عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

شمارش معکوس برای پایان این هفت سال سخت

 

۱

.

 

۱۳۹۰/۱۲/۱۱ :  امروز عصر یه جشن کوچیک تو خونه بابام میگیریم. لباس عروس می پوشم و آتلیه هم میرم. فردا ظهر هم که پرواز داریم و طبق قرار قبلی، چون برا عقدمون جشن کامل داشتیم، حالا بجای عروسی میریم سفر. فقط یه روز دیگه مونده...

نظرات 14 + ارسال نظر
** همسفر تو ** سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

خیلی سخت گذشت و انگار آرام و آسان تمام خواهد شد آن روزهای سخت و گاهی خیلی تلخ...خیلی شیرین و همیشه پر التهاب...اشک تو چشامه...
دوباره از روز اول سفر میکنیم...
**رامین تو**

فیروزه جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام عزیزم...الهی همه ی عاشقا به وصال هم برسن
بهترین ها رو برات آرزو دارم
خوشبخت باشی گلم
بوس

منم مثل خودت شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

اگه بدونی منم دارم از انتظار برای بودن با دق میکنم
اخه تا کی انتظار؟؟؟؟؟؟؟
واسم دعا کن
قربوووووووووووووووونت

درکت میکنم. از صمیم قلب آرزو میکنم زودتر به هم برسید

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ

slm. azizam. in avalin bare ke omadam vebet va avalin nazarame.
cheghad ba ehsas va ghashang minevisi. afarin.
oon vasiyat name ro ham khundam khoda oon ruze nayare dige az in harfa nazan manam lahze shomari mikonam ta ruze vesal.
montazere avalin postetam bi sabrane.
khodaro be bozorgish ghasam midam ke zire saye khodesho emam zaman hamishe salemo khoshbakhat bashin.
bebakhshid ke tulani shod

سلام عزیزم. ممنونم از لطفت.
مرثی. امیدوارم بهتر از این دعا در حق خودت مستجاب شه

[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

خدا خیلی دوست داره که فرصت تجربه همچین عشقی روبهت داده.

هیچ وقت خدا رو فراموش نکن هیج وقت!

براتون آرزوی خوشبختی میکنم.

ممنونم...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ

slm. kojaei to?
biya dige oon shomareshe makuso 3 kon :D

خوشحالم که هم پای شادی هام میای
ولی تو شمارش معکوس اشتباه کرده بودم. امروز همون ۴ درسته. چون جمعه ۱۲ اسفند همون روز موعوده...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

vaghean? bavar kon az khoshhaliye ziyadeha:D TAZASHAM liste jahazeto didam nemidunam chera ye dafe esteres gereftam to dari arus mishi vali man injuri shodam :D

عزیزم. بس که قلبت مهربون و پاکه اینقدر با شادی دیگران خوشحال میشی

هیوا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

salam arus khanum. del tu delam nis
nemidunam chera jome zudi nemiyad entezar sakhte
booooooosss

بوووووووووس

هیوا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

az vaghti ke shomaresh ru 6 bud omadam arus khanumam kheyli khoshhalam.
yase razeghi montazeram zudi biyayo shomareshe makuso yekesh koni.
khoda junam shokret

مهتا پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام نمیدونم منو یادت میاد یا نه...از ته دلم واست آرزوی خوشبختی میکنم.به سرنوشت و قسمت آدما هیچ وقت شک نکن . من بعد از 5 سال به عشقم رسیدم ولی فقط دو روزه دیگه مونده که بریم واسه امضای طلاق توافقیمون. روزگار چه بازیایی با آدم میکنه.امروز اتفاقی اومدم به وبلاگت سر زدم. خیلی واست خوشحالم. ایشالله به پای هم پیر و شاد شید .

حمیده پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

همین که خوندم اشکم اومد
با صدای بلند و لرزون پستتو خوندم
چه عشق قشنگی... قدرشو بدون...
ایشاا... که خوشبهت بشین
از این به بعد پستای شادی رو ازت انتظار دارم

حمیده پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

یه لحظه دلم واسه عشق تنگ شد... واسه شور عشق

یه لحظه احساس کردم یادم رفته منم همه ی این احساس قشنگ رو تجربه کردم
اما الان...
یادمون رفته... چقدر زندگیمون عادی شده...
به هر چیزی فکر می کنم به جز عشق و فداکاری عشق
امروز به همسر مریضم که می خواست بره دانشگاه صبحونه ندادم و خواب رو ترجیح دادم
چقدر بی انصافی کردم
انگار یادم رفته ... همه چیزو
وای دارم دق می کنم

sajen پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ http://sajen.blogfa.com

بنام او
بیاد تو
امید زندگی خوبی داشته باشی
به عنوان یک دوست
اگه هستم
توی زندگی مشترک سه چیز رو همیشه داشته باش
احترام
اعتماد
آرامش
نذار روت توی روی همسرت باز بشه
نذار احترام از بین بره
نذار دعواها و حرفهای بی ربط عادت بشه
اگه عادت شد همه چی از بین میره
ارزش دوست داشتن
ارزش اشکها و عشق و همه چیز
خوش باش عزیزم

هیوا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

khodaro shokr ke belakhare ruze cesal resid :D
azizam kheyli khoshhalam ham be to ham aghaeit tabrik migam ishala ke be paye ham khpshbakhat va pir beshin amiiiin.
arusitun va shuru zendegi moshtarak zire ye saghfo az tahe delam tabrik migam.
safaretunam ke ishala be salamat mirino barmigardin.
man montazeram biyayo hamechio tarif koni. mordam az fuzuli akhe :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد