عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

نامزد کردیم!...

و بالاخره به بار نشست نهال عشقمان... نهالی که ز خون دل سیرابش کردیم و از گرمای قلب هامان به آن گرما و نور بخشیدیم... بالاخره اشک ها و دعاهای شبانگاهمان... کمیل ها... توسل ها... به ثمر نشست و سهم یکدیگر شدیم...

یک سال و نیم در غربت و دوری برای هم سوختیم و برای هم عشق ساختیم... یک سال و نیم در غربت خویش با آدم ها بگونه ای جنگیدیم که قطره خونی از آنها نریزد اما خود خون دل خوردیم...

و براستی که زیباترین حادثه ی زندگی همین است...

 

دیشب 21 مرداد 1386... آن لحظه که با لباس دامادی کنارم ایستاده بودی... دنیا از آن من بود... و وقتی در خلوت دو نفره مان دست به روی انگشتانم و حلقه ی نامزدیمان کشیدی، سراپا شوری شدم عجیب... از جنسی که تا کنون تجربه نکرده بودم... چیزی شاید فراتر از عشق... و چقدر غریبانه، تنها چند ساعت؛ پس از نامزدیمان ناچار شدیم بار دیگر قلب های عاشقمان را به دست فاصله ها بسپاریم... دو روز پیش "من" در حرم امام رضا "دعای وصال" کردم و امروز "تو" آنجا "شکر وصال" بجای خواهی آورد... چه زیبا رقم میخورد این روزها... سربرگ عبور لحظه هامان... پینوشت 1: شاید باید اشک های پاکت قلبم را آتش میزد تا من خیره سر به خود آیم و به یاد آورم بسی اینگونه برایم گریستی... برایم از جان گذشتی... برایم از آرامشت گذشتی... بس است دلدار من... بس است که تقاص این اشک ها چیزی فراتر از جان و دل من است... بس است بهارنارنجم... باورت دارم و عاشقانه تر از پیشم... پینوشت 2: حرف های شب آخر، صداقتت را تا پایان عمر بیمه کرد... پینوشت 3: نامزدی ما تنها "وسیله است"...! وسیله است برای آنکه بتوانیم عشقمان را اوج دهیم... پینوشت 4: عجیب است که حتی لحظه ای نمیتوانم دور از حلقه ام بمانم...! اگر لحظه ای برق غرور نگاه کردن به آن در چشمانم ندرخشد، احساس دلتنگی میکنم!!

 

 
نظرات 28 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

سلام
پیوندتان آسمانی و مبارک باشد تا همیشه...
واسه منم دعا کنید زیاد
شاد باشین و همیشه در کنار هم
در پناه ایزد منان

نسرین سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام عزیزم -من نسرین وبلاگ عاشقانه های نرگس هستم- امیدوارم من رو به یاد اورده باشی چقدر زیباچقدر خوشحالم که به وصال رسیدین پیوندتان مبارک و جاودانه امیدوارم تا ابد در کنار هم شاد و عاشق بمانید دوستون دارم براتون بهترینها رو ارزو می کنم
سلامت و شاد باشید

دیوار ! سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
مبارک باشه....ما هم خوشحال شدیم...
امیدوارم از این به بعد تلاش کنید برای ساختنه یه زندگییه که حقتونه...

رضا سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://baleshovgh.persianblog.ir

سلام
ممنون که آمدید.
هدیه ای برای شما و وصالتان در اینجا دارم.

یاسمنگولا و ژولی پولی گولا سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

دروووووووووووووووووووووووووووووووود
تبریکات صمیمانه ما رو پذیرا باشید
از صمیم قلب براتون آرزوی خوشبختی داریم
شما دومین وبلاگ نویس هایی هستید که توی چند وقت اخیر خبر وصالشون رو شنیدیم
و انگار که خودمون به وصال رسیده باشیم
از راهی دور ... با قلبی نزدیک ... در جشن وصالتون پایکوبی خواهیم کرد
بدرووووووووووود

سروش عشق چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://rainiboy.blogsky.com

سلام
امیدوارم با این عشق همیشه در کنار هم پایدار و سربلند باشید***تبریک***


مرده بدم زنده شدم،گریه بدم خنده شدم


دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

دیده سیرست مرا ، جان دلیرست مرا

زهره شیرست مرا ، زهره تابنده شدم

گفــت که : دیوانه نه ، لایق این خانه نه

رفتم و دیوانه شدم سلسله بندنده شدم

گفــت که : سرمست نه ، رو که از این دست نه

رفتم و سرمست شدم و ز طرب آکنده شدم

گفــت که : تو کشته نه ، در طرب آغشته نه

پیش رخ زنده کنش کشته و افکنده شدم

گفــت که : تو زیر ککی ، مست خیالی و شکی

گول شدم ، هول شدم ، وز همه بر کنده شدم

گفــت که : تو شمع شدی ، قبله این جمع شدی

جمع نیم ، شمع نیم ، دود پراکنده شدم

گفــت که : شیخی و سری ، پیش رو و راه بری

شیخ نیم ، پیش نیم ، امر ترا بنده شدم

گفت مرا دولت نو ، راه مرو رنجه مشو

زانک من از لطف و کرم سوی تو آینده شدم

گفت مرا عشق کهن ، از بر ما نقل مکن

گفتم آری نکنم ، ساکن و باشنده شدم

چشمه خورشید توئی ، سایه گه بید منم

چونک زدی بر سر من پست و گدازنده شدم

تابش جان یافت دلم ، وا شد و بشکافت دلم

اطلس نو بافت دلم ، دشمن این ژنده شدم

صورت جان وقت سحر ، لاف همی زد ز بطر

بنده و خربنده بدم ، شاه و خداونده شدم

شکر کند کاغذ تو از شکر بی حد تو

کامد او در بر من ، با وی ماننده شدم

شکر کند خاک دژم ، از فلک و چرخ بخم

کز نظر و گردش او نور پذیرنده شدم

شکر کند چرخ فلک ، از ملک و ملک و ملک

کز کرم و بخشش او روشن و بخشنده شدم

شکر کند عارف حق کز همه بر دیم سبق

بر زبر هفت طبق ، اختر رخشنده شدم

زهره بدم ماه شدم چرخ دو صد تاه شدم

یوسف بودم ز کنون یوسف زاینده شدم

از توا م ای شهره قمر ، در من و در خود بنگر

کز اثر خنده تو گلشن خندنده شدم

باش چو شطرنج روان خامش و خود جمله زبان

کز رخ آن شاه جهان فرخ و فرخنده شدم

فیروزه چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام
تبریک میگممممم انشاالله روز به روز خوشبختتر باشید
واسه منم که از عشقم دورم دعا کنید که زودتر به هم برسیم
خیلی خئشهالم از ازدواجتون-درک میکنم خوشهالیتون رو

رضا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
باز تبریک میگویم پیوندتانرا.هدیه ای دیگر دارم برای شما .

مونا و مهدی پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://mona-mehdi.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام
خوبید؟
ممنون که خبرمون کردین.......
وااااااااااااااااای خوش به حالتوووووووون

ایشالا همیشه در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنین.......
فقط یادتون نره که واسه بدست آوردن هم چه قدر تلاش کردین و سختی کشیدین
چون اینطوری قدر همو بیشتر می دونین

واسه ما هم دعا کنید

فیروزه پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام دوباره بهتون تبریک میگممممممممممممم
من تازه وبلاگتون رو خوندم اشک ریختم و خوندم شاید چون منم از عشقم دورم...
میخواستم برات میل بفرستم که ادرس میل ندیدم؟!واسه منو صدرام هم دعا کنید که دوریمون تمام بشه و به وصال هم برسیم
با ارزوی خوشبختی بیشتر برای شما

francois پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com

نهال عشق هیچ وقت حتی در خزان هم خشک نمی شود

نیلوفر..آهسته وحشی می شوم.. پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام ..
وای بانو !!! از خوشحالی دیوانه شدم بانو!.. با تمام وجود بهتون تبریک می گم!!..
فقط ۵ دقیقه داشتم نظری رو که گذاشته بودید می خواندم!باور نمی کردم!!..
امیدوارم به زودی خبر ازدواجتان و در کنار هم بودنتان برای همیشه را بشنوم!..
باز هم تبریک به هر دوی شما...

امیر پارسا جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ق.ظ http://www.king-ashegh.blogfa.com

خیلی عالی بود . کلی حال کردم .
منم یه کلبه خرابه دارم یه سر بزن ممنون میشم
درضمن کلبه ی منم را بده
اگه کد اهنگتم بدی خیلی ممنخن میشم

[ بدون نام ] جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ق.ظ

راستی مبارک باشه
تبریک میگم

امیر پارسا جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ق.ظ http://www.king-ashegh.blogfa.com

بازم سلام تورو به خدا کد یا ادرسه اهنگ بده خواهش میکنم

سکوت شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ق.ظ

خیلی خوشحال شدم ... خیلی ....
براتون دعا میکنم .
براتون از خدا میخوام این میراث ناتهی رو تا ابد براتون حفظ کنه .
خوشبخت باشید .

حمیده یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:08 ق.ظ http://www.abre-geryoon.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود.
چه قدر عاشقانه به هم رسیدین؟
قبل با هم دوست بودین یا نامزد؟
مبارک باشه...

حمیده یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ق.ظ

خوشبخت باشید.

عاشقترین پروانه یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://elaheyenaz-s.blogfa.com

سلام سلام صد تا سلام واسه دو کبوتر عشق....

خوبین؟؟؟؟آره دیگه مشخصه که خوبین..چه سوالی میپرسم....

خیلی خوشحالم از اینکه بالاخره روز وصال فرا رسید.....

امیدوارم همیشه عاشق بمونید و قدر همو بدونید.....به پای هم پیر شید ایشا...

خوشبخت باشید....این یک دستور است!

خیلییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم.....واقعاَ لیاقت اینو داشتید که عشقتون به وصال برسه...تبریک تبریک تبریک.......منو فراموش نکن...حتماَ دعام کن....مرسی...فعلاَ...یا حق....

عاشقترین پروانه یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://elaheyenaz-s.blogfa.com

باز هم سلام...وبلاولیولی نه باید بگم بیشتر از اوج رسیگت رو که میخونم بغض میکنم....رفتم پستهای قبلیت رو باز کردم و خوندم(اعتراف صادقانه)

وقتی خوندم....هیچی....نگم بهتره...

ولی باید بگم منم عاشق نیستم مث قدیمای تو فقط از عشق مینویسم....ولی نه خودم...و مثل تو زیبا...منم فقط به تقدس عشق ایمان دارم..تا حالا هر وبی رو هم که خوندم(بیش از 100 ها وب) فقط توی وب تو بوده که عشق رو درک کردم...منم وقتی میبینم یکی نوشته حاضرم واست بمیرم خندم میگیره..میگم همش تظاهره مث تو....ولی عشق شما رو باور دارم و باید بگم حتماً اسفند دود کنین واسه خودتون...یادتون نره...

مطلبی که میخواستم بگمو بگم و برم....ازت میخوام واسم دعا کنی تا منم لیاقت عشقی مثل تو رو داشته باشم....تا منم مثل تو عاشق بشم...تا منم عاشق کسی به مقدسیه معشوق تو بشم....تا عشق من هم آلوده ی هوس نشه که ازش متنفرم...فقط میخوام واسم دعا کنی...مخصوص...باشه؟؟؟یادت که نمیره؟؟

ولی باز هم با اینکه اینقدر بهت ایمان آوردم نتونستم بعضی از جمله هاتو درک کنم شاید به خاطر اینه که عاشق نشدم...مثلاً اینکه با عشقت غرورت کم که نمیشه هیچ بیشتر هم میشه....آخه چه جوری؟؟؟
خوب دیگه بیشتر از این چشمای نازنینت رو خسته نمیکنم...منتظرتم...یا حق...

عاشقترین پروانه یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ

ایوای ببخشید سطرهای اول کامنت بالایی قاطی شد..شرمنده...راستی بعد از اینکه خوندی نخندیااااااااااا؟؟؟باشه؟؟؟

مرد یخی سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://nightlight.blogsky.com


سلام
راستش با خوندن پستت،اشک بود که تو چشمام غوطه می خورد.شاد شدم از اینکه نهال عشقت سرانجام به ثمر نشسته.خیلی شاد.
به هر حال
امیدوارم
لحظه لحظه ی دقایق ساعات روز ماهی که نمی دانم در
کدامین فصل از چندمین سال زندگی تان در گذرند؛همچنان
آمیخته با عشق و لذت باشد.


امضا:مرد یخی

اکبر پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام دوستان
از بابت همدردی با من بسیار ممنونم.
ببخشید که دیر اومدم ان شا الله اگه فرصت باشه تو وبلاگم دلایل دیر جواب دادن به محبتهای شما دوستان رو خواهم داد.
در مورد نامزدیتون هم بهتون تبریک میگم و امیدوارم که همیشه دولت عشقتون پاینده و پایدار باشه.

دیاکو ( مهدی ) شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://atasheentezar.blogfa.com

سلام
تبریک تبریک تبریک

از وصالتون به اندازه تمام دنیا خوشحال شدم و بجز آرزوی خوشبختی براتون آرزوی سرفرازی و سربلندی و همه اون چیزای خوبی که از خدا می خواین دارم

برای منم دعا کنین که می گن دعای تازه عروس دامادا برآورده می شه
موفق باشین
خدانگهدارتون

فیروزه دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

وای که چقدر مطالبی که نوشتید زیباست...خوندم و اشک ریختم...اخه منم از عشقم ۴ ماه دورم...تو را خدا واسه منو صدرام هم دعا کنید که زودتر به وصال هم برسیم...با ارزوی خوشبختی بیشتر واسه شما زوج خوشبخت...بازم وصالتون رو تبریک میگم

قنبر آقایی زاد سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://biidmeshk.blogfa.com

سلام از صمیم قلب تبریک میگم
سالها در پناه حق به شادی و خوشی زندگی کنین
بهم سر بزنین ممنون میشم

صبا چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.saheleparvaz.blogsky.com

خیلی خوشحالم از ته دل با اینکه زیاد نمس شناسمت ولی از وصالت خوشحالم اینجا که اومدم یکم دلم آروم گرفت.چه زیباست که بهای عشقو بژردازی و بهش برسی واسه منم دعا کن چون در اوج نا امیدی ام

نازگل شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.fs2hamnafas.blogfa.com

سلام یاس رازقی عزیز
عالی بود عالی خدا رو شکر اینجای قصه ی زندگیتون خیلی خوش حال شدم و سطر سطر نوشته هایت را اشک شوق ریختم و در تمام مدت خاطرات نامزدی خودم و محبوبم در ذهنم تکرار شد و سرمست تر از قبل صدای تپش های منظم و تند قلبم به گوشم رسید
خوش حالم برای شما و برای خودمان
خدا رو شکر هزار بار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد