عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

سعادت زیارت امام رضا در تمام مراحل عشقمان...

 تمام سفرهای زیر کاملا اتفاقی پیش می اومد و هیچ وقت برنامه ریزی شده نبودن:

- چند روز بعد از آشناییمون یه سفر مشهد برام پیش اومد و از روی صحن با بهارنارنجم تلفنی حرف زدیم و پیمان بستیم... 

- چند روز قبل از برگزاری جلسه ی خواستگاری رسمیمون و متعاقبا نامزدی ، یه سفر مشهد برام پیش اومد و روبروی ضریح مقدس آقا دعای وصال کردم ... 

- روز بعد از نامزدیمون برای بهارنارنجم یه سفر مشهد پیش اومد و روبروی ضریح شکر وصال کرد... 

- خرید عقدمون در مشهد انجام شد!... 

- و حالا در حالیکه حدود دو هفته دیگه  تا عقدمون مونده دوباره یه سفر اتفاقی برام پیش اومده و دارم میرم مشهد...  

... و نذر کردیم که بعد عقدمون در اولین فرصت با هم بریم مشهد پابوس امام رضا...

راستی من اونقدرها هم به مشهد نزدیک نیستم. حدود 6 ساعت بعد فاصله دارم. 

 

پینوشت: 

 دیشب و در آستانه ی عقدمون دوباره بهم ثابت شد که تو انسانی برگزیده و خاص هستی... خدایا سپاس. 

 

- بهار عزیز برات میل زدم. در ضمن دوستان این آی دی وبلاگه: eshghebidar.1388@yahoo.com

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.rayeganet.com

با سلام
شما دوست عزیز می توانید با مراجعه به سایت رایگانت ، سایت یا وبلاگ خود را به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچگونه شرطی ، مانند تبادل لینک یا عضویت تبلیغ کنید.
ضمناً تبلیغات شما می تواند به صورت متنی یا به صورت لوگو و بنر باشد.
همچنین با عضویت در رایگانت می توانید از شمارنده های زیبای رایگانت به صورت رایگان استفاده کنید.
لازم به ذکر است که تبلیغات شما علاوه بر نمایش در سایت رایگانت در سایر سایت ها و وبلاگ های عضو رایگانت نیز نمایش داده می شوند
در رایگانت همچنین می توانید از تعداد زیادی کتاب و نرم افزار رایگان استفاده کنید و در صورت تمایل کتاب ها و نرم افزارهای خود را نیز به رایگانت اضافه کنید تا دیگران نیز از آنها استفاده کنند
حتماً تبلیغات در رایگانت را امتحان کنید

سحر دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام
براتون آرزوی خوشبختی میکنم.امیدوارم این یک ماهه زودتر سپری بشه ودر کنار عشقت باشی...
یادتون نره(منم دعوت کنیدا....)

فیروزه دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام عزیزم...برات ارزوی خوشبختی میکنم...خوش به سعادتتون که امام رضا دوستتون داره...التماس دعا...بوووووووس

صبا(ن.و) یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.saheleparvaz.blogsky.com

عزیز التماس دعا دارم
سلام منو به امام رضا برسون
من همیشه ارادتمند آقا بودم و هستم و خواهم بود
البته اگه ازین پس نیز لیاقت داشته باشم
بهتره بگم برسان سلام ما را.

**مسافر تو** دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ق.ظ http://...

الان عکس های کارت عقدمون رو برات میل کردم...امان از این فاصله ها..
شوق وصف ناپذیری دارم...۱۰ روز دیگه تو این بلاگ هم جشن عقدمون رو عاشقانه فریاد میکنیم...

رامین تو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد