عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

دوباره دوری و...

شب از نیمه گذشته است و خواب را به چشمانم راه نمی دهم! فردا همان بازی قدیمی روزگارم مرا ناچار به سفری دوباره و دوری از معشوقم می کند... خواب را به چشمانم راه نمی دهم... مباد ثانیه هایی کمتر او را ببینم... حس غریبی سراسر وجودم را فرا گرفته است...

من... دور از او... می میرم... می میرم...

فردا شب چنین لحظاتی باز تنها و غریب خیره به غروب جاده خواهم بود و چشم هایم خیس و دوباره تکرار همان دردها که خوب می دانم خوب می دانید!...

پینوشت:

فردا شب بلیط دارم و باز از پیش رامینم می رم... آه... اعصابم خیلی خورده... حوصله ی هیچی حتی خواب ندارم... چی بگم؟...

نظرات 4 + ارسال نظر
صدای بارون دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ق.ظ http://eshghejavdanyeman.bolgfa.com

سرنوشت تصمیم می گیرد که تو با چه کسی ملاقات کنی
اما قلب توست که می تواند تصمیم بگیرد چه کسی در زندگی تو باقی بماند!
یه سلام پر از مهربونی و حبت تقدیم به دوستای خوب خودم اول یه دنیا معذرت بابت سر نزدن بهتون دوم اینکه هم تولد آقا رامین مبارک انشالله که همیشه شاد و سلامت کنار هم باشین و عاشقونه زندگی کنین
تبریک صمیمانه من و ستاره جونمو پذیرا باشین
اینقدم نگران نباشین و به فکر سلامتتیون باشین به قول مامان بزرگ عمر سفرکوتاهه
ارزو می کنم زود پیش هم برگردین
من
و
ستاره منتظرتون هستیم
یادتون نره
یا علی

francois سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.francois.blogsky.com/

اتفاقی افتاده است؟چرا غمگین هستید؟

شیوا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

این مدت به خاطر کنکورم نتونستم بیام و سوالاتم رو بهتون بگم البته مشکلاتم رو. می تونم درک کنم چی می کشین از دوری عشقتون ولی این دوری تموم می شه انشا الله هر چه زودتر. می خواستم بدونم وقتی عشق تون دل تنگتونه یا شما دل تنگ اون هستین چطوری همدیگرو آروم می کنین. راستش بعضی وقتا هر دوتامون کم میاریم با اینکه من کمتر به روی خودم میارم ولی عشق من خیلی حساس دیروز کم آوردم نمی دونستم چه جوری جلوی گریه ها و دل تنگیش رو بگیرم. (آخه این دوری ها کی تموم میشه)

*صدای عشق فاصله هاست* دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://heartbreak.persianblog.ir/

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@ـــــ___ وبلاگ قشنگی دارید ___@@
____@@@@@@__________________________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@___ممنون میشم اگه به وبلگ من بیاین____@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@_______________________________@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
اگه مایل به تبادل لینک هستید اعلام کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد