عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

با تو پرنده می شوم....

ماه من... سپیده ی آرزوهای من... شرقی ترین خاطره ی غروب هایم... زنده ام و زنده است خواستن تو. کما اینکه حتی اگر بمیرم در گور نیز نام تو را فریاد خواهم زد... پیوند تو با قلب و روح من چیزی فراتر از یک وجود زمینی است. من تو را از آسمان هدیه گرفته ام و به آسمان رسیدنم تازه ابتدای عاشقانگی من است... با تو و عشق تو هر روز جوان تر از دیروزم... راستی... گفته بودم همه ی غصه های دیروز را در آتش عشقت به خاکستر تبدیل کرده ام و به باد سپرده ام تا ببرد و در دورترین بیابان ها مدفون کند؟ غصه ی آدمک هایی که تمام توان خود را به کار گرفتند تا دست های من و تو به هم نرسد... وقتی تو را دارم... وقتی دیگر هیچ قانون و قاعده ای نمی تواند ما را از هم بگیرد دیگر کجا جایی برای آن غم ها می ماند؟ از آن روزهای سخت تنها دلدادگی ها و عاشقانگی هامان برایم مانده است و تا زنده ام حنای ادمک ها رنگی ندارد... تا زنده ام یادم می ماند کلاغ ها فقط گرد مترسک ها می چرخند. چون حماقت این نقاب های پوشالی را در یافته اند... 

با تو پرنده می شوم...

بگذریم... باز در گذر این روزهای تلخ دوری ، عطر غبار پیراهنت به مشام می رسد... چهار روز دیگر مانده تا دیدار دوباره ی چشم هایت... هر روز پرده های اتاقم را برای دعوت از آفتاب و تغییر هوای اتاقم جمع می کنم و پرده های دلم را جمع تر... دوباره می آیی و عطر حضورت در مشام ذره ذره ی لحظاتم نفوذ می کند. و به ذرات سپرده ام عطرت را در خود نگه دارند تا به وقت نبودت... دوباره می آیی و طلوع هر روزم با چشمان تو آغاز می شود... دوباره می آیی و من میان آغوشت پرنده می شوم...

نظرات 7 + ارسال نظر
Farzad شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://p30well.com/spammer.html

سلام بر شما دوست عزیز
من متاسفانه نتونستم وبلاگ شما رو ببینم
اما خوب نظر که می تونم بدم!
شما هم اگر بخواهی می تونی!
با این برنامه که من نوشتم هر کسی که بخواد میتونه در کمتر از 3 دقیقه به 40تا از وبلاگ های تازه به روز شده ی سیستم بلاگ اسکا? نظر و کامنت تبلیغاتی ارسال کنه
این برنامه قیمت مناسبی هم داره و واقعا می تونه تنهایی جای تبلیغات بزرگی رو بگیره! شاید برنامه های مشابه این باشند توی اینترنت اما این رو من خودم نوشتم و بهتون تضمین می دم 100% کار میکنه
منتظر شما هستم
http://p30well.com/spammer.html

francois دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.francois.blogsky.com/

حس پرواز حس زیبایی است

آفتاب سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ http://sarzamineharz.blogsky.com

عزیز دلم نبینم چشمای قشنگت اشک آلود باشه...هر چند این روزا حال و هوای هیچ کدوممون بهتر از اینم نیست...
برات آرزوی شادی می کنم عزیز دلم...زیاد سخت نگیر...وگرنه می شی عین من!
می بوسمت.

زهرا چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ http://zaneashegh.blogfa.com

سلام چی شده یاس رازقی عزیزم؟
نبینم غمگینی.
غصه نخور دیدار نزدیکه .
چرا شب یلدای طولانی و غمگین؟
انشاء... سال دیگه کنار همسر عزیزت یلدای شیرینی خواهید داشت.

اکبر چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ http://akbar13.com

سلام
خوبین؟
امیدوارم که ایام همیشه به کامتون باشه
وبلاگتون باز مثل همیشه است من تغییر کردم اما شما هنوز مثل همون قدیما هستید با احساس و زیبا می نویسید.

ثریا جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام عزیزم . خوبی؟ می دونی ما دو ترم آخر کارورزی داریم و دیگه درس تئوری و امتحان نداریم به همین خاطر من خونه نیستم و اینجا بیمارستانم . منم شب یلدا تنها بودم . منم دلم خیلی گرفته بود . جدیدا زیاد دستم به نوشتن نمیره . فرشادم دوست نداره زیاد بیام نت . به همین خاطر دیر اومدم ببخشید عزیزم.

وانیا چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام دوست بی معرفت من.اصلاً خبری از ما نمی گیری.عزاداریهاتون قبول.آقا رامین خوبن.چه خبر.من این مدت خیلی مشکلات کوچیک و بزرگ برام پیش اومده بود. اسباب کشی هم که داشتم و یه هفته مرخصی بودم .در هر صورت خیلی دلم برات تنگ شده بود.مواظب خودت باش.

سلام دوست گلم. نه بخدا بی معرفت نشدم. یه چند روز که خودت خبر داری یاهو مشکل داشت. جدای همه ی این ها منم این روزها خیلی درگیرم. میدونی که. این روزها روزهای پرحجم کاری ماست. این ایام من از ۷:۳۰ صبح تا ۱۶ باید آماده باش باشم! (هرکی ندونه ممکنه فکر کنه من نظامی ام! :)) ) امیدوارم خستگی اسباب کشی از تنت رفته باشه. وای که این اسباب کشی چقدر سخته. من تو کل عمرمون یه بار اسباب کشی داشتیم. اون یه بار اونقدر خسته شدم که تا از کسی اسم اسباب کشی می شنوم تنم می لرزه!!!! :))))))))))))
راستی من همیشه به یادتم. *ـ:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد