عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

شب تولد تو

 شب تولد توست و هوای چشم هایم بارانی... عجیب نیست! تو باشی یا نباشی... نزدیک باشی یا دور... این اشک ها تمامی ندارند!! و تنها تو راز اشک های مرا می فهمی...  

تنها تو میفهمی من در عشق تو چه قله هایی را فتح میکنم... و این فتح چه حس بزرگیست... 

بگذریم... از شب تولدت میگفتم... از شبی که خدا سرنوشت مرا رقم زد!  

- رامین؟ وقتی پیش خدا بودم! و جامم خوب بود! وقتی حوصلم سر رفته بود و خدا گفت بیا با لک لک ها بفرستمت برو بالای زمین دور بزن فکر میکنی برا چی دلم گرفته بود؟ امشب داشتم فکر میکردم دلیلش این بوده که انتظار نیمه ی گم شده ام خسته ام کرده بود... درست مثل الان که برای دوباره دیدنت دارم لحظه شماری میکنم...

همیشه سالروز تولدت برایم مهمترین مناسب تقویم عشقمان بوده است. حس خاص این شب و روز زیبا برایم قابل وصف نیست...  

این روزها که برنامه های تلویزیون فرشته ها را بر روی زمین نشان میدهند مدام به این فکر میکنم که قطعا... و یقینا... تو یکی از همان فرشته ها هستی که برای غربت دنیای من آمدی... مرا به خود دلبسته کردی... دست دلم را گرفتی و مرا به آسمان ها رساندی...  و باز هم تکرار میکنم من... با تو... خدا را شناختم...

لبخندت... سجده هایت... دعای قبل از خواب و بیرون رفتنت... نوازش هایت... بوسه هایت... همه و همه آنقدر برایم عجیب است که جز فرشته هیچ نامی نمیتوانم برایت بگذارم. و راز اینهمه تفاوت را فقط من میفهمم و بس. همچنان که راز اشک هایم را فقط تو می دانی...  

تولدت مبارک رامین من 

از خدای خوبمون میخوام ۲۵ سالگیت نقطه ی عطف زندگیت باشه و سرشار از موفقیت و سلامتی باشه...

این آهنگ که انگار حرف دل منه فقط برای دو روز و به افتخار تولد بهانه ی زندگی من بر روی وبلاگ خواهد بود...

نظرات 6 + ارسال نظر
پرستو دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://mehrabeeshgh.blogsky.com

salaaam golam
che ghalebe zibai dariiiiiii
mamnon misham be manam sar bezaniiiiiiiiii
upam nazar yadet nare
montazeraaaam

فیروزه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام خانومی....تولد عشقت رو بهت تبریک میگم.وای که چه نوشته هات به دل میشینه...قربونه خداجونم بشم که اینقدر مهربونه...همیشه شاد و عاشق باشی...بوووووووووووووووسسسسسسس

دختری در انتظار دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

سلام مهربون تولد عشقت مبارک ایشالله سال دیگه این روز کنارشی و با هم جشن میگیرید...

مارال دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

به قول رامین خان
کسانی هستند که روز یا شب تولد ندارند.
هر روز برایشان تولدی دوباره است.
و مطمئنم شما هر دو از همین دست آدمها هستید.
از طرف من و رضا به عشقت تبریک بگو. امیدوارم دیگر هرگز روز یا شب تولد آن دیگری دور از هم نباشید.
به رامین بگو برایش عشق و عشق آرزو میکنم و برای تو تا ابد عاشقانه زیستن.

لیلی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

دربرابر این همه احساس قشنگ فقط سکوت می کنم ودعای خوب...

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

فکر میکنم چیزای مشترک زیادی با هم داریم. .
تبریک بگو به عشقت.
به منم سر بزن

آدرس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد