عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

عشق بیدار

آنجا که من از عشقی زمینی به آسمان ها رسیدم...

این روزها

 اشک شوق بر گونه دارم. این بار شاد بخوانید مرا...

این روزها که به آن لحظات زیبا نزدیک میشویم دغدغه های زیبایی در لابلای دغدغه های پیشین رنگ خاصی به دنیایم داده است...  

این پست را یادتان هست؟  

و اما این روزها: 

کار ، معافیت ، انتقالی ، دکوراسیون ، جهیزیه ، حنابندان ، عروسی ، لوستر ، تابلو و...

چند دقیقه پیش در بین تصاویر و ژورنال های دکوراسیون به دنبال دکوراسیون اتاق خواب بودم. با شوق و شور زیاد بالاخره رنگ غالب اتاق را انتخاب کردم. ناگهان به ذهنم خورد چقدر زیبا می شود اگر برای شبی که از شهر خودم و خانواده ام خداحافظی میکنم و راهی خانه ی عشق می شوم لباسی نیز به همین رنگ بپوشم... و بعد اشک هایم بود که ریخت... 

دیگر تمام می شود این سال های سخت... دیگر چیزی نمانده... 5 ماه که زیاد نیست!!!! 

این روزها گاهی آنقدر شادیم که از صمیم قلب با تمام ذرات دنیا می خندیم... و گاه کمی غمگین... دکتر ک نامرد است. دکتر ت کمی مهربان شده است و قرار است با دکتر ک صحبت کند.  خدا جواب غرور دکتر ز را خواهد داد. در نامه ام به دکتر ک نوشتم: سال هاست با بعد فاصله ی هزار کیلومتر از همسرم دورم. درک نکرد! اصلا این دکترها هیچ کدامشان هیچ نمی فهمند... نمی فهمند... چون هرگز عاشق نبوده اند...  

اما من... در وجودم هزاران پروانه ی آبی پرواز می کنند. این روزها از سطرهای شعرهایم رازقی میرویند... در هوای اتاقم باران بهار می آید... زمان خیلی زود می گذرد... نمیخواهم به هیچ چیز فکر کنم. نمیخواهم فکرکنم آخرش چه می شود؟... میخواهم فقط به شبی فکر کنم که برای همیشه آغوش "همسرم" پناه تنهایی هایم خواهد شد...

+ مرحله ی پیاده سازی پروژه!!ی خانه ی عشق چند روز است انجام شده است. باورتان میشود؟؟؟!! بار بزرگی از دوش هردومان برداشته شد. بار بزرگی که سال هاست بخاطر آن غصه خوردیم و با همه ی آدمک های اطراف درگیر شدیم...  

امور معافیت رامین در حال انجام است... باورتان می شود؟؟؟؟ برای این هم از همان روز اول غصه خوردیم و با آدمک های فوق الذکر! درگیر شدیم. 

رامین به شهر محل زندگی آینده مان نقل مکان کرده است. باورتان می شود؟؟؟؟ نازنینم فعال و درگیر و پرانرژی است...

"همسرم" این روزها شاد است... محبوب من می خندد... زندگی ام فدای خنده هایش....

نظرات 22 + ارسال نظر
مسافران پاییز...مارال سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ http://mosaferepaiiz.blogfa.com

نمی دانی چقدر خوشحالم که اینها را خواندم
و باز هم چشمهام می سوزد اما اینبار از شوق
برایت خوشحالم رازقی من که اینچنین روزهای شادی را از تو می بینم.
دیدی گفتم عزیزکم
گفتم که اینروزها چیزی که بیش از همه اهمیت دارد روح و روان شماست.
فقط همین.
و حالا میبینم که داری سروسامانشان می دهی.
داری دور می شوی از انهمه دغدغه
و چقدر شادم از این اتفاق قشنگ.
از صمیم قلب برایت خوشحالم و برای تصمیمی که گرفتی خوشحال تر.
این چند ماه فرصتی برای غصه خوردن نیست
به فکر بهترین شب زندگیت باش عزیزکم.

سی پریسک سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://seaprisk.blogfa.com

سلام رازقی پر از احساس وقتی میام توی وبت یه ارامش خاصی بهم دست میده حس میکنم خیلی باهاتون نزدیکم !!
امیدوارم همیشه اینجوری شاد باشه .
رازقی جون یه سوال تو ذهنم میشه کمکم کنی برا جوابش ؟
چرا از اقا رامین دوری و مگه جشن عروسی نگرفتین ؟
ببخشید فضول کردم عزیزم.
دوست دارم یه جور خاص اجی مهربونم

مریم سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://dreamytuberose.blogfa.com/

سلام عزیزممممممممم. خدا رو شکرررر واقعا برات خوشحالم.
دسته راستت رو سره من!!!
برام دعا کن.
۱ شعر سرودم. اگه حال داشتی ۱ سر به وبلاگم بزن.
البته ۱ کم غمگینه. میدونی که...
نظرتو راجب شعرم بگی خوشحال میشم.
بوس

** مسافر تو** سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://..

..باید باور کنم تمام میشود این سال های طوفانی!!
این روزها خیلی بیشتر از قبل زمان برام ارزشمند شده.حتی از یک لحظه شم نمیتونم بگذرم.ذهنم خیلی درگیره اما ته دلم خوشخالم..خیلی..چون خیلی اذیت شدیم.هردومون..

** رامین تو **

sima چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

وااای
نمی دونی چقدر خوشحال شدم عزیزم
ایشالله همه چیز خوب پیش بره

معصومه چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

رازقی ماهم این عالیه........................عزیزم
توخوشبخت ترین همسردنیا میشی کناررامین جان.....
برات دعامیکنم توروخداواسم دعاکن حالاکه میدونی شرایطم چیه.............

حتماعزیزم. دعا میکنم خوشبخت بشی

دختری در انتظار چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://ruzhayedurazto.blogfa.com

عزیزم خدا رو شکر که همه چیز داره درست میشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی قربونت برم ممنون از اینکه جواب کنجکاویمو با حوصله دادی ایشالا هر چی زودتر به همه ارزوهاتون برسینو گره از مشکلتون باز شه !
آمین

معصومه چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ

بامیلای خوشگلت یه کم همدردم شو............
دلتنگمو....عاشق

فدای دلت بشم عزیزم. درکت میکنم. میلی که ازت نرسیده؟
بعدش گلم من این روزا یه مقدار درگیری هام زیاده

لیلی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام گلم خوبی؟
خیلی خوشحالم.خداروشکر.
انشاا...همیشه همینجوری شادباشین.

سلام. لیلی جان هر کار میکنم ارسال نمیشه. با هر دو تا هم امتحان کردما

دیوانگی های یک دیوانه ی مونث ! شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://baroonebahar.blogfa.com

گفتم که عزیز دل !
تمام فاصله ها ، یک روز تمام می شوند ...!
و آن روز برای تو نزدیک است بانو !
خیلی خیلی نزدیک ...
پس بخند ... با همسرت بخند !
تو و رامین ، خوشبخت ترین زوج این دنیایید !
راستی ، نوشتم بانو ..
نوشتم از یک معجزه ..
هم تلخ ، هم شیرین ...!

هلیا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

اشک منو در آوردی سر کار که . فدای اشک و خنده ات . یه دنیا برات خوشحالم .ایشالا همه چیز زودی تموم بشه و از خونه خودت برامون تند تند بنویسی کیف کنیم . عزیز دلم وواااااااااااااااااقعا لیاقت یه دنیا خوشبختیو هر دوتون دارید. خدایا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ بار شکرت . خدارو شکر.

کودک آبی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

خیلی خوشحالم رازقی عزیز
امیدوارم همیشه عشق باشید و سبک بار

ممنون عزیزم

خانومی دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.saghfema.blogfa.com

سلام
آمدم شما نبودید:دی
یعنی اومدم وب قبلیت مثل اینکه تعطیل کرده بودی:دی

من یه نظر می شه بدم!؟
یادته قبلاً گفتم اون وبتو بیشتر دوست دارم، آخه کلمه های روان نوشتن وبو خیلی قشنگ تر می کنه

اصلاً فهمیدی من کی هستم؟

اگه فهمیدی نمی خوام کسی بفهمه، این وب جدیدمه. بیا
خوشحال می شم

ماشا دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://bluman.persianblog.ir/

سلام دوست من.
خوشحالم که خوشحالی.
همیشه شاد و خندان ببینمت.
به دیدارم بی و نظرت را بنویس.

eli دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://http:/eli1994.blogfa.com/

slm azizam mamnon k sar zadi bazam bia

خانومی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.saghfema.blogfa.com

سلام

خوشحالم که همه چی داره خوب پیش می ره

موفق باشی دوس جونی من

اشک چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام مهربون دلم برای حرفات تنگ شده بود. خیلی وقته می خوام بیام ولی وقت نشد. خیلی خوشحالم که چیزی نمونده به اینکه زندگی پر از عشقتون رو شروع کنین. براتون آرزوی یه دنیا خوشبختی و عاقبت خیری دارم. امیدوارم بعد از ازدواجتون از حرف آدمک ها در امان باشی. البته اونم به خودتون بستگی داره که بتونین که مطمئنم می تونین مثل این چند سال مقاوم باشین. عشق پاکتون رو دوست دارم و در مقابلش سر فرود می آورم که واقعا از نظر من خیلی پاکین و لایق بهترین ها هستین. به امید ۵ ماه دیگه که منم از الان ثانیه شماری می کنم که پیوندتون رو جشن بگیرم حتی از این راه دور. در پناه خدا

یه د نیا ممنونم. میدونی... بعد ازدواج دیگه اجازه نخواهم داد روی زندگی و شادی هام تاثیر بذارن چون اولا اون موقع یه تکیه گاه محکم دارم. یه سقف مطئن دارم و یه زندگی آروم دارم. و ثانیا...

سارا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://heseman.persianblog.ir

عزیزم خوشحالم برات دیدی گفتم درست میشه
واسه ماهم دعا کن

صبا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

خیلی خوشحالم از خوندن این پست...خیلییییییی... سالهالست که هر وقت به اینجا سر میزنم کلی از دست نوشته ها و دل نوشته های شما 2 نفر لذت می برم از صبوریهاتون و از عاشقی هاتون..از اینکه الان دلهاتون ارومه بسیار خوشحالم
خداروشکر که دارین به لحظات زیبایی وصال همیشگی نزدیک میشین
واسه همه اونایی که از هم دورن دعا کنین

ممنونم صبای گلم. خیلی ممنونم.

معصومه جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

عزیزم همیشه موفق ومویدباشی برای منم خالصانه دعاکن توروخدا

ممنون. من همیشه برای کسایی که عاشقند دعا میکنم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ق.ظ

مدت هاست با شایهایتان مسرور با اشک هایتان محزون می شوم احساس می کنم لحظه لحظه کنارتان بودم در سکوت
سکوتی که مخصوص عاشقی است که در لحظه وصال به فراق مبتلا شده و 20 سال است در سکوت با سنگ قبری درد دل می کند شادی هایتان مستدام و لب هایتان خندان

و من نیز... از خدای زیبایم برای قلب رنجورتان صبر می خواهم و توفیق دمادم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد