عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

رفتی...

پس از سفر دوباره ی همنفسم بعد از 17 روز حضور زیبا و عاشقانه اش کنار من و آغاز دوباره ی فاصله... :

 

رفتی و مرا میان ناباوری اشک هایم رها کردی... رفتی و با خود دل و دنیای مرا بردی... دیگر چه امیدی از این دنیا دارم؟ به کدام کنج این خانه چشم امید ببندم وقتی از هیچ کجای آن عطر حضورت نمی آید؟... در تنهایی غریب خود با درد اشک میریزم و کسی نیست برای آهنگ هق هق گریه هایم ترانه ی "من کنار تو هستم" را بخواند...

چه ناباورانه رفتی رامین من... دیگر وجود گرم و مهربانت را کنار خود حس نمی کنم... در فضای خانه قدم میزنم... هر کنج خانه خاطره ای از تو دارد... و من همانند دیوانگان به در و دیوار و جای خالی ات چشم میدوزم... گاه میدوم و بلند بلند گریه می کنم... چطور باور کنم تا مدت ها نیستی تا با چشمان مهربانت نگاه مشتاقم را دنبال کنی؟... دیگر برایم شعر نمی خوانی... دیگر هرم نفس هایت را حس نمی کنم... دیگر برای خنده هایم ذوق نمی کنی... دیگر عاشقانه نامم را صدا نمی کنی... جانمازی که هر روز با آن نماز میخواندی را بوسیدم و با اشک چشمانم خیس کردم...

از امشب دگربار افسانه ی نیمه شب های غریب و خیسم آغاز خواهد شد...

بارالها این اشک ها را بی پاسخ مگذار... خدایا تو بیش از هر کس از عمق عشق و دلدادگیمان و دردی که از دوری هم میکشیم با خبری... پس بخواه و یاریمان کن تا فاصله ها را از این عشق برداریم... یاریمان کن تا به روزی برسیم که هر لحظه نفس هایمان در هوای یکدگر برآیند...

 

16 فروردین 1387

14:46

 

پینوشت1: باور کن اصلا باور نمی کنم 17 روز کنارم بودی... انگار خواب شیرینی دیده ام و...! دارم فکر می کنم این زمان چگونه سپری شد که من حتی یک لحظه اش را درک نکردم!... گویی در این 17 روز اصلا زندگی نکرده ام! کاش بفهمی چه می گویم...

 

پینوشت2: برای تو هر قدر بخواهی صبوری خواهم کرد. لیاقت تو جنونی بیش از این است که اکنون مبتلای آنم... به خاطر تو به دنیا پشت پا زده ام و هر روز که میگذرد از این بابت خرسندم، پس هر زمان بخواهی از مرگ نیز مرا باکی نیست. همین!

نظرات 12 + ارسال نظر
فیروزه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام دوست عزیزم.قربون اشکات برم...الهی که چشمات هیچ موقع بارونی نباشه جز اشک شوق...مطمئنم خدا جون کمکتون میکنه...منم با دل تنگم و حال زارم برات دعا میکنم که فاصلههاتون به زودی زود تمام بشه و روزی برسه که دیگه دلتنگ نباشی...ای خدااااااااااااااااااا....

مسافران پاییز ... رضا و مارال یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

اگه دستم به جدایی برسه
اونو از فاصله ها خط می زنم
از دل تنگ تموم آدما
از شب و روز خدا خط می زنم
...
سلام سمانه عزیزم
چقدر شبیه همیم!
چقدر ۱۷ روزمان عین هم گذشته. همراه لحظه لحظه عاشقی و دلدادگی. با تنفس عشق و در هوای یار نفس کشیدن. من هم باور نمیکنم که بیش از دو هفته با هم بودیم و حالا بی همیم هرچند که به قول یکی از پست هایت این دوری جسم تنها چیزی ست که در این رابطه اصلا به چشم نمی آید.
اما سمانه خوبم
امید همیشه هست خصوصا اینکه به همراهی معشوقت اطمینان داشته باشی.
و جنونت را حس می کنم چون دقیقا همین حس بر وجودم حاکم است و این دوری و فاصله فقط بر شکوه عشقمان می افزاید.
آرزو میکنم برای همه عاشقانی که از هم دورند که سال تازه آمده سال خط خوردن همه خط های ممتد جدایی باشد و سال وصال و هزار و سیصد و عاشقانه زیستن.

مسافری که برای توست دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://...

کاش بفهمی که چقدر دوستت دارم...
...
اشک تو چشامه...
همین!


رامین تو

عرفان چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ http://-

سلام ترسوندی منو خانم خوشگل گفتم چه اتفاقی افتاده؟خواستی با این ای دی بیا باهم بیشتر اشنا بشیم ممنونم

پیشی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ب.ظ http://busehayekharaman.blogfa.com

سلام. خوبین؟ مرسی که بهمون سر زدین. این جوجوی شیطون روابط عمومی رو واگذار کرده به من. لینکتون می کنیم. امیدوارم در کنار هم همیشه شاد باشین...

*مسافر تو* پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ http://asheghe TO...

سمانه عزیزم
حسی بین بغض...اشک و دلتنگی دارم
با همه وجود دوستت دارم
...
این بار ساده گفتم
...

رامین تو

دو عاشق سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ق.ظ http://asheghan.blogfa.com

سلام یاس رازقی

سلام بهار نارنج

خوشا به حالت که همسفر عشقی

ممنون که به ما دوتا عاشق سر زدی

ایمان یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.morde-eshgh.blogfa.com

درجان عاشق من شوق جداشدن نیست



خو کرده ی قفس را میل رها شدن نیست



من باتمام جانم پربسته واسیرم



بایدکه با توباشم درپای توبمیرم



عهدی که باتوبستم هرگزگسستنی نیست



این عهد تادم مرگ هرگز شکستنی نیست

۩۞۩.:: ساده دلان عاشق .::۩۞۩ چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.asheghi-2roogheh.blogfa.com

. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
سلام دوست عزیز... ما آپم... خوشحال می شیم به وب ما هم یه سر بزنی... منتظر حضور گرمت هستیم... بای!

شمیلا و فرهاد جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ http://khalvatgah-yek-ashegh.blogsky.com/

سلام به تو دوست عزیز
یک مدت بود اصلا وقت نمی کردیم وبلاک را آپ کنیم
ممنون ازت که تو این مدت به یاد ما بودی و سر میزدی
بالاخره امروز وبلاگ را آپ کردیم
منتظر نظرت هستیم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

#####__#_____#____###_________ #
_____#__#_____#___#____#________#
_____#__#_____#__#______#_______#
#####__#_____#__#______#_______#
_____#___#___#___#______#_______#
_____#____#_#_____#____#________#
#####_____#_______###__________#

فرهاد یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.tolooe-binazm.blogfa.com

مهران یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.sadeghin.blogsky.com

اینجوری که حرف میزنید هم دیوونه میشم هم گیج هم اینکه حسودیم میشه.تا حالا عشق واقعی ندیدمو نداشتم. اصلا از هر کی میپرسم نمیدونه عشق یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد