عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

۱۷ مرداد ، رویش بهارنارنج...

بسم الله العشق

 

17 مرداد هر سال برای من آغاز دوباره ی طبیعت است... آغاز دوباره ی طبیعت روح و جانم... یک روز گرم مردادی. روزی که گرمای همیشگی زندگی من شد... روزی که بهارنارنج روئید و رازقی به گل نشست...

روزی که تو آمدی و تقدیر با سر پنجه ی "عشق" روی دفتر زندگیم طرحی آبی کشید. آبی چون صفای بی ریای قلبت... روز تولد تو روز سعادت "من" است...!! خدا تو را برای "من" آفریده است... و مرا نیز برای "تو"...

 

میلاد تن پاکت را به شادی و حزن توام، حضور چشمان پاک و قلب نابت تبریک میگویم رامین من...

شادی از آن جهت که زیباترین روز زندگی "من"! است و حزن از آن رو که...

دورم از تو... اما با تو... لحظه ها رو زنده هستم...

                             

 

چیزی شبیه پاورقی!! : دارم میرم سفر... غصه دار بودم که چجوری روز تولدت... برای همین تصمیم گرفتم زودتر اینجا رو بروز کنم و این روز زیبا رو بهت تبریک بگم... عشق من... سفر به کنار دریائی که بعد از آشنائی با تو هر وقت میرم، یاد قلب دریائی تو می افتم... این رو واقعا به دور از هیچ اغماضی گفتم... غم خاصی دلم رو گرفته... دلتنگی بیش از پیش... انگار میخوام ازت دورتر شم!... اما میدونی چه نیروئی منو تشویق به رفتن به این سفر میکنه؟ همون یه روز آخر این سفر و پابوس امام رضا... درست یه روز قبل از دیدن تو و خانواده ی عزیزت میرم پابوس امام رضا... خیلی حرفا باهاش دارم... خیلی...

الهی که برامون جوری بخواد که چند روز بعدش دوباره با هم بریم پابوسش...

نظرات 7 + ارسال نظر
مسافران پاییز ... رضا و مارال سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ق.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

سلام
ما هم تولد بهار نارنجت را تبریک می گوییم
و برای هر دویتان ناب ترین لحظه ها و عاشق ترین دقایق را آرزو میکنیم .
عشق درد است و سوختن
اما ققنوس وار
و دوری
تنها دلیل عاشق ماندن
تا همیشه
...
به کلبه پاییزی ما هم سر بزنید .
منتظریم .

francois سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

تبریک می گویم تولد دوباره بهار نارنج را

عاشقترین پروانه سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ب.ظ http://elaheyenaz-s.blogfa.com

سلام عزیزم..خوبی خانومی؟؟؟ایول از طرف من هم بهش تبریک بگو....ایشالله صد ساله بشه در کنار تو و همیشه واسش تولد بگیری گلم....دوستون دارم....

*رامین تو* چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://LOVE

واقعا نمیدونم چی بگم ... شور خاصی دارم
ممنونم ازت .. واسه همه مهربونیت..خیلی خوشحالم کردی.. غافلگیر شدم
فدای چشمای پاکت...
کلی حرف تو دلمه
...
دوستت دارم
...


بهار نارنج

دیوار ! جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
تولده آقا رامین را ما هم تبریک می گیم...

سلام عزیزم تو دنیا تونستم یکی رو پی یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ب.ظ

هستی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

بازم اومدم سلام
اومدم بگم اگه ممکن و میشه دوست دارم اون وبت و بخونم اما دیدم واسه نوشته هات رمز عبور گذاشتی !
میشه بخونم؟ دوست دارم بدونم چطور آشنا شدین؟ از این همه فاصله! بازم میگم بهانه ها رو بردارین برین پیش هم
برو توی آغوش عشقت این وصال خیلی زیباست! حیف نیست
دور از هم بگذرونین روزا رو؟
اگه میشه رمز عبور بده او وبت رو هم بخونم ممنون رازقی گلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد