عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

یکسال پیش اینجا هم عشقت را فریاد زدم...

بسم الله العشق

میدونی که مال توئه... میدونی دستاش فقط تو دستای توئه... میدونی اونم دوسِت داره... میدونی شاید حتی حاضر باشه برات بمیره...

اما...

بازم یه حس غریب و بعض آلودی همیشه گوشه ی دلت هست...یه حس لطیف از دوست داشتنش که نمیدونی چیه... یه حسی مثل اینکه بخوای غریبانه پروانه ی شمع حضورش باشی و براش جون بدی... یا از بالای یه بلندی خودتو پرت کنی جلوی پاش...!!!!

حس میکنی همینم برات لذت بخشه...

میدونم مال منه. روح و جسمش مال خودمه. اما... بجائی رسیدم که دوست دارم براش بمیرم!

همینجوری... بی بهونه... شاید دیوونش شدم!!!

 

 

 

...

خوب یادمه اون روزا از عشقمون زمان زیادی نمیگذشت که تصمیم گرفتم عاشقانه هام رو "در یه قالبی غیر اونچه همیشه بهش ابراز میکردم" به رامینم تقدیم کنم و چند ماه بعد به عنوان هدیه ای در روز تولدش هدیه کنم. و تو همچین روزی بود که اینجا نوشتن رو آغاز کردم...

 این روزها همه چی تغییر کرده... همه چیز اوج گرفته... خیلی بیشتر از اون روزا عاشقیم... و مهمتر اینه که همه چی هنوز به همون تازگی و به همون شوره ...

تو همین آدرس از "عاشقانه های دختری از مشرق آرزوها" شروع کردم و "به عشق بیدار" رسیدم...

 وقتی به روزهای اول عشقمون فکر میکنم خدا رو به خاطر لطفی که بهم کرد شکر میکنم...

چه چیز زیباتر از آنکه آنی از آن تو شود که از آن توست...؟

فکر که میکنم به این میرسم که غیر تو هیچ کس نمیتواند گمشده ی من باشد... لیاقت قلب بزرگت را بدست خواهم آورد مهربانم...!!!

دوستت دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
اکبر سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
امیدوارم که اول باشم.
خوشحالم که عشقتون در کذر زمان کهنه نشده.
همیشه عاشق و آبی باشید.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://rue.blogsky.com

خوشبختی داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشتنی هاست

دلت شاد

*بهارنارنج* چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://Ramine to

میدونی دلم برات تنگه...
چقدر برام زیبا بود وقتی این بلاگ رو بهم تقدیم کردی.عاشقانه..صمیمی..چقدر رو حرفات فکر کردم..چقدر با حرفات زندگی کردم..
میدونی یاس رازقی من کاش این همه فاصله نبود..!
کاش میتونستم به آدما بگم که من.. رامین.. تو رو دوست دارم
حتی دلم نمیاد اسم قشنگ و نازنینت رو بگم .. حیفی به خدا
کاش بدونن که منم: "دیوونه ی تو ام"
کاش لیاقت تو رو داشته باشم..
و در سالگرد این وبلاگ عاشقانه بهت میگم ...
* تو همه ی زندگی منی*
خدا .. خدا .. که همیشه اینجا واسم بنویسی .. واست عشق بسازم .. فقط خدا میدونه که چقدر دوسٍت دارم ..
نوشته هات واسم یه دنیاست .. کاش این همه فاصله نبود..
سالگرد بلاگ قشنگمون رو بهت تبریک میگم عزیزم..
یاس رازقی من ؟ نگام کن ... بیقرارتم ..
*دوستت دارم*

رامین تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد