عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

شب قدر

و آرام آرام شب زیبای دیگری رسید... شبی که در آن خدا هزاران فرشته را به زمین می فرستد تا دردهای بندگانش را از دل هاشان بگیرد... تا حرف هاشان را برای خدا ببرند...تا به ما فرصت دهد زیبا شویم و زیبا زندگی کنیم...   

من و بهارنارنجم موهبت های زیادی از این شب ها داریم... و البته خاطرات زیادی... از همان سال اول: برای تماس هم بسیار محدود بودیم. او آنجا در خانه به راز و نیاز مشغول بود و من به یکی از مساجد شهر خودم رفته بودم. ان شب خیلی حرف ها با خدایمان داشتیم... راستش را بخواهید آنقدر از وصال محبوبم ناامید بودم که برای خودم خط و نشان می کشیدم! که یا رامین یا هیچ کس! ... آن شب ، شبی بارانی بود... در آن حال و هوای زیبا علی رغم محدودیت شدید با هم تلفنی صحبت کردیم و از خدا خواستیم سال دیگر در چنین شبی به گونه ای دیگر کنار هم باشیم... سال بعد در وضعیت بهتری بودیم... سال بعد به تازگی نامزد کرده بودیم و در آن شب زیبا مدام به درگاه خدا شاکر بودیم... سال بعد هم نامزد بودیم و گذشت و گذشت تا امسال... که با پیوندی مقدس و آسمانی برای همیم... گرچه صدها کلیومتر دور از هم... اما عاشقیم و خدا میان قلب های ماست... امشب نیز قدر زیبایی پیش روی داریم... 

امید که شب قدر سال آینده در وضعیتی نزدیک تر به هم ، این شب زیبا را به راز و نیاز بگذرانیم...  

التماس دعا 

پینوشت: به امید خدا بهارنارنجم بیست و پنجم همین ماه میاد پیشم و البته صبح بیست و ششم میرسه اینجا. خیلی خوشحال و بیقراریم...

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.setmapi.com?rgm=biibiic

با سلام به شما دوست عزیز


شما که وبلاگ خوبی دارین به راحتی می تونید از روشهای درآمد زایی این سایت استفاده کنید(قرار دادن کدهای بازاریابی ، ایمیل مارکتینگ از طریق خود سایت و ...).

این یه سایت بازاریابی حرفه ایه که پورسانت هر یک از محصولات صنعتیش بالای 100 هزارتومانه و چون خودش هم تولید کننده هست قیمت محصولاتش با این پورسانتها که میده بالا نمیره و نسبت به بقیه جاها مناسبتره ...

یا اگه شانس داشته باشید می تونید برنده بازاریابی 78,000,000 ریالی سایت شوید.

به مناسبت ماه پربرکت ومبارک رمضان (ماه نزول قرآن) در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 10000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود

بعد از ثبت نام می تونید اطلاعات بیشتری کسب کنید.


توجه کنید که هنگام ثبت نام:

1) نام واقعی وارد کنید چون برای برای پرداخت پورسانتها باید شماره حسابی برای اسم ثبت نامی موجود باشد.

2) اگر فکر کردید ایمیل فعالسازی برای شما ارسال نشده حتمآ قسمت SPAM ایمیل خود را نیز چک کنید.

3) ایمیل خود را بدون www وارد کنید.

4) حتما نام وبلاگ خود را در فرم ثبت نام وارد کنید.

آدرس سایت در قسمت وب سایت است.
اگه میخواهید فعال شوید همه اطلاعات را پر کنید

یا علی

خدا همین نزدیکی هاست سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

ما را در دعای خیر خود از یاد نبرید.
التماس دعا

مارال چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ق.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

باز هم سلام
شب قشنگی خواهد شد اگر
دیگران را فراموش نکنیم
یادمان نرود کسانی در زندگیمان بودند که بی آنها نمی توانستیم حتی ذره ای کوچک باشیم
دعا را یادمان دادند
این بزرگترین نعمت الهی را
و یادمان باشد سپردن عشق به قلبهایمان شاید
بزرگترین بهانه برای شب زنده داریهای امشب است
خدا همیشه عاشقان را دوست دارد
امشب همدیگر را فراموش نکنیم.
برای وصالتان باز هم دعا کردم.
راستی عزیزم
همانطور که نوشته بودم میل دومت نرسید
تنها تکرار اولین میلت را داشتم.
منتظر ارسال مجددت می مانم.
مرا هم در دستهایت که رو به آسمان باز است
جای بده.

مارال چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ق.ظ

باز یک چیز دیگر
بگو که به قول برای امدن به مشهد وفا می کنی یا همچنان باید ندیده دوستی را بگذرانیم؟

یلدا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

ایشالله که سال دیگه سحر و افطار سر یک سفره بشینین و با هم دعا کنین !!!!!!!!!!!!!!!

زیبای خفته چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.sleaping-beauty.blogfa.com/

کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد ..
سلام ..
ممنون از بابت نظر زیبات.با حضور گرمت خوشحالم کردی...
خوشحالم که به بهار نارنجت رسیدی...دعا میکنم سالیان سال سحر و افطار سر یک سفره بشینین..
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد