عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

احساس دین می کنم...

شب میلاد آقاست... آرام و قرار ندارم... پرنده های وجودم احساس اسارت می کنند و مدام بر در و دیوار تن می کوبند... احساس دین می کنم... به حضور مقدسی که هر جا کم بودم ، اون نداشته هایم را لبریز از داشتن کرد... احساس دین می کنم... کاش سعادت حضور داشتم... کاش میشد حریم امن حرمش پناه دنیا مشغولی هایم شود... احساس دین می کنم... باید جبران کنم... من این عشق و این زیبایی ها را به برکت وجود مقدس حضرتش دارم... باید جبران کنم... 

سرگذشت عشق ما عجیب گره خورده است به مولا رضا... گرچه هر دو بعد مسافت زیادی با مشهد داریم اما اولین پیمان عشقمان را در شرایطی بستیم که در حرم مولا بودم. با یک تماس تلفنی از روی صحن... اولین شعری که برای عشقم سرودم را از روی صحن برایش خواندم... یک روز قبل از خواستگاری نهایی من مهمان امام رضا بودم و یک روز پس از خواستگاری که منتهی به نامزدی زیبایمان شد محبوبم مهمان مولا بود... خرید عقدمان به دلایلی در مشهد انجام شد!!! که این دلایل انگار تنها بهانه ای زیبا بود برای آنکه در این حادثه ی مهم نیز در جوار آقا باشیم... چند روز قبل از عقدمان دوباره من سفری به مشهد داشتم... 

و ما به هم رسیدیم... و یکی از نذرهای زیبایمان زیارت دوباره ی آقا بود برای آنکه با تمام وجود از او سپاسگذاری نماییم... که این نذر هم ماه گذشته ادا شد... که ان هم سرشار از حادثه هایی زیبا بود که انگار فقط آن وجود روحانی برایمان مقدر کرده بود... 

گفته های من شاید برای شما تنها یک نوشته باشد از خاطراتم... اما برای من دنیایی از ناگفته های دیگری در خود دارد... تنها آقا و عشقم می دانند چه رازها و نیازها و اشک ها و دردودل هایی در این حوادث نهفته است... گفتنش آسان نیست... 

تعدادی از عکس هایی که در آخرین سفرمان به مشهد گرفتیم را در ادامه مطلب قرار دادم...

این عکس ها حرفه ای و هنری نیستند... تصاویر شخصیمان را از آن ها حذف کرده ام...ساده اند و با موبایل گرفته شده اند... اما برای من دنیایی از خاطرات مقدس آن بارگاه آسمانیند... 

1- اینجا گرفت آرام ، دلم ، بین این واگویه های بی امان...

اینجا گرفت آرام دلم بین این واگویه های بی امان...

 

 

2- اینجا گره زدم دلم را... 

 

3- اینجا مهمان خانه ای بودیم که بر سفره اش نوشته بود:  

ای دوست خوش آمدی تو بر سفره دوست                   این دوست که مهر اوست در هر رگ و پوست 

4- اینجا و در این لحظه وداع کردم و دل را گرو عشق نهادم...: 

لحظه ی تلخ وداع...  

 

سخن از مولا که بسیار است اما... یا حق. 

و اما معشوق محبوبم... زمینی پاره ی قلبم ، عزیزم...  

چقدر دلم می خواهد در این شب زیبا باز هم تکرار کنم که: دوستت دارم...

نظرات 11 + ارسال نظر
پرنده خانوم جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ http://purelove.blogsky.com/

آخییییی
چقدر قشنگ نوشته بودی خانومی
:*
ایشالا که هر چه زودتر دوریا و دلتنگیا تون سر بیاد
هرجایی که با عشقت بری ، اونجا برات پر از حاطره و زیبایی میشه
چه پیاده رویی که قبلا بارها هزاران بار ازش رد شدی
چه یک جای خاص و متفاوت که برای اولین بار میری
میفهممت گلم
:*

نقاب جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://negha.blogsky.com/

عجب حال و هوایی دارید امشب شما.....

از تک تک کلماتت عشق و شور میبارد... مواظب خودت باش

یاعلی

وانیا شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام.امیدوارم هر چه زودتر زندگی مشترکتونو شروع کنید .ولی به خدا این دلتنگی ها خیلی شیرینه. البته الان نه عزیزم ولی بزار دو سال از ازدواجتون بگذره .اونوقت دلت برای این روزا تنگ میشه.

مرثی عزیزم. آره . قبول دارم که در عین درد و رنجی که میده شیرین و مقدس و به یاد موندنیه...

فیروزه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام...وایییییی چه عکسای قشنگی...حسابی هوای امام رضا رو کردم...الهی که بطلبه...شاد باشی عزیزم.بوووووووس

چقدر خوشحال شدم. تو کجایی دخترررررررر؟

زهرا یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ http://zaneashegh.blogfa.com

بهارنارنج و یاس رازقی عزیز
به عشق پاکتان تبریک می گم واقعا خوشحالم که پیوندتان کنار آقا امام رضا بسته شد که خود فال نیک است.
همیشه شاد باشید.

مرثی عزیزم. البته خود عقدمون که کنار حرم نبود. اون اولین پیمانی که بین خودمون دو تا بستیم در اون مکان مقدس بود...

hassan دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.linkbox.agahipost.com

باسلام
سیستم تبادل لینک اتوماتیک ابزار بسیار مفیدی برای افزایش واقعی ترافیک سایت و وبلاگ شما توسط هزاران وبمستر عضو سیستم می باشد.

این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما با قرار دادن کد لینک باکس اتوماتیک در وبلاگ و یا سایت خود می توانید لینک خود خود را بلافاصله در سیستم ثبت کنید, و در 10 ها سایت و وبلاگ پر بازدید
به نمایش بگذارید, و بازدید خود را 10 برابر کنید. و همچنین تبادل لینکی که در لینک باکس ما انجام می گیرد باعث بالا رفتن پیج رنک شما در گوگل گشته و چون این تبادل لینک
چند طرفه می باشد, سریعا به موتورهای جستجو معرفی گشته و شما شاهد ورودی های زیادی در آینده ای نزدیک خواهید بود.
با هر بار کلیک بر روی لینکهای ثبت شده در لینک باس اتوماتیک لینک شما به بالاترین قسمت لینک باکس خواهد رفت و شانس بیشتری برای ورودی خواهید داشت.

در ضمن این لینک باکس نو پا بوده و تلاش ما برای اضافه نمودن برخی امکانات جدید دیگر, جهت بازدید فوق العاده بیشتر با تکنیکهای برنامه نویسی seo خواهیم بود.

لطفا قبل از ارسال لینک، کد لینک باکس را دریافت و آنرا در قسمتی مناسب از سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. در غیر اینصورت لینک شما ثبت نخواهد گردید سپس به قسمت ارسال لینک رفته و وبلاگ یا سایت خود را اضافه کنید.

آدرس لینک باکس اتوماتیک http://linkbox.agahipost.com

حاء.الف سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.Cafenajva.blogfa.com

سلام که صمیمانه ترین نام خداست
آخرین بار اسفند ۸۷ بهتون سر زده بودم
یادمه تبریک هم بهت گفتم

شیما سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://in-rozha.blogsky.com

سلام عزیزم
منو فراموش کردیا...
چقدر زیباست وقتی خوندم چطور مناسبت هاتون همراه شده با حضور امام رضا...
مهرش همیشه همراهتون...
شاد باشی گلم...

شیما سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://in-rozha.blogsky.com

وای جدی همکاریم؟؟؟
اگه این طور باشه که معرکه اس
زود باش لو بده ببینم!!!

محسن سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://mohsen-vida.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه به من سر زدی
وبلاگ خوب و قشنگی داری
وبلاگ خانومم : http://vida-mohsen.blogsky.com

بانو و اقای همسر چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://sf2387.blogsky.com

سلام . خیلی ممنونم که به خونه دل ما اومدید . خونه ی شمام خیلی قشنگه و احساسیه . نه ما هنوز نامزدیم عروسیمون چند ماهی مونده بهش . امیدوارم شما هم همیشه کنار هم شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد