عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

باز هم عشق...

                                         

نیمه شبی غریب. چون تمام نیمه شبان خیس این چند سال. منتها با این تفاوت که این بار نام پاک تو به عنوان... بسم الله: همسر... در کنار نام من است... 

و این یعنی رهایی عشق... یعنی پرتاب روح در دریای دل... یعنی پرزدن تا خدا... به ماه چشم می دوزم... شب ، ستاره چینی من و تو را می طلبد... بودنت را با همه ی وجود آرزو می کنم... حتی اگر به قدر یک در آغوش گرفتن باشد حتی اگر به قدر یک لحظه باشد... به ماه چشم می دوزم و آرام زمزمه می کنم: "دوستت دارم"... اشک هایم می ریزند... احساس می کنم پا بر زمین نیستم. انگار هنوز متولد نشده ام. انگار دوری ای نیست. دلتنگی ای نیست. تو در منی و من... بسم الله: عاشقم... 

... گوشی را بر می دارم ... صدای ممتد بوق... صدایش که از ان سمت جاده می آید... با شیدایی عجیبی اشک هایم می ریزد. اشک هایم را پنهان می کنم. در حرف ها و خنده هایش هزاران بار می میرم و متولد می شوم. چقدر دلم می خواهد نوازشش کنم... بغض صدایم را می فهمد. خوب می توانم تصور کنم چگونه غرق چشم هایم می شود... آرام زمزمه می کند: بمیرم الهی... انگار کسی قلبم را بفشارد نفس هایم به شماره می افتند: خدا نکنه... بی تو می میرم... 

 

پینوشت: دارم فکر می کنم باید یه تغییرات اساسی در وبلاگ بدم. به زودی منتظر تصمیمات جدید باشید!!

نظرات 12 + ارسال نظر
سانیا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://banuye.blogsky.com/

عزیزم چه قدر دلتنگی حتی به قدر یه در آغوش گرفتن....

سانیا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

عزیز دلم مرسی گلم
چه حرفای امیدوار کننده شیرینی برام نوشتی
شیرینی دل مهربونت و عشق با شکوهت رو تا یه جایی خوندم قبلا
خیلی آروم و نرم و مقدسه
عزیزم کاش بیشتر بنویسی
کاش زمزمه های دلت رو بذاری بشنویم
بوی عطر یاس پره تو نوشته هات....

عبادتـگاه عشق دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ http://mehrabe-eshg.blogfa.com

خیلی ممنون از نظر زیبات عشق زیباست گر با عمل باشد.
باز هم سری بزن گر رخصت دهی لینک شویم....

صدای بارون چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ http://eshghejavdanyeman.blogfa.com

سلام دوست خوبم
اول تشکر که اومدین پیش منو ستاره بعدا ای ادرس جدید ماست بیاین حتما
واقعا دلنشین بود وطمع عشقو با یه حس رویایی میشه تو دلنوشته هات حس کرد
منو ستاره واسه موندگاریه و جاودانگیه عشقتون همیشه دعا می کنیم
عاشق بمونین به حق مولا اما یادتون باشه قدر عشقتونو خیلی بدونین
به امید دیدار یا علی

شاخ نبات پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ http://elaheyenaz-s.blogfa.com

سلام عزیزم

خوشحالم کردی بعد از مدتهااااااااااا یه سری بهم زدی

خیلی ممنونم...

همچنان عاشق و شیفته اید...

خوشبخت باشید...

سانیا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام عزیزم
باز هم بنویس ....

پارسیان جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.chatkhoneh-music.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبائی داری
به ما هم سر بزن وبلاگ ما دانلود آهنگ ها میباشد و روزانه بالای 5 تا آپ داریم و همراه با چت صوتی و تصویری هست
به امید دیدار [گل]

آهسته وحشی می شوم ... یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

سلام مهربان‌!
من برگشتم. با پست های قبلی از خوشحالی گریستم‌!
تبریک به خاطر وصال تان ..
برایتان خوشبختی و ماندگاری این عشق پاک رو آرزو می کنم !
عزیزترینم هم تبریک گفت‌!
پایدار باشید بانو!

یک دل شکسته دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ

چند کلمه حرف حقیقت از دل همه جوان ها با شما داشتم .

اول از همه رسیدن به عشقتون رو تبریک می گم .امیدوارم همیشه در کنار همسرتون خوشبخت باشین . اگر واقعا در همین حد باشد عشقی کاملا ستودنی است و حتما خدا این لیاقت رو در شما و همسرتون قرار داده که مایه آرامش همدیگه باشین .

اما یک انتقاد دارم . انتقادی که شاید رو دل همه جوان هایی که به این وبلاگ میان سنگینی کنه و نتونن بگن . من به جای همه اونها می گم .

یک دل شکسته دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

انتقاد رو ایمیل کردم

صدای بارون پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ق.ظ http://eshghejavdanyeman.blogfa.com

چو شب شود ز دو چشمم ستاره می بارد×××ستاره های فراوان ز دیده می بارد
سلام دوست خوب و مهربونم
امیدوارم همیشه دلت آروم باشه
, هیچ موقع دل نگرون نباشی
اومدم دعوتتون کنم که بیاین پیش منو ستاره م
خانومی من الان 3 ساله که پیش خداست بیاین حتما تا باهم با خوندن یه سوره قدر آرامش و بهش هدیه بدیم و پیشش بریم
یا علی
سیاوش و ستاره منتظرتونن

حسین محمدنژاد سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.eskan.blogsky.com

سلام
مثل همیه فوق العاده بود
بهت تبریک میگم
در ضمن رابطه ات با شوهرت چطوره ؟

حتما خبرشو بهم بده
بوس
Bye4now

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد