عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

دلم گرفته...

دلم گرفته ، دوباره هوای تو رو داره  

                          چشمای خیسم ، واسه ی دیدنت بی قراره
                                                                این راه دورم خبر از دل من که نداره
 

آروم ندارم ، یه نشونه می خوام واسه قلبم
                         جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم
                                                               این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره 

 


 

خواب بر چشم های خیسم حرام شده است. نه خوابم می برد و نه فکر تو از سرم به در میشود...  نه روز و نه شب. دل از همه چیز بریده ام... فقط به تا ابد با تو بودن فکر میکنم...

با تمام وجود احساس درماندگی و یاس می کنم... آرزوی مرگ میکنم... دندان هایم را به هم میفشارم و بی صدا گریه میکنم... فقط گریه میکنم. فقط گریه. 

حساس شده ام. به شدت شکننده. با دنیا غریبه شده ام. فقط روزها و شب ها را میشمارم تا زودتر این 10 ماه و یک هفته و سه روز بگذرد و رها شوم... تا پر بگشایم... تا پرواز کنم...

پاک شو... خالص شو... ناب شو دخترک... این صدا مدام در خلوتم میپیچد و در آخر درمانده به سایه ای چنگ می زنم که خیلی زود محو می شود... زیر لب زمزمه میکنم: دل باخته ام... عاشق شده ام... تاوانش را می دهم... عاشقی میکنم...  و باز درهای آسمان باز می شود... خدا به من لبخند میزند و من فقط اشک می ریزم... 

+ تنها دلخوشی این روزهام فقط و فقط شنیدن صدای توئه. هیچ چیز ... هیچ چیز نمیتونه به اندازه ی حرف زدن با تو و شنیدن صدات آرومم کنه... وقتی صداتو از پس کیلومترها میشنوم دوباره همه ی امیدها میاد تو دلم... دوباره شاد و جوون میشم... آرامش عجیبی میاد سراغم... دوباره و دوباره و برای هزارمین بار عاشق میشم...

نظرات 11 + ارسال نظر
sima دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

معجزه این صدا رو من هنوز نفهمیدم
بمیرم برای دلت عزیز دلم

sajen دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://sjen.blogfa.com

بنام او
بیاد تو
سلام دوست عزیزم
سر زده اومدم و رفتم
بسیار احساسی نوشته اید اما ذهن کند من متوجه نشد که دوری چرا ؟
شما رو دعوت میکنم به خانه دلتنگیهام
از جنوبی ترین شهر ایران
آبادان
منتظرتون هستم
شما رو با اجازتون لینک کردم
شما هم اگه خواستید منو لینک کنید
آدرس دیگری هم دارم تازه شروع کردم
سر بزنید
sajen.loxblog.com
اسم لینک من
عشقهای عرفانی
معمولا هفته ای سه چهار بار آپ هستم
سر بزنید
بای
بای

احساسی نوشتم. ساده نوشتم. من همیشه تو این بلاگ که مینویسم مستقیم تو ادیتور خود بلاگ اسکای می نویسم. یعنی اینجا همه چی واقعا ساده و بدور از قید و بندهای ادبیاته. فی البداهه است و فقط شرح مشتاقی...

sajen سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

بنام او
بیاد تو
همچنان منتظر 10 ماه و یک هفته و یک روز شما میمانیم
اما واقعاً دوره سخته
اما دیدار بعد از انتظار عجب دلچسب و شیزینه
مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی اومدی
منتظرتم

آره. خیلی هم شیرینه. اما میدونی چیه؟ وقت دیدار هم اخر تمام لحظات عاشقانه مون به گریه میفتیم. یادمون میفته به زودی باز باید از هم جدا شیم. سرطان درموندگی میاره!

هستی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://venoos1.blogfa.com

سلام رازقی جون
تموم نوشته هات و دلتنگی هات و خوندم ! بخدا سوختم!
کاش زودی بهم میرسیدین! چرا نمیرسین بهم من تازه اومدم انتظار ندارم بگی اما واست دعا میکنم! تا درها زودتر باز بشن و به عشقت برسی! چرا تلاش نمیکنین زودتر فاصله ها تموم بشه؟
بیا پیشم
منتظرتم

تلاش نکردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم فکر میکنی اگه تلاش نکرده بودیم به همینجاشم رسیده بودیم؟ خدا میدونه چه حرکت و تلاش بزرگی بین من و عشقم در حال انجامه...

sajen چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ق.ظ http://sajen.blogfa.com

بنام او
بیاد تو
سلام خوبی عزیز
امیدوارم غم رو گونه هات نشینه
ممنون از ابراز همدردیت
واقعاً دارم ذره ذره آب میشم
ولی فقط از خوبیهاش مینویسم
ساجن الهه هندوهاست که من از اسمش خیلی خوشم میاد
بازم سر بزن
دو وبلاگ متفاوت معمولاً روزانه آپ دارم
سر بزن عزیز

رها پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://raha27.blogsky.com

وااااای رازقی جان منم خیلی از این شبا رو گذروندم وقتی اینجا رو خوندم خیلی اشک ریختم دلم واسه نوید تنگ شد فردا میره قزوین عزیزم خوشحال باش که حداقل تاریخ مراسمتون معلوم شده!

sajen پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://sajen.blogfa.com

بنام او
بیاد تو
سلام دوست عزیزم
سر زده اومدم و رفتم
شما رو دعوت میکنم به خانه دلتنگیهام
از جنوبی ترین شهر ایران
آبادان
منتظرتون هستم
آدرس دیگری هم دارم تازه شروع کردم
سر بزنید
sajen.loxblog.com
اسم لینک من
عشقهای عرفانی
معمولا هفته ای سه چهار بار آپ هستم
اگه خوشتون اومد به دوستانتون هم که توی پیوندهاتون هست منو معرفی کنید
خوشحال میشم
سر بزنید

بای

هستی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://VENOOS1.BLOGFA.COM

سلام رازقی جون
ممنون که اومدی پیشم ! من نمیدونم چه دیوری و چه مانعی واستون وجود داره اما هر چیزی یه راهی داره آخر!
مگه اینکه راه خوبی نباشه! این عشق قیمت داره؟ مطمئنی که
سرانجام داره میدونی که دل کسی و به خاطرش نمیشکنی؟
نکنه واسه خاطر رسیدن دل کسی و بشکنی؟!!!
ترو خدا بیشتر بیا پیشم من واست دعا میکنم!
منتظرما !!!!!!

هستی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://venoos1.blogfa.com

سلام رازقی جون
وای خیلی خوشحال شدم از اینکه شما مال همین عقد هستین من تازه باهات آشنا شدم آره خواندم مطالبت و اما جمعه وقت نکردن بیام دوباره بگم جریان نامزد شدنتون رو خوندم
و خیالم راحت شد! بدو دختر شوهرت رو تنها نزار کار و بی خیال شو بدو برس به عشقت! مگه دنیا چه ارزشی داره خانوم گل بهترین راه اینه که شما یه کدومتون بیاین پیش اون یکی! و تموم بشه تنهاییتون ! من نمیدونم شغل شما چیه ولی اینقدر دور
نشو از عزیزت چی بهتر از اون
بدو به شوهرت برس! امیدوارم حسودا هم برن کنار شما که
مشکلی ندارین! نزارین این فاصله ها و این دلتنگی ها بین شما
باشه! من معلمم اگه دوست داشتی بیتر از خودت و شغلت بگو
تا با هم دوست واقعی باشیم منم خیلی حرف واست دارم
اگه حوصله داشتی بگم!
میدونم رامین اصفهانه! درسته؟ خودت کجایی؟ منم جنوبی ام!
بچه گرما اما مردمی سرد که مردای اینجا درس عاطفی رو
خوب بلد نیستن! گلم بیا پیشم منم خیلی دلم گرفته!!
راه دور رو زودی نزدیک کن این عشق قشنگ رو اینهمه معطل
فاصله ها نکنین!
منتظرتم

هلیا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

وای که من دق کردم برای تو گلم ....ایشالا که هر چه زودتر این دوریا تموم بشه و فقط شادی بنویسی...
خوووب میفهممت ....از ته دل برات دعا میکنم ...این عکس جیگرمو خووون کرد

دیوانگی های یک دیوانه ی مونث ! یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

فقط 10 ماه و 1 هفته و 2 روز دیگر صبر کن عزیزکم !
من هم می شمارم روزها را .. دقیقه ها را ...
برای وصال شما ...!
چیزی نمانده بانو !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد