عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

تو آرزوی آخری...

آهنگی که امروز روی وبلاگه از زیباترین و خاطره انگیزترین آهنگ های ماست(آهنگ شهر عشق از زنده یاد "جهان")... از محدود آهنگ های ما که نیاز به بیان هیچ حرفی نداره. گویای یه دنیا خاطره است . "شهر خاطره ها و کوه و صخره و قلب هایی مملو از عشق".  وقتی این آهنگ رو گوش میدم دوست دارم فقط غرق بشم در اون روزهای ناب و به احساسی که به تو دارم فکر کنم... 

                                                            *           *           *

 چه روزهای غریبی بود. هنوز ترس آن دیدارهای روحانی در جان و دلم باقیست. هنوز از انگشتانم گل بوسه میچینی و هنوز از نگاه در چشم های مهربانت شرم دارم. هنوز لحظه ی دیدار مضطربم و هنوز پنهانی! بدرقه ام میکنی... هنوز در چشم هایم می نگری و چشم هایت قرمز می شوند!

 هنوز دوستم داری... هنوز دوستت دارم...  

+ دوباره بیقرار اون حرم و ضریح و کبوترهای رها شدم. اما این بار دست در دست تو...

نظرات 6 + ارسال نظر
زائر69 چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

خوبی؟

آدم وقتی که میمیره آزاد میشه .آزاد آزاد .
دیگه نه از عشق خبری هست نه از غم . نه از پول و نه از
...........
مطالبتم مثل وبلاگت زیباست.
مخصوصا این پست آخریه/
آپم بدو بیا. منتظرتما


ماشا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://bluman.persianblog.ir/

سلام دوست من.
به روزم و منتظر دیدارت.

بهار چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.taravat-shabnam.blogfa.com

سلام به تو دوست عزیز وسرشار از ذوق وهنرمند من دوست عزیزم بهت تبریک میگم که تو هم مثل من عاشقی اونم عاشق کسی که سراسر عشقه وقدر تو میدونه ممنون که بهم سر زدی من با افتخار شما را لینک میکنم وبلاگت حرف نداره
فدای تو دوست دوست داشتنی من
راستی شعر وبلاگت خیلی قشنگه

بهار چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

دوست عزیزم ببخشید یادم رفت به سوالت جواب بدم از دیدن وبلاگت اینقدر لذت بردم که یادم رفت بهت جواب بدم بله همسر من برای ادامه تحصیل رفته خارج از کشور ه ومن سالی یک بار هم درست نمیتونم ببینمش ولی اون اینقدر خوبه که باعث شده که من تحمل کنم من واو عاشقانه همدیگر رو دوست داریم اگه هر شب به من زنگ نزنه خوابش نمیبره بهر حال امیدوارم شما وهمسرتان زود به زود همدیگر رو ببینید

بربادرفته پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://delamgereft.blogfa.com

سلام مرسی از محبت های بی دریغ شما...ممنون که به کلبه ما سر زدی...
سربلندم کردی..ممنونم..
با افتخار لیکتون کردم..بازم مرسی

بهار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://taravat-shabnam.blogfa.com

سلام عزیز هم درد قربونت برم بگو چجوری این دوری رو تحمل می کنی؟من که دیگه از پا در اومدم.با نظرت موافقم هرچی بیشتر زنگ بزنه آدم دلتنگ تر میشه منم مثل تو خیلی روزا گریه می کنم.بهم سر بزن خیلی خوشحال میشم من و از تنهایی در بیاری.فدای تو دوست عزیزم.همیشه به یادتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد