عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

چشماتو وا کن...

چشم باز کن مهربانم... باور کن همین چند دقیقه که در خوابی دلتنگ و بیقرارت شدم!!... 

عاشقانه نوازشت می کنم و بوسه ای آرام بر لب های زیبایت می زنم. آه که چقدر در دوری و محرومیت شدیدمان با این امید و رویاها توان تحمل ادامه ی این دوری ها را بدست آورده ام. براستی زجر این روزگار غریب برای ما جز این حال و روز من و تو چیست؟! درد است... زجر است... عذاب است... دو دلداده از یک سو در عشق یکدیگر تب ثانیه ها را بخش کنند و از سویی دیگر با محرومیتی نامردانه از دیدار چشم های یکدیگر محروم باشند. براستی این آدمک های بی انصاف چرا نمی فهمند من و تو دور از هم می میریم؟!... 

آرام: چشم باز کن دلدارم...طاقت خوابیدنت هم ندارم. به پایت صبوری ها کرده ام. اما از من نخواه برای دلتنگ شدنت هم صبوری کنم که ا مکان ندارد!! چشم باز کن آرام من... 

 

پینوشت: می دانم که سراپا ایرادم... می دانم که در تمام این سه سال من تو را بسیار آزار داده ام و تو برایم بسیار گذشت و صبوری کرده ای... "با دست های خالی شرمنده ام..." به حرمت قلب پاکت سعی خواهم کرد خودم را برایت بسازم... "باید" خودم را بسازم. سکوت فداکارانه ی تو در مقابل ایرادات من خبر از دلگیری خدا از من دارد...

نظرات 9 + ارسال نظر
یااو دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://WWW.YAOO.IR

به نام خدا
معرفی یک ترفند با ویندوز XP
تبدیل متن به گفتار با استفاده از یک فایل NOTEPAD
احتمالا شما تاکنون با استفاده از SPEECH ویندوز متن خود را به گفتار تبدیل کرده اید.
شما باید دستورات زیر را در NOTEPAD ویندوز بنویسید و آن را با پسوند VBS ذخیره کنید.
Dim msg, sapi
msg=InputBox("Matneh khod ra vared namaeed! www.Tarfandestan.com","Sokhangoo")
Set sapi=CreateObject("sapi.spvoice")
sapi.Speak msg
با دابل کلیک روی آن پنجره ای باز میشود و شما باید متن مورد خود را وارد کنید تا کامپیوتر متن مورد نظر شما را بخواند.
لازم به ذکر است که اینکار طبعأ تنها بر روی حروف انگلیسی امکان پذیر است
لطفا در صورت تمایل سایت ما را با نام
" پایگاه اطلاع رسانی ایرانیان "
در سایت خود درج کنید.
در ضمن برای افزایش بازدید خود نام در خواستی خود را به ما ارسال کنید
تا ما نیز پس از بررسی سایت شما را درج کنیم
WWW.YAOO.IR

رویای دوماهی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.nm1000.persianblog.ir

سلام مطلب زیبایی بود.
ممنون که با حضور مهربانت به این ماهی کوچولو جرات دادی که دوباره توی دریای زندگی شنا کنه .
رویای دوماهی با یه دنیا عشق و دوستی برگشته و منتظره تا دوباره حضور مهربانت را احساس کند.رویا

*رامین تو* چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ق.ظ

شرمسارم میکنی مسافر زیبای من...دست هایم را به نشانه وفا در دستانت میکذارم و با عشق...چشم های تو را میبوسم...
خدا را از یاد نبریم...

مسافر تو

فیروزه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام گلم...تک تک لحظه هاتو درک میکنم...اما اینو بدون که این انتظار هم خیلی شیرینه عزیزم...مهم عشقیه که بینتون هست ...خدا دوستت داشته که بهترین هدیشو بهت داده(عشق)...صبور باش...خدا با صابرینه

فریبا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
اولین باری که وب سایت شما رو می بینم .باید بگم با خوندن اولین نامه فقط اشک مهمون چشمام شد. چقدر عاشقانه نوشتی عزیزم. منم درست در شرایط ۳ سال پیش توام. اما با فرق اینکه نزدیک ۲ سال ازش میگذره و ماهم بدجوری وابسته هم شدیم.اما میدونم خدا هست ... همیشه هست و خواهد بود ... امید ما هم فقط به اونه. امیدوارم همیشه خوشبخت و عاشق باشین . برای ما هم دعا کن.

سعید دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ http://evergreen.blogfa.com

سلام دوست عزیز!
خواهش میکنم وظیفمونه! عکسهای اس ام اسی و فونتها هم آمادست فقط دارم لوگو میسازم تا داخل پوشه های زیپ قرار بدم! اگه ۲-۳ روز دیگه بیای میتونی از اونا هم استفاده کنی! ممنون از انتخاب و اعتماد شما!
Saeed Modern

رخساره پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://asheghi-2roogheh.blogfa.com/

سلام دوست عزیز... معذرت می خوام یه مدت نبودم... من آپم... خوشحال می شم بهم سر بزنی...
این وبلاگ مدرسمونه : http://khadijeh-k.blogfa.com بای

اسپرس چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ق.ظ http://hazf.blogfa.com

ممنون از نظر خوبت!

شمیلا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://my-destiny.blogsky.com

سلام
خوبی؟
وبلاگ خلوتگاه یک عاشق رو تعطیل کردیم
آدرس وبلاگ جدید ما این هست :
http://my-destiny.blogsky.com
لطفا اگر می خواهید به ما لینک بدی لینک قبای رو پاکش کن و پس از قرار دادن لینک ما در سایت خودتون تو وبلاگ جدید ما لینک خودتون رو در قسمت نظرات ثبت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد