عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

تولد بهارنارنج

روز میلاد تن پاک تو است... آسمان را بنگر...

تولدت مبارک بهارنارنج عزیزم...

پینوشت: فرصت اندک من برای این آپ رو ببخش گلم. خودت خوب می دونی که یه جا دیگه به بهترین نحو این روزو بهت تبریک می گم... فقط خواستم حتما توی این بلاگ که عاشقانه نوشت های مجازی روزهای ابتدای عشقمونه هم حتما تبریک گفته باشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
فرهاد دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://nima2007z.blogfa.com/

سلام .
من وبلاگ قشنگتون رو خیلی وقت پیش می دیدم ولی بخاطر مشکلاتی که برام پیش اومد رها کردم نوشتن وبالگ رو .
امروز دوباره مرور کردم اون صفحات رو و رسیدم به وبالگ قشنگ شما دوباره . خوشحالم که هنوزم عاشقته مینویسید و امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشید .
من که از عشق نه چیزی دیدم و نه چیزی فهمیدم . فقط دل سپردن به یه حسه که خودت هم سر در گمی اون گرفتار میشی .
شاید هم من بدنبال عشق حقیقی نبودم و گرفتار پوچی شدم . نمیدونم .
زنده و سربلند باشی

سارا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام عزیزدلم خوبم گلم
مبارکه تبریک

فیروزه دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام ..دیر امدم...اما تبریک میگم...همیشه عاشق باشید

سعیده & عباس سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://abbasfakhr.blogfa.com

سلام
ما هم مثل شماییم.... دور ولی نزدیک

!!!دنیا همان یک لحظه بود وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید/ وقتی ابد "چشم تو را" پیش از ازل می آفرید/ "وقتی زمین "ناز تو را در آسمان ها می کشید/ وقتی عطش طعم تو را با "اشک هایم" می چشید/ "من عاشق چشمت شدم"/ نه عقل بود و نه دلی!/ چیزی نمی دانم از این دیوانگی و عاقلی/یک آن شد این عاشق شدن"/
دنیا همان یک لحظه بود"آن دم که چشمانت، مرا!...از عمق چشمانم ربود

نیلوفر تنها گل عاشق مرداب جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://icelove72.blogfa.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت خوشم اومد قشنگه اگه هم منو لینک کنی خوشحال میشم از اینه اسم وبلاگ حقیرم در وبلاگ زیبای توست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد