عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

لبریزم...

آنقدر لبریز شده ام که سقف طاقتم شکافته است! باران دلتنگی در خانه ام رسوخ کرده است... میان دریای اشک هایم غرق خواهم شد!... نمیدانم چند روز است چه می شود مرا . انقدر باریده ام و نالیده ام که خودم برای خودم نگرانم! دیگر واقعا هیچ چیز دست من نیست. بیش از آنکه فکر کنید بی طاقت شده ام... آنقدر که حتی گاهی به فکر نجات از زنده بودن میگردم!!!...

اسیر شده ام... میان حجم عظیمی از تضادها. هیچ راهی مرا به نور نمی رساند. هیچ راهی نیست. چشم های مهربانش را به چشمانم می دوزد ، نوازشم میکند و وعده ی دیدار دوباره میدهد. به خداوندی خدایی که این عشق را به ما هدیه کرد من دیگر نمی توانم... به مقدس ترین ها قسم نمی توانم. به پاک ترین آیه ها قسم نمی توانم...  

افیونی کو که آرام گیرم؟!!!!... 

 

 

|| کمکم کنید. بگید چطور آروم شم؟ باور کنید دارم به خودم ضربه می زنم. دارم روحمو داغون میکنم. تا حالا اینطور نبودم. الان یک هفته است خیلی حالم بده... 

 

بعدا نوشت: اینجا رو بخونید. حقیقت تکان دهنده ای از قصه ی یک عشق رو بیان میکنه...

نظرات 5 + ارسال نظر
سما جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

فکر میکنم قبلا این مطلبو دیده بودم و چقدرم ناراحت شدم واقعا باید امید به زندگی رو از اینا یاد گرفت .........

مارال شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

اینهمه نوشتم اما فکر کنم ثبت نشد!
من میرم برات ایمیل بزنم چون حرفام یکم طولانیه.

عشق حقیقی شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://eshghe-haghighi.blogsky.com

سلام...
ممنون که به وب خودت سر زدی خوشحالم کردی
واقعا تکان دهنده بود
عشق واقعی رو میشه بین همچین آدمایی پیدا کرد...
تا بعد...

هلیا دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ

منم اینو قبلا خونده بودم و حسابی اشک ریخته بودم
عسلی ! با خودت اینطوری نکن !عروس قشنگم ...من مطمئنم زودی زودی همه چیز به طرز معجزه آسایی ردیف میشه که باورتم نشه !

صهبا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://mahdiar88.blogfa.com

سلام عزیزم وبلاگ خیلی جالبی داری.امیدوارم همیشه کنار عشقت شاد و سلامت باشی.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد