عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

اولین سالگرد ازدواج

 فردا ، هفت فروردین 89 اولین سالگرد شبی است که با ستاره ها وصالمان را به هلهله نشستیم... 

میخندی و دل در خنده هایت می بازم. می رقصی و دل در شادمانی ات می بازم. یکسال پر از عشق و شکوه و طراوت از آن شب رویایی گذشت... یکسال از آن شب که دست هایمان برای همیشه در دستان یکدیگر قرار گرفت گذشت. آنسان که دیگر هیچ قانون و قاعده ای نمی تواند ما را از هم بگیرد... یکسال از آن شب زیبا که چشم دشمنانمان در نمایش عشقمان کور شد گذشت... یکسال از آن شب که خدا من و تو را به عنوان بسم الله... همسر... به آسمان و زمین معرفی کرد گذشت...

و چه زیباست که امروز با گذشت یکسال از آن حادثه ی زیبا همه چیز هنوز به همان طراوت و حتی بیشتر است... چقدر خوب است که هنوز وقتی مرا در آغوش میگیری ضربان های شدید قلبم زمزمه ی لحظه های توست... چقدر خوب است که من و تو هنوز هم نگران از دست دادن یکدیگریم... چقدر خوب است که تو اینسان پرتلاش در حال ترسیم زندگی زیبایمانهستی... چقدر خوب است که با هم از هیچ به همه چیز رسیدیم... چقدر خوب است که هنوز برای هم تازه ایم . انگار در حماسه ی دلدادگی ما هر روز نقطه ایست برای کشف شدن. و بی شک این همان قدرت عشق حقیقی است...   

 

پینوشت: امروز تولدمه. چطور وصف کنم چقدر خوشحالم از اینکه در روز تولدم کنار معشوقم هستم؟؟؟؟ 

 

بعدا نوشت: 

89/1/15 : دنبال یه موضوع بودم که یه عکس جالب تو اینترنت پیدا کردم. اینو ببینید:  

 

ما تو سالگرد ازدواج به همدیگه هدیه های زیادی دادیم با ارزش های مادی و معنوی متفاوت. از دوربین دیجیتال گرفته تا شمع! یکی از هدیه هایی که رامینم بهم داد یه جفت گردنبندهای مونث-مذکر بود که تصویر قرار گرفته روش تصویر بالاست. یه عکس با موبایل ازش گرفتم نمیدونم چقدر میتونه واضح باشه. اما کلا بین هدیه هاش این یکیو خیلی بیشتر دوست داشتم. حس اینکه لنگه ی دیگه ی این گردنبند پیش اونه حس زیباییه: 

 

نمیدونم تو عکس چقدر براتون مشخصه. هر کدوم از گردنبندها دو تیکه اند. و مثل یه کتاب باز میشن(کتاب ماجرای عشقمون) یه سمت کتاب سفیده (سپیدی تقدیرمون) و یه سمت طلایی (رسیدن به هدف طلاییمون) و تعبیر نهاییمون : گوشه ی پایین هرکدوم یه نگین داره (یگانگی عشقمون).

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://zaneashegh.blogfa.com

سلام یاس عزیزم امیدوارم که خوش باشید مطمئنم که شادید هر دوتاتون راستی 7 فروردین سالگرد ازدواجتون هم مبارک امیدوارم که امسال با شادی شروع شده باشه و با رفتن زیر یک سقف به همراه عشقت هم به پایان برسه .
شاد باشید .
اون طرفها هم بیا.

Baran چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

salam azizam mishe begi in musico ki khunde khanandash kiye ?mamnoon misham:x

راستش الان دقیق یادم نمیاد عزیزم. نمیدونم کی خونده

مارال سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://http//mosaferepaiiz.blogfa.com

سلام گل من
هرچند کمی دیر اما
دیدن بهار دیگری از زندگیت را شادباش می گویم
و همان امید همیشگی را دارم برای تو و رامین عزیز
اینکه روزهای نیامده بسیار زیبایی ژیش رویتان باشد
و امسال
سال وصال و اتمام جاده ها و فاصله زمینی باشد برایتان
سالروز عقدتان را هم صمیمانه تبریک می گویم.
برایتان دعا می کنم
برایمان دعا کنید.

زهرا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://zaneshegh.blogfa.com

سلام
باز هم تبریکککککککک
و اما گردنبندت خیلی زیبا بود معلومه کا رامین خان خیلی با سلیقه و ریزبینه که تونسته یه همچین انتخابی را بکنه .......
خوش باشین .

یلدا سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com/

خوشحالم از اینکه عید را در کنار هم بودید . واقعا از ته دلم همیشه براتون آرزو می کنم که هر چه زودتر روزها و شب ها را در کنار هم سپری کنید .
مواظب عشقتون باشین .

سال نو مبارک پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام نمیدونم چرا امروز اومدم اینجا ولی این اومدنم باعث شد خیلی چیزا رو به یاد بیارم که یادم نره کی بودم و چی هستم شاید هیچ کدوم از شما ها منظورم رو نفهمید. سال جدید رو به همه تبریک میگم. سالگرد رویایی شمارم بهتون تبریک میگم. شش فروردین منم چشن عقدم بود امیدوارم هیچ وقت خدا تنهامون نزاره و همیشه هوامون رو داشته باشه. و امیدوارم ما هم هیچ وقت از لطف و مرحمت خدای بزرگ ناامید نشیم و قدر چیزایی که بهمون داده رو خوب بدونیم. و به داشته ها فکر کنیم نه نداشته ها. دوستون دارم آرزوی خوشبختی براتون دارم. فکر نکنین از داستان زندگیتون خبر ندارم. یکی از کسایی هستم که صفحه به صفحه ی این وبلاگ عاشقانه رو دنبال کردم. به خدا میسپارمتون. بازم با آرزوی خوشبختی شما.

ممنون عزیزم. دوستای خوبی مثل تو برام سرمایه اند. دوستایی که حس کنی حرفاتو درک میکنن. دوستایی مثل تو که همیشه همراه و همدلمون هستند حتی اگه همدیگه رو نشناسیم. من هم دوستت دارم...

الهام پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://elhamjoon2010.blogfa.com

سلام
من همیشه سوالم اینه سالگرد ازدواجدر اصل روز عروسیه ؟ یا شب عقد کنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد