عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

با هم...

گفتی برتر از لیلی و مجنون…!... و براستی آری…

من اینجا… تو آنجا… زمزمه ی دلتنگی… اندوه بیقراری… من برای تو… تو برای من… آغوش پاک تو… دستان لرزان من… طوفان ها… سختی ها… دردها… فاصله ها… اما…

با هم اشک ریختیم… با هم کمیل خواندیم… با هم خندیدیم… با هم دعا کردیم… با هم ایستادیم… با هم ساختیم… با هم ماندیم… با هم "یا علی" گفتیم… با هم… با هم…

با هم بودیم… با هم خواهیم بود…

 

         ..................................................................................................................

 

و اما بحثی که تو این پست ازتون میخوایم که توی قسمت نظرات، نظرتونو بفرمائید اینه:  "تفاوت عشق و عادت چیه؟"

 

 

پینوشت: باز هم منو شرمنده ی بزرگواریت کردی بهارنارنجم... خدا؟ چرا اینقدر هوامو داری؟!!!!!!!!!! … شاید اونم بخاطر خودم نیست که هوامو داری… شاید بخاطر…

بسم الله العشق

شاید اونم به خاطر رامینه… 

نظرات 12 + ارسال نظر
ورود برای 13 ساله ها ممنوع یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ http://mamno-13.blogsky.com

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
ایام خوشتان را تبریک می گویم و به شما هدیه می دهم برای گرفتن هدیه تان به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاگ من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم که درباره موضوع وبلاگم فکر کنید و نتیجه تصمیم و نظر خود را از تمام موضوع آن به من بگوید پس رسما به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید به امید روزی که موضوع وبلاگ من باعث ایجاد همکاری دو جانبه وبلاگهایمان شود
mamno-13.blogsky.com
ورود برای 13 ساله ها ممنوع

فرهاد دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ http://nima2007z.blogfa.com/

سلام
از اینکه وبالگ شما رو میبینم و مطالب شما رو دنبال میکنم خیلی خوشحال و خرسندم . اما سوالی که فرموده بودید در مورد عشق و عادت من فقط میخوام به شما عرض کنم که عشق یه دروغ بسیار بزرگ هست که ما آدمها خودمون رو بیهوده سرگرم اون کردیم و رو راست فقط خودومن رو گول میزنیم . من اشتباه بزرگی تویه زندگیم بخاطر عشق کردم که تبعات اون همیشه منو دچار اسیب های جدی میکنه . تویه این دنیا عاشق کیه و معشوق کجاست ؟

یاسمنگولا سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ق.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

دروووووووووووود بر یاس رازقی و بهار نارنج
عزیزانم عشق و عادت فرقی ندارند منتها جفتش دو تاست!
واسه من عادت یعنی وقتی حوصله ات سر رفت واسه سرگرمی بری ببینیش چون بهش عادت کردی...عادت کردی اون وقتهای خالیت رو پر کنه
ولی عشق یعنی...عشق یعنی یاس رازقی و بهار نارنج
عشقش رو شما معنی کردید
من دیگه چی بگم؟
بدروووووووود

فرهاد سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ http://nima2007z.blogfa.com/

سلام . از اینکه به من حرهای من جواب دادی و باز از وبالگ من دیدن کردی و اونهمه لطف از خودت نشون دادی من ممنون شما هستم و امید دارم که عشق شما هر روز پایدار تراز روز قبل باشه و من هم بعنوان یه برادر کوچیک برای شما ارزوی موفقیت و سلامتی دارم .
دوست بسیار عزیز و محترم من ُ از متنی که برای شما نوشته بودم قبلا امیدوارم که ناراحت نشده باشید و منظوره من رو اشتباه برداشت نکنید . من عرض کردم که عشق یه دروغ بزرگ هست و در ادامه اون برای تکمیل حرفم گفتم که تویه این زمونه عاشق کیه و معشوق کجاست ؟ منظورم این بود که دیگه کسی مفهومه این رو درک نمیکنه . همه به راحتی به هم اظهار علاقه میکنند به هم میگند دوستت دارم و میمیرم برات اما در واقعیت این اصلا صدق نداره . البته هستند کسانی که اینطورند و واقعا مثل شما دو نفر برای هم جونشون در میاد اما خیلی کمند . دلیلش هم اینه که همه عشقها شده پوشالی وفقط سعی در سرگرم شدن هست . فرقی نداره که دختر باشند و یا پسر منظورم هر دو طرف هست . من تویه مطلب جدیدم که سعی میکنم امروز اون رو بنویسم تلاش کردم که اول بیام و معنی واقعی عشق رو باز کنم از دیدگاه خودم و در اون سعی میکنم که یه جوری هم به وسال شما جواب بدم ُ اما این رو متاسفانه باید بگم که من خیلی بد درک کردم . وقت کردی باز به من سر بزن یه وقتای و از نظراتت منو هم بهره مند کن شاید من هم روزی بشه که مفهومه درسته عشق رو درک کنم به لطف خدای بزرگ .

هستی سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

عشق مانند هوا در همه جا جاریست
تو نفسهایت را قدری جانانه بکش
یا حق

دیاکو چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.atasheentezar.blogfa.com

سلام و عرض ادب و احترام
بعد مدتها دوباره سری به وبلاگم زدم و با دیدن پیام های زیبای شما دوباره زنده شدم
از داشتن دوستان عزیزی مثل شما احساس غرور میکنم و به خودم میبالم
عشق تکرار ابدیت است و ابدیت فناناپذیر
برای هرچیزی پایانی است الا عشق
و من اگر غمگینم باکی نیست
چون زنده عشقم
منتظر حضور سبز و مقدستان در وبلاگ حیرانم هستم
خدانگهدار و به امید دیدار

.*•..•**•.بهار .•**•..•*. جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

*´¨) *´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Angel ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤ www.sinlessangel.blogsky.com ¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤BAHAR¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بدو__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____بیا__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______آپم_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤



salam va fogholade mamnoon ke be kolbeye haghire man ham sar zadin va sharmandam kardin.vaghan shegeft angize ke too in zamoone hanooz ham ye hamchin eshgh hayi vojood dashte bashe.omidvaram hamishe khoshbakht va dar kenare ham shade shad bemoonin va ghadre in roozaghye ghashang va ghadre hamo bedoonin.
ba arezooye behtarinha:BAHAR

سهیل شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ عالی بود. به نظر من عشق تا آخر عمر از بین نمیره ولی عادت بعد چند وقت از بین میره . عادت از سر آدم می یوفته ولی عشق توی قلب ما می مونه تا آخر عمر . راستی منم به روزم دوست من . منتظرت می مونم . وبلاگ قشنگی داری . موفق باشی

الهه باران شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

عشق هیچ وقت تکراری نمی شه و در نرسیدن دو معشوق به هم معنا پیدا می کنه و عادت همونطور که از اسمش پیداست تکرار و تکرار بعدم این که با رسیدن دو معشوق به یک عادت و تکرار تبدیل می شه

یک ناشناس شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://nightlight.blogsky.com

دوباره سلام.
راستش از اینکه اومدی خیلی ممنون.خب قبل از اینکه بگی لینکت کردم اما نه واسه اینکه تو هم منو لینک کنی و این به همون دلیلی هست که خیلی از کسایی که لینکشون کردم هنوز نمی دونن لینک شدن.
دلت شاد
امضا:یک ناشناس

آزاده شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

ع ش ق یعنی من
ع ا د ت یعنی خدا و چه قدر ظلم !!!!!!!!!!!!!!!

پدرام شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ

عشق وعادت از هم جدا نیست بلکه عشق عادتی است که هروز نسبته بر معشوق داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد