عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

خرید جهیز.یه

برگ زرین دیگری از دفتر عشقمان رقم خورد. برای خرید رفته بودم! خرید وسایل سقف زیبایمان. خرید وسایلی که روزگارانی نه چندان دور ... زمانی که فریاد دیوارها به گوش آسمان برسد و فرو ریزند... زمانی که دست های من و تو برای همیشه و هر لحظه در دست یکدیگر قرار گیرد... مایه ی شادی و مورد لذتمان خواهد بود. خرید هر قطعه با رویای تو لذتی عجیب داشت. فکر اینکه روزگارانی... من و تو... قرار است در محیطی مشترک از این ها استفاده کنیم لذتی وصف ناشدنی دارد... 

آری... این دیوارها فروخواهند ریخت و این غم و حسرت دیرینه جای خود را به وصلی ماندگار خواهد داد. دیوارها فروخواهند ریخت و مرغ خسته جانی که در سینه ی من و تو محبوس مانده به آسمان عشق پر خواهد زد... دیوارها فروخواهند ریخت و مترسک ها نیز! . دیوارها فروخواهند ریخت... 

 

بعدا نوشت : 

دلتنگم. خیلی دلتنگ. و باز امشب منم و شب و تنهایی و اشک و ستاره ها... و چشم های حریصی که پشت این در برای به مصاف رفتن قلبم صف کشیده اند... دنیا چقدر کوچک است و دل من چقدر بزرگ! بزرگ از آن جهت که گاه فکر میکنم داغی که از این فراق در خود جای داده ام فراتر از این دنیا و تحمل آدم هایش است. زمان که جلوتر می رود تحمل سخت تر می شود. به من گفته بودند به این دوری عادت می کنی اما در این سال ها هرگز اینطور نشد. آنقدر تمام افکار و اندیشه هایم به تو منتهی می شوند که گاه فکر میکنم خدا مرا فقط برای عاشقی آفریده است...    

دوستت دارم... 

ـ صورتم خیس اشکه ... دنیا خیلی نامرده رامین... نمی فهمه من تحمل دوریتو ندارم... 

ـ دنیا شاید. اما من مَردَم و تا تهش باهات هستم... کنار و همراهت... محکم و استوار... آروم می بوسمت. 

 

+ امشب از رامینم قول گرفتم دوباره سنتور زدنشو شروع کنه... نسبت به سنتور زدنش حس خاصی دارم...

نظرات 6 + ارسال نظر
آیلار سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

من هر سری اینجا رو میخونم ولی واقعا نمیدونم چی بگم فقط از قلم زیبات لذت میبرم بوس

یلدا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

از اینهمه دلتنگی ات غمگین شدم ... کاش این یکسال زودتر بگذره !!!!

خانم روح افزا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://labkhandekuchulu.blogfa.com

سلام.بله منم اسیر قفس اصفهانم!
چقدرم که سخته!:(

زهرا پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://hamsarekhob.wordpress.com

سلام عزیزم
خرید جهیزیه خیلی زیباست بخصوص که وقتی قرار باشه یه روزی به عشقت از اونها استفاده کنی.
خوش باش و امیدوارم که این روزهای سخت زود گذر باشه.
من عاشق سنتورم . حیفه که نمی زنه . وادارش کن این کارو بکنه .

دختری در انتظار پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سلام عزیز تو اون وبلاگت هم اومدم خوش به حالتون برای ما هم دعا کنید...یعنی میشه ما هم....

nooshin یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

Salam.man taze emroz ba weblog shoma ashna shodam.liste kharide jahiziyaro search kadam to google .kheyli khoshhalam razeghi jon ke bahat ashna shodam.ba khodam migam yani mishe enaghd be sharike zendegi eshgh varzid.kheyli motehavel shodam kheyli ziyad.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد