عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

دنیا نباشد و او باشد!...

چشمان پاکش را بر هم میزند... میخندد دلدار من... دنیا نقطه می شود و جهانی دیگر از چشم های او آغاز می شود... دل، عجیب در پس او می رود و به تجربه برایم ثابت شده که هیچ چیز نمیتواند مرا از او بازگرداند... صدای مردانه و آرامش جان و جهان مرا برای لحظه ای در هم می ریزد و قصری از عشق و آرامش بر پا می کند... و گویی من با "سلام"های او آغاز می شوم... و با شنیدن نامم از میان لب هایش ؛ اوج می گیرم... چقدر مهربان است و چقدر مردانه زمام آرامشم را در دست گرفته و هدایتش می کند... دنیا نباشد و او باشد!... جانم بگیرند و او را بدهند...  

4 روز دیگر دوباره خنده هایش مهمان دمادم لحظه هایم می شود و آغوش پاکش آرامش گاه تن خسته و زجر کشیده ام... دوباره هر لحظه میان نگاه یکدیگر شیدایی را به رقص خواهی آورد و عشق را به طرب...   

پینوشت: 

از فردا میشه سه روز دیگه که میاد پیشم! از پس فردا هم دو روز! و از... (شمارش معکوس من برای دیدارش همیشه اینجوریه)    

ویرایش شده در ساعت ۱۲:۴۹ 

یعنی دیگه دارم از خوشحالی بال در میارم! دقیقا در همین حد! دوشنبه ۳۰ شهریور تا ۳ مهر یعنی ۵ روز میریم مشهد! خیلی خوشحالم. واقعا خود امام رضا جوررش کرد. وگرنه اون روزا روزهای اوج کاری منه و فکر نمی کردم رئیس موافقت کنه. حتی فکرشم نمی کردم این سفر جور شه. اونقدر خوشحالم که نگرانم یه هو یه اتفاقی بیفته و کنسل شه. دعا کنید مشکلی پیش نیاد.. خدایا شکرت. خدایا شکرت.

نظرات 6 + ارسال نظر
وانیا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

عالی بود سمانه جان.

دیگه کمتر میای این طرفا سمانه جان. آی دی داری؟

یلدا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com/

خوش بگذره !!!!!!!!!!!!
مشهد رفتی یاد من هم باش خیلی !!!!!!!!!!!!!
وقتی امام رضا کسی رو دعوت کنه که دیگه مشکلی ژیش نمی آد .

ثریا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام عزیزم . ببخش دیر اومدم این روزا زیاد سر حوصله نیستم
من قالبت رو درست می بینم مثل همیشه امیدوارم مشکلی پیش نیاد و بتونید همدیگه رو ببیند به امید لحظات خوش.

سما یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ http://tanhatarin-tanha-s.blogfa.com

سلام . امیدوارم هیچ مشکلی پیش نیاد و به عشقت برسی . موفق باشی.
یا حق

محمد یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ http://moar.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارین خوشحال می شم با هم تبادل لینک کنیم
اگه مایل بودین به من اطلاع بدین تا من هم لینک شما رو در وبلاگم قرار بدم
اسم لینک منو دوست دارم آرزو جان بذارید
با تشکر.

مارال دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام گل من
اول از همه اینکه بگویم این بال در آوردن ها اوج لذت یک عاشق می تواند باشد
مراقب بال های نو رست باش عزیزم
و خوب از این اوقات با هم بودن لذت ببر
حتی به خواب هم اجازه نده این چند روز را از معشوقت دور باشی
دوم اینکه از خبر آمدنت بی نهایت شادم
و اینکه این دوستی چند ساله بالاخره به دیدن رسیدن
خودت هم خوب می دانی که تا او طلب نکند هیچ اتفاقی نمی افتد حتی در بهترین شرایط
می خواهم بدانم آیا در مشهد آشنا یا فامیلی دارید؟
و اینکه این ۵ روز فقط در مشهد می مانید یا شهریهای دیگری هم در نظرتان هست؟
میل هایت را هم خواندم. سر فرصت باز هم می نویسم برایت.
فعلا؛ از امدنت آنقدر هیجان زده ام که نوشتنم نمی آید.
زود خبرم کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد