عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

آدرس وبلاگ دیگر ما

همانطور که میدانید از 4 سال پیش وب نوشته های عشقم را در این وبلاگ نوشته ام . اینجا حریم امنی بوده و هست. حس زیبایی برایم دارد. انگار مقدس است. آنقدر مقدس که دلم نمی آید در آن از مادیات و دغدغه های انسانی چیزی بگویم. اما خلایی را در ورای عاشقانه نوشت های مجازی ام حس کردم. دلم میخواست از خاطراتم بگویم. از برنامه ریزی های عمومی برای فراهم نمودن یک زندگی زیبا در کنار عشقی که پس از سال ها سختی به یکدیگر خواهیم رسید. از شور و نشاط پر شور این روزهایم. پس تصمیم گرفتم وبلاگ دیگری نیز داشته باشم. و آن را تنها به این موضوعات اختصاص دهم. گرچه خاطراتم را کامل تر از این دو وبلاگ در جای دیگری نیز ثبت میکنم... 

و اما آدرس آن وبلاگ : http://formyramin.persianblog.ir/ 

ضمنا من همچنان اینجا نیز خواهم نوشت...

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمنگولا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

بی صبرانه منتطر دست نوشته های جدید شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد