عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

اولین دیدار

 

به قلم بهارنارنج : 

 

بسم الله العشق 

امروز ۱۶ اردیبهشت ۸۵ !! ساعت حدود ۸ صبح ... بیتابی.. دلهره ... کی خواهد آمد این آبی آرام بلند؟ با شاخه گلی سرخ به انتظار آمدنت بودم ...

... سلام "یاس رازقی من"...

یادمه لحظه اول که دیدمت خجالت کشیدم تو چشمات نگاه کنم..و این حادثه شیرین بارها برام تکرار شد...

دختری از جنس آسمان .. از آن سو می آید .. آرام قدم بر میدارد.. میداند که قلبم دیوانه وار برایش میطپد.. سلام میکند...از شوق دیدنش انگار جان میسپارم ..و از اینجا برای من تولدی دیگر است ..آغازی از عشق ...

سالگرد دیدار رویایی من با تو

رو بهت تبریک میگم عزیزم

پینوشت:بیتابتم .. چند روزه به خاطر این روز خاص شور و شوق عجیبی دارم ... تو این روز قشنگ با تمام وجودم بهت میگم ...

                                                          دوستت دارم                                

                                                                                                     رامین تو

                      .......................................................................................

 

                                                               به قلم یاس رازقی :

ناباوری بود و دلهره... تردید که آیا مرد این سفر هستم؟... آرام آرام به جلو گام برمیداشتم... طپش قلبم را میشنیدم... باورم نمیشد... من ... دخترک مغرور و تنهای قصه ها هم روزی... این منم؟!

شب بوی من زیر درخت نارونی ایستاده بود... در هیبتی موقر، متین و مردانه... دوست داشتنی... چهره ای آرام و آسمانی... سلام... و نگاه هامان که خیلی گذرا از چهره ی هم گذشت و به زمین خیره شد... و بعد... گام هامان یکی شدند... آرام و بیتاب... شانه به شانه ی هم قدم زدیم... سکوت بود و سکوت... اما غوغائی عجیب در دل هامان برپا بود... در دل، آرام آرام با امید و اطمینان یا علی گویان دل به پاکی نفس هایش دادم...

گاه می اندیشم تقدیر را که چه زیبا... کاش لیاقت عشقت را داشته باشم...

و امروز در سالگرد آن دیدار روحانی، شکر خدا گویان از اعماق قلب خسته ام به تو تقدیم میکنم نوای دل را:

 

"عاشقانه میخواهمت"

                                                                                                     رازقی تو

 
نظرات 5 + ارسال نظر
نیلوفر(آهسته وحشی می شوم...) دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام...!
اول شدم ...!!!
این روز بی نظیر رو بهتون تبریک می گم...
خیلی زیباست...نه؟؟!!..
.........
آپم و منتظرتون...
حتما بیاین...
بای...

[ بدون نام ] جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
از ته دل براتوم آرزوی ماندن کناره هم را دارم..

سارا دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

خاکی

بیا درویش بشیم خاکی وبی ریا شیم
قفل تن رو بشکنیم از من وما رها شیم

بیا پروانه صفت به دورهم بگردیم
زیرچترمعرفت یک دل و یک صدا شیم

زندگی با کبر صفا ندار
عالم فانی بقا نداره

اونایی که خاکین
عاشق دل پاکین
پیش خدا عزیزن وشاه و گدا نداره

افتاده شو
مغرور نباش
پروانه شو
بی نور نباش

این همه به مال و منالت نناز
یا اینکه به حسن جمالت نناز
دو روز دنیا که منم نداره
خوردن حرص بی شکم نداره

زندگی بذر محبت کاشتن
نه به ناداری و نه به داشتن
حاصل عمر گرانمایه ی ما
نامی نیک به جا گذاشتن

افتاده شو
مغرور نباش
پروانه شو
بی نور نباش
جانانه شو
منفور نباش

هلیا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ

اشک منو در آوردید...بازم سر کار !!!!
ایشالا روز به روز عاشق تر شید

و همچنین تو و همسفر مهربونت...

زهرا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://hamsarekhob.wordpress.com

سلام
واااای به هردوتون تبریک می گم خیلی زیبا بود . و عاشقانه . دعا می کنم که تا آخر عمرتون کنار هم باشید و عاشقانه برای هم زندگی کنید .
ببخشید که دیر اومدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد