عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

تشنه ام...

دوباره همان حس غریب شیدایی که اشک را در چشمانم می نشاند فضای لحظه هایم را پر کرده است و من باز بی اختیار سر به سجده می گذارم...

باورش سخت است اما ممکن است... من و تو نیز روزگاری به وصال دمادم خواهیم رسید... روزهایی خواهد رسید که هر ساعت دست های یکدیگر را بفشاریم... روزمان را با بوسه آغاز کنیم و با بوسه پایان دهیم... روزگاری خواهد رسید که من و تو زیر یک سقف همه چیز را با یکدیگر تجربه کنیم... رزوهایی که لحظه به لحظه چشم در چشم یکدیگر عشق را با همه وجود حس کنیم... روزی خواهد رسید که از درخت استوار و همیشه سبز من و تو نیز میوه ی کوچکی بروید...

آری روزهای من هم خواهد رسید... روزهایی که با دیدن دستان دخترکی در دستان همسرش حسرت نخورم... شب هایی که احساس بی پناهی نکنم و امن ترین جای دنیا مامنم باشد... روزهایی که پرحسرت پی بهانه نباشم... روزهایی که تنها در خیابان ها قعطش عشق...دم نزنم...

روزهایی که کسی مدام نام مرا عاشقانه صدا کند و من بیقرار پی صدایش سر برگردانم...  

                                                                            

پر از حسرتم... اما سرشار از شور عشق... این روزها مدام به این فکر می کنم که عجیب حقیقتی است اینکه می گویند: وصال عشقی که با سختی توام باشد زیبایی های فراوان دارد... حالا می فهمم چرا من و بهارنارنجم از جزجز لحظه هامان... حتی لحظه های دوری... لذت می بریم... کوچکترین شادی در چشم دیگران ، بزرگترین لذت ها را برای ما دارد... و این پاداش صبریست که برای همه ی آن سال های سخت داشتیم... پس باز هم صبوری خواهیم کرد تا... 

 

پینوشت: ۷۲ ساعت دیگر...

نظرات 5 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

نوشته ی زیبایی بود. موفق باشید.

مسافران پاییز ... مارال سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ق.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

سلام
خوشحالم که اینبار اینقدر امیدوارتر از قبل نوشتی
عطر خوشی از حرفهایت به مشام می رسد
چیزی شبیه عطر سیب و گلاب
مطمئنم روزی خواهد رسید که حتی وقتی عشقت روبرویت نشسته
باز هم دلتنگش شوی
چرا که لذت باهم بودن را بیشتر از پیش درک خواهی کرد.
به امید روزهای شاد برایتان.
به میلت هم سر بزن.

خدا همین نزدیکی هاست سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ http://kumail.blogsky.com

سلام. با عرض پوزش برای فیلتر شدن نظرتون. من برای تست این فیلتر را گذاشته بودم. امیدوارم از فیلتر شدن نظرتون ناراحت نشده باشید. اون فیلتر دیگه برداشته شده.

یا علی.

یلدا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com/

و روزهایی خواهند رسید که هر چند زیر یک سقف زندگی می کنید اما بی صبرانه منتظر آمدنش هستی و مثل این روزها بی قراری و دلشوره داری !!!!
صبر عاشقا تمومی نداره منتظر تموم شدنش نباش .
حس این روزهاتو کاملا درک می کنم چون خودم بارها و بارها این حس ها رو داشتم .
و منو همیشه یاد این آهنگ قمیشی می اندازه :
... و به شوق فردا که تو را خواهم دید چشم به راه می مانم .
امیدوارم این روزها حسابی بهتون خوش بگذره .

شیوا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

عید بر همگی مبارک باد. لحظات خوبی را برایتان آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد