ من دیدن کن و البته نظر یادت نره.

بای تا های

هلیا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

درد بی تو با همه بودن ...درد با همه بودنو تنها خواستن تو ...آنیست که رعشه بر دستو اشک بر چشمم میراند...

خدارو شکر که اون روزا گذشته .....این نوشته هات حال ایام منه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد