عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

از زبان همسفرم

همونطور که میدونید بهارنارنجم مدام اینجا رو میخونه و گاهی کامنت هم میذاره. چند وقته میخواد خودش هم مثل سابق اینجا رو آپ کنه اما نمیشه(آخه اونم برای من تو وبلاگ دیگه ای جداگانه مینویسه که به دلایلی نمیشه متن های اونجا رو اینجا هم بذاره). چند روز پیش برام یه کامنت تو پست قبل گذاشت که تهش تشکر از شما بود. تصمیم گرفتم براتون بذارمش اینجا:  

از یک خجالت نازک شروع میشود انگار
از یک لحظه بیداری در اوجی از غفلت!
از یک حس تازه و مبهم
از یک غروب طوفانی و یک شب آرام
در یک عصر بهاری و  غمگین و شاید شبی پاییزی
از یک نگاه شروع میشود..یک نگاه نجیب و ساده
و من عاشق تو میشوم...
و خاصیت عشق این است...
.
.
                                    ** رامین تو**

اینجا کلبه ی عاشقانگی های من و تو است..پر از خاطره..پر از اشک...
دوبار غروب است و من تو را تمنا میکنم مثل تمام این 7 سال...
می خواهمت و آرام اما بیتاب پیش می روم..با تو که باشم تا خدا راهی نیست و فقط تو و خدا میدانید که برای این با تو بودنِ با شکوه، چه محنت ها که کشیده ام...چه دردها و چه زخم ها...

سلام نازکترین گلبرگ خانه...
سلام
همیشه دلم اینجاست..تو خود میدانی...
.
.
به شخصه از همه ی شما همراهان گرانقدر و صمیمی سپاسگذارم.                             *رامین*         

نظرات 17 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://feriog.com

سلام چقدر قشنگ و شاعرانه
موفق باشی

ندا ی علیرضا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

خیلی خیلی عالی بود مراقب خودتونو عشقتون باشید

هیوا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام.. خوبی عزیزم..؟
بگم دلم برات تنگ شده باورت میشه؟
میدونی چقد خوشحال شدم وقتی وقتی کامنتتو دیدم..
فکر میکردم فراموشم کردی..
راسی آقاییت خوبه..؟
بازم بهم سر میزنی دیگه؟ فراموشم نکنی آ

منوننم بابت اینهمه لطف و مهربونیت. نه عزیزم فراموشت نکردم. مثل همین الان که دوباره آدرست رو گم کردم آدرس وبلاگت رو نداشتم. دوباره برام میذاری؟ نمیدونم تو کدوم پستم گذاشته بودیش

هیوا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://boghzetanhaeim.blogfa.com

امیدوارم هرجا که هستین از زندگیتون لذت ببرین..
همیشه تو دعاهام هستی.. بوووووووووس

هیوا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://boghzetanhaeim.blogfa.com

سلام..
خوبی؟
امشب با من باشید با
بفرمایید شام..[لبخند]

هیوا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://boghzetanhaeim.blogfa.com

سلام..
خوبی گلم؟ شوشوت خوبه؟
چشم عزیزم نمیرم.. خدارو شکر میکنم که همچین دوستایی رو بهم داده..
یادم رف بگم.. گلم نماز روزت قبول باشه.. التماس دعا..

قاصدک یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ http://shadmanblog.blogfa.com

ما به اندازه خاطرات خوشی که از دیگران داریم
آنها را دوست داریم و به آنها وابسته می شویم
هرچه خاطرات خوشمان از شخصی بیشتر باشد
علاقه و وابستگی ما بیشتر می شود
پس هرکسی را بیشتر دوست داریم
و می خواهیم که بیشتر دوستمان بدارد
باید برایش خاطرات خوش زیادی بسازیم
تا بتوانیم در دلش ثبت شویم.....!

سپیده سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

؛همسرم ازم خواست کلام عاشقانه بهش بگم و من هم اینو بهش گفتم؛
وصفِ تو در واژه ها دشوار است
گمان نداشتم که اینک پس از سالها، دستی و قلبی و شاید نگاهی، قلب رنجورم را به تپش وادارد
اما گویی صدایش را می شنوم
گوش کن!
در پسِ آهنگ صدایت، صدایش را می شنوی!
اما اینبار صدای دلتنگی نمی دهد، آهنگ عشق را زمزمه می کند
باشد که در کنارِ تو ، زمزمه اش به آواز تبدیل شود.....
؛امیدوارم در پناه خدا و عشقتون همیشه خوشبخت باشید؛

آفرییییییییین. خیلی زیبا بود. شما هم خوشبخت باشین عزیزم.

ملودی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ http://melodybeautysalon.blogsky.com

سلام دوست عزیز
در جواب درخواستی که داشتین باید به عرضتون برسونم که برای من ایمیل بزنید تا در ایمیل به شما جواب بدم

دختری در انتظار چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام عزیز دلم...یه عالمه دلتنگت بودم ولی عجیب این روزا و این شبا میای تو ذهنم...زوج هنرمند و ادبی...هر دوتون نوشته هاتون به دل میشینه...همیشه شاد و خوش بخت باشید...

رایحه جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://ghutiyerangy.persianblog.ir

سلام.عشقتون پایدار و جاودان.
بهترین آرزوهارو براتون دارم.

ثریا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://s1921.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟ عزیزم چند بار اومدم برات نظر بزارم اما متاسفانه یک مدت تو هر وبلاگی که میرفتم نمیشد نطر بزارم نمیدونمم . ایراد از چی بود . بعدش هم که درست شد یه کم از کوتاهی من شد . ببخشید گلم . چه خبرا؟ زندگی چطوره ؟
میدونی این کارم خیلی منو اذیت کرد این دو سال اندازه هزار سال برام گذشت . میدونستی که پرستار بودم و طرحم متاسفانه دقیقا دو ماه بعد عروسی مون شروع شد و اصلا از زندگی هیچی نفهمیدم . از طرفی هم مشکل کم کاری تیرویید پیدا کردم که خودم دیر فهمیدم . و این خیلی باعث بی حوصلگیم شده .

ستاره یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ

چرا اینجا دیگه آپ نمیشه؟:(

به زودی آپ میکنم گلم. سرم شلوغه

دختری در انتظار دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام بی معرفت...خیلی دلم گرفت...الان باید ادرس جدیدتو بهم بدی؟ هر وقت میومدم میدیدم نیستی کلی ناراحت میشدم اما حالا دیدم به بقیه ادرس دادی حتی کسایی که از اول دوستتم نبودن ولی انگار من برات غریبه بودم...رمز که نداشتم ولی فهمیدم که تولد همسرت نزدیکه...خوشحالم که کنار هم شاد و عاشق هستید...تولدشونم مبارک...

هستی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://venoos1.com

سلام دوست خوبم
عشق زیباترین هدیه خدا به قلب ماست!
واسه داشتنش همیشه بگو:
خدایا شکرت!

آره عزیزم

مینو جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام.
الان چند ساعتی هست که با وبلاگت آشنا شدم.
هنوز خیلیشو نخوندم.ولی چند بار اشکمو دراوردی خانومی!
میدونم که عاشقی چی هست.ولی نمیدونم چگونه میشه این حس و مثل شما دوتا تازه نگهش داشت.
به وسیله عکسهای جهیزیت به وبلاگت هدایت شدم :)
ی جورایی منم درگیری های اوایل ازدواجتو دارم.
فک میکنم خیلی چیزا میتونم ازت یاد بگیرم.ممنون میشم تو یاهو اد کنی منو.شاید فرصتی شد با هم حرف زدیم.اسمتو هنوز متوجه نشدم ولی میدونم عشقه رامینی:)
به جفتتون تبریک میگمو واستون دعا میکنم. راستی امشب شب احیا ست.نمیدونم حکمتش چی بود که با وبلاگتون آشنا شدم.به هر حال مواظب خودتونو عشق آسمونیتون باشین.
منتظرم
مینو یا علی

ممنونم بابت لطفت عزیزم. ادت کردم

ملیکا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام
نیستیا
خوشبخت باشید

ببخشید عزیزم. سرم شلوغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد