عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

معشوق من بیمار است...

معشوق من بیمار است...

به همین سادگی که شما میشنوید

و به همان سختی که من در خود می میمرم...

میخواهم دنیا نباشد!

میخواهم زمین به آسمان بپیچد و آسمان بر زمین مشت کوبد!!!

 

 

پینوشت1: یه بیماری ساده. اصلا یه سرماخوردگی معمولی. اما نمیدونم با این دلم چیکار کنم که... خدا میدونه چقدر اشک ریختم و به خدا التماس کردم. شاید باورش برات سخت باشه... اما دل من...

 

پینوشت 2: نمره ی 20 کلاسو نمیخوام! دیگه نمیخوام معدل الف باشم!! وقتی بخاطر این امتحانات آخرین نفری بودم که بهم خبر دادی حالت خوب نیست...

 

پینوشت3: امشب قراره باز دیوونه بشم!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
ناصر صارمی پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://beheshtenazm.blogfa.com

سلام .خانم / آقای یاس یا بهار نارنج
مهربانی کردی به من سر زدی. وبلاگ شما هر چه که هست در نوع خودش بی نظیر است.
انوشه در سایه ی دادار

[ بدون نام ] جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
به امیده سلامتی...ما هم دعا می کنیم...

حضرت عشق --**روزبه**-- جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س
ل
ا
م
-------
وبلاگ زیبا حتی با حجم بالا خستگی رو از تن آدم در می یاره !
موفق باشی
فعلا....
------------ یا حق ! ----------

عاشقترین پروانه یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://elaheyenaz-s.blogfa.com

سلام....خوبین؟؟؟؟بازم عالی بود....منم آپم...پیشم بیا....

نازنین دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://nazaninnima.persianblog.com

چقدر اینجا لطیف و پراحساس و از نظر من آبیست .....
آرامش و عشق توام . از آشنایی با وبتون خیلی خوشحالم و مهربونی شمارا حتما جبران می کنم حتما لینکتون بین دوستانم اضافه می کنم . ///
´¯`°¤.¸.¤.¸.¤°´¯`´¯`°¤.¸.¤.¸.¤°´¯`´¯`°¤.¸.¤.¸.¤°
::::::(\_(::::::::(\_(:::::::(\_(::::::(\_(::::::::
::::::(=' :'):::::::(=' :')::::::(=' :'):::::(=' :')::::::
::::::(,('')('')::::(,('')('')::::(,('')('')::::(,('')('')::::
´¯`°¤.¸.¤.¸.¤°´¯`´¯`°¤.¸.¤.¸.¤°´¯`´¯`°¤.¸.¤.¸.¤
درنظرگاهم هاشوری بزن که بی خط است و بیتاب...

فاطمه دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://peplove.blogfa.com

سلام
بیا پایین کارت دارم
بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیستی...
بیا تو
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــممممممممم

بدو بیا که ....

مــــنــــتــــظــــر م

ناصر جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://shahreshab.persianblog.com

سلام
از آشنائی با وبلاگت خوشحالم
موفق باشی و آرزوی سلامتی دوستت رو دارم
یا حق....

دوست...؟! شاید پیش تر یک عشق... و "بعد" یک دوست...
کاش فرهنگمان بعضی کلمات زیبا را اینچنین خراب نمیکردند... آنگاه...
(منظور از فرهنگ، فرهنگ جامعه است. نه دوست عزیز نگارنده ی پیام)

francois جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

خوب است که حرف دلت را می نویسی اما همواره عشق با غم مترادف نیست عشق شادی هم دارد

سیامک دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.love-s-z.blogfa.com

زیباترین... تو را برای زیبائی‌ات نمی‌خواستم...
شیرین‌ترین... تو را برای شیرینی‌ات نمی‌خواستم...
عاشق‌ترین... تو را برای عشقت نمی‌خواستم...
تو را برای آرامش ابدی می‌خواستم...
همواره در دو چیز آرام می‌گیرم...
یکی در گهوارهء مرگ... یکی در آغوش تو...
بنظرت کدامین، زودتر نصیبم خواهد شد...؟؟؟؟؟؟؟


سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سر زدی

فیروزه جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ

درک میکنم.خیلی سخته که از عزیزت دور باشی و بفهمی حتی سرش یکم درد میکنه.همیشه سالم باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد